[ A6 C5 2.5 Tdi] Ustawienie turbiny
[ A6 C5 2.5 Tdi] Ustawienie turbiny
Witam wszystkich może ktoś z was wyjaśnić mi jakie czy mogę regulować ustawienie części środkowej z obudową części gorącej w turbinie, żeby pozbyć się mojej turbo dziury??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wszystkie moje logi są tu -> -a6-c5-logi-do-oceny-vt33379.htm
Proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego turbo
Proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego turbo

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zwróć uwagę na 011BS- różnica ciśnień jest bardzo mała (powinno być ok. 80 mbar). Pytanie czy za ten stan odpowiada turbina?
Kolejna rzecz to 003BS- przy zamkniętym EGR jest poniżej 400, a powinno być ponad (o ile przepływka dobrze mierzy).
I na deser 011D- mimo uzyskanego ciśnienia doładowania i tak za mało powietrza trafia do silnika (i znowu możemy się pokusić o źle mierzący przepływomierz).
Podsumowując (wg mnie)za cały ten stan odpowiada;
- albo kulejąca hydraulika (zawory się nie otwierają- brak tlenu, brak spalin, turbo nie chodzi)
- zaokrąglone wałki (to samo)
- tragicznie zawalony układ dolotowy (to samo).
Zakładając że przepływka jest OK (a raczej na to wygląda), ja bym zaczął od sprawdzenia dolotu- nic nie kosztuje, a może zdziałać cuda.![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Kolejna rzecz to 003BS- przy zamkniętym EGR jest poniżej 400, a powinno być ponad (o ile przepływka dobrze mierzy).
I na deser 011D- mimo uzyskanego ciśnienia doładowania i tak za mało powietrza trafia do silnika (i znowu możemy się pokusić o źle mierzący przepływomierz).
Podsumowując (wg mnie)za cały ten stan odpowiada;
- albo kulejąca hydraulika (zawory się nie otwierają- brak tlenu, brak spalin, turbo nie chodzi)
- zaokrąglone wałki (to samo)
- tragicznie zawalony układ dolotowy (to samo).
Zakładając że przepływka jest OK (a raczej na to wygląda), ja bym zaczął od sprawdzenia dolotu- nic nie kosztuje, a może zdziałać cuda.
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
U mnie EGR ON- 190, OFF- 450.
W 003D- 950 mg/suw.
Co do samego turbo- obejrzyj dokładnie log 011. W BS-ie turbo prawie nie reaguje- bo brakuje spalin (ja to tak widzę), a w D niby ciśnienie uzyskuje ale wysterowanie jest bardzo wysokie- znowu wina spalin, jest ich za mało (u mnie wysterowanie na poziomie 35%).
Zacznij od sprawdzenia całego dolotu.
W 003D- 950 mg/suw.
Co do samego turbo- obejrzyj dokładnie log 011. W BS-ie turbo prawie nie reaguje- bo brakuje spalin (ja to tak widzę), a w D niby ciśnienie uzyskuje ale wysterowanie jest bardzo wysokie- znowu wina spalin, jest ich za mało (u mnie wysterowanie na poziomie 35%).
Zacznij od sprawdzenia całego dolotu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
- Lokalizacja: mazowieckie
piotras72, Witam. Byłaby szansa zerknąć na temat -vt94363.htm#901958
stan po czyszczeniu tyrbo, doloti i wiele innych..... cgyba brakuje mi weny a parę wskazówek dałoby kolejnego kopa żeby zrobić to na tip top. Z góry dziękuję.
stan po czyszczeniu tyrbo, doloti i wiele innych..... cgyba brakuje mi weny a parę wskazówek dałoby kolejnego kopa żeby zrobić to na tip top. Z góry dziękuję.
