Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFN 1.9 110 KM] wezyk podcisnienia

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tomcioniemce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2014, 12:33
Lokalizacja: niemce

[ AFN 1.9 110 KM] wezyk podcisnienia

Post autor: tomcioniemce » 31 maja 2014, 12:58

witam wszystkich. mam w swoim afn-ie otoz taki problem,auto slabo idzie od samego dolu,do tego dziwnie swiszczy z tlumnika,i przewod idacy w kierunku turbiny(wisi pod nia) jest nie podlaczony a zaslepiony.przy czujniku swa dwa przy turbinie jest,patrzac od poczatku to ten przewod wychodzi z trojnika pomiedzy filtrem powietrza a podszybiem moze mi go ktos zlokalizowac i pomoc w ponownym podlczeniu go?? dzieki z gory

[ Dodano: 2014-05-31, 12:58 ]
odpisze ktos gdzie powinien byc ten wezyk.////???
tomekk

niemy88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 04 kwie 2012, 10:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: niemy88 » 01 cze 2014, 18:25

Zrób zdjęcie tego wężyka i pokaż w którym jest miejscu.. Poza tym skąd masz pewność, że to wina tego wężyka ? VAG'a podłączałeś ? jakieś logi ?

caro86wlkp
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 02 paź 2012, 21:12
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: caro86wlkp » 01 cze 2014, 19:38

obejrzy zaworek N75. każdy koniec ma opisane gdzie idzie.
out- wyjście na turbine. tutaj powinien być prosty wężyk do turbiny bez żadnych trójników
atm-wyjście do atmosfery. powinien iść to puszki filtra powietrza, ewentualnie nigdzie nie musi być podpięty byle by nie łapał wody i brudu.
vac- podpięty do serwa/grubego przewodu od serwa/pompy podciśnienia.
zazwyczaj po drodze jest trójnik do zaworka sterującego egr-em i do zbiornika podciśnienia

tomcioniemce
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 03 maja 2014, 12:33
Lokalizacja: niemce

Post autor: tomcioniemce » 01 cze 2014, 23:51

wyjalem ten zaworek i zaworek gm na necie po numerze jest od opla, ma 2 konce zamiast 3 i dlatego wezyk jest wolny.jeszcze jedno sie dzieje ze slychac swist w tlumniku i kolektorze ssacym tak delikatnie jak zdejme wezyk z turbo grucha opadnie to przestaje pomozcie bo niewiem o co chodzi,zamienilem zaworek od egr to ten zawor gm dziwnie sie zachowywal a mianowicie zaczelo cos w nim pykac, i byl goracy,natomiast wyjety zawor z egru numerem pasuje do zaworu turbiny niewiem w aucie nie slychac turbiny tylko yen je.........swist jak w lublinku .turbina nie ma luzow. natomiast n ie kreci sie leciutko tylko czuc delikatny opor.
tomekk

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja