Witam!
Mam następujący problem. Cieknie mi paliwo z przewodu paliwowego przy zbiorniku paliwa nie mam pewności czy to jest powrót czy zasilający.
chodzi o element nr 3.
widok od strony zbiornika
widok od strony podwozia
według vagcat element 1 i 2 to 4B0201220C a element 5 to 4B0201544CA (jeśli to jest oczywiście zasilanie a nie powrót) teraz pytanie czy nr 3 to część elementu 1-2 czy 5??
może ktoś miał podobny problem i zna patent i wymiary jak element 3 dorobić???
[A6 C5 2.5tdi AFB] uszkodzony przewód paliwowy ze zbiornika
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
hej, miałem ten sam problem, przewód przegnił w tym samym miejscu.
Jest to powrót, nie zasilanie.
Ja rozwiązałem to w taki sposób, ze odciąłem zgniłą cześć i zastąpiłem ją zwykłym przewodem paliwowym, gumowym.
Byłem w ASO ale pan powiedział ze nie mozna kupic osobno tego przewodu, tylko całą wiązkę za cos ponad 800zl z tego co pamietam. Dodam ze mam samochod z tego samego roku i przegnił mi jakos w wakacje tego roku, wiec mniej wiecej po takim samym czasie jak Tobie, w ASO dowiedziałem sie takze ze jest to czesta przyczyna gnicia tego przewodu.
Polecam kazdemu zeby sobie sprwadził kondycję tego przewodu.
Jesli znajdziesz lepszy sposób naprawy tego, to napisz, byc moze mozna gdzies kupic zamiennik.
pozdro
Jest to powrót, nie zasilanie.
Ja rozwiązałem to w taki sposób, ze odciąłem zgniłą cześć i zastąpiłem ją zwykłym przewodem paliwowym, gumowym.
Byłem w ASO ale pan powiedział ze nie mozna kupic osobno tego przewodu, tylko całą wiązkę za cos ponad 800zl z tego co pamietam. Dodam ze mam samochod z tego samego roku i przegnił mi jakos w wakacje tego roku, wiec mniej wiecej po takim samym czasie jak Tobie, w ASO dowiedziałem sie takze ze jest to czesta przyczyna gnicia tego przewodu.
Polecam kazdemu zeby sobie sprwadził kondycję tego przewodu.
Jesli znajdziesz lepszy sposób naprawy tego, to napisz, byc moze mozna gdzies kupic zamiennik.
pozdro
w moim przypadku zakupiłem na allegro wszystkie te przewody za ok. 150zł w super stanie (oryginał), zamontowałem i śmiga i sa oryginałki bez sztukowania
Z tego co zczaiłem to chyba wersje po lifcie miały te przewody już z nierdzewki (takie kupiłem) natomiast modele przed liftem miały metalowe powlekane ''czymś'' i stąd takie problemy...

Z tego co zczaiłem to chyba wersje po lifcie miały te przewody już z nierdzewki (takie kupiłem) natomiast modele przed liftem miały metalowe powlekane ''czymś'' i stąd takie problemy...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 144
- Rejestracja: 22 paź 2009, 16:10
- Lokalizacja: Lubin dolnośląskie
Witam .Mam ten sam problem z przewodem nr: 3 ( fotka po wyżej ) cały zardzewiały i zaczyna kapać ropa musze zakupić rurke powrotna lub zasilającą i moje pytanie czy to jest na pewno POWRÓT PALIWA...
Dzwoniłem do ASO Inter - Welm Bielsko-Biała pan mi powiedział ze koszt 1 rurki zasilającej lub powrotnej to koszt 140 zl ( cena dotyczy 1 części tzn polowy ) proponował mi zadzwonić do Doradcy Serwisowego dzwoniłem a on mi mówił ze wymienia się cały zestaw rurek cena to 600 zł a ja mu na to ze rurki są dzielone i koszt 1 szt 140 zł bo dzwoniłem do działu sprzedaży części a doradca chce żebym przyjechał do serwisu i oni sprawdza dokładnie jaka rurka i za sprawdzenie biorą 100 zł plus do tego dojdą części i robocizna czas naprawy 1-2 godziny . Zastanawiam się czy samemu zrobić czy w błoto wydać 100 zł tylko za sprawdzenie .
A mam tak samo zardzewiała rurkę jak na fotce powyżej nr: 3 i chce zakupić orginał za 140 zł tylko czy to powrót paliwa czy zasilanie . W ETKA 7.2 pokazuje niby ze to jest zasilanie numer części 4BO 201 220 C
![Obrazek]()
Dziękuję za odpowiedz Pozdrawiam
Dzwoniłem do ASO Inter - Welm Bielsko-Biała pan mi powiedział ze koszt 1 rurki zasilającej lub powrotnej to koszt 140 zl ( cena dotyczy 1 części tzn polowy ) proponował mi zadzwonić do Doradcy Serwisowego dzwoniłem a on mi mówił ze wymienia się cały zestaw rurek cena to 600 zł a ja mu na to ze rurki są dzielone i koszt 1 szt 140 zł bo dzwoniłem do działu sprzedaży części a doradca chce żebym przyjechał do serwisu i oni sprawdza dokładnie jaka rurka i za sprawdzenie biorą 100 zł plus do tego dojdą części i robocizna czas naprawy 1-2 godziny . Zastanawiam się czy samemu zrobić czy w błoto wydać 100 zł tylko za sprawdzenie .
A mam tak samo zardzewiała rurkę jak na fotce powyżej nr: 3 i chce zakupić orginał za 140 zł tylko czy to powrót paliwa czy zasilanie . W ETKA 7.2 pokazuje niby ze to jest zasilanie numer części 4BO 201 220 C
Dziękuję za odpowiedz Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 24 gru 2008, 09:30
- Lokalizacja: Giżycko