Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5 2.5 Tdi] Ustawienie turbiny

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tomasbw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 lip 2010, 11:24
Lokalizacja: Jelenia Góra

[ A6 C5 2.5 Tdi] Ustawienie turbiny

Post autor: tomasbw » 10 kwie 2011, 22:13

Witam wszystkich może ktoś z was wyjaśnić mi jakie czy mogę regulować ustawienie części środkowej z obudową części gorącej w turbinie, żeby pozbyć się mojej turbo dziury??

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 11 kwie 2011, 09:31

czy mogę regulować ustawienie części środkowej z obudową części gorącej w turbinie
chyba udało mi się rozszyfrować twoją myśl, i na twoim miejscu tej regulacji bym nie ruszał. Problem turbodziury to problem rzeka. Zacznij od układu sterowania turbiny jak i czystości jej samej. 011D mile widziany.

tomasbw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 lip 2010, 11:24
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: tomasbw » 11 kwie 2011, 12:52

Wszystkie moje logi są tu -> -a6-c5-logi-do-oceny-vt33379.htm

Proszę o pomoc bo już nie mam siły do tego turbo :[

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 11 kwie 2011, 16:05

Zwróć uwagę na 011BS- różnica ciśnień jest bardzo mała (powinno być ok. 80 mbar). Pytanie czy za ten stan odpowiada turbina?
Kolejna rzecz to 003BS- przy zamkniętym EGR jest poniżej 400, a powinno być ponad (o ile przepływka dobrze mierzy).
I na deser 011D- mimo uzyskanego ciśnienia doładowania i tak za mało powietrza trafia do silnika (i znowu możemy się pokusić o źle mierzący przepływomierz).
Podsumowując (wg mnie)za cały ten stan odpowiada;
- albo kulejąca hydraulika (zawory się nie otwierają- brak tlenu, brak spalin, turbo nie chodzi)
- zaokrąglone wałki (to samo)
- tragicznie zawalony układ dolotowy (to samo).
Zakładając że przepływka jest OK (a raczej na to wygląda), ja bym zaczął od sprawdzenia dolotu- nic nie kosztuje, a może zdziałać cuda. :]

tomasbw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 lip 2010, 11:24
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: tomasbw » 11 kwie 2011, 18:42

Czyli muszę zabrać się za dolot i EGR bo z tego co piszesz to się nie domyka. Kurcze a czyściłem EGR przed zimą :| A mam pytanie jeszcze jakie musi być prawidłowa wartość dla przepływki w 003D przy prawidłowym ciśnieniu?? I czy sama turbina może być problemem jeżeli tak to jak mogę załatwić problem??

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 12 kwie 2011, 08:50

U mnie EGR ON- 190, OFF- 450.
W 003D- 950 mg/suw.
Co do samego turbo- obejrzyj dokładnie log 011. W BS-ie turbo prawie nie reaguje- bo brakuje spalin (ja to tak widzę), a w D niby ciśnienie uzyskuje ale wysterowanie jest bardzo wysokie- znowu wina spalin, jest ich za mało (u mnie wysterowanie na poziomie 35%).
Zacznij od sprawdzenia całego dolotu.

krzysztof_goo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 20 wrz 2010, 00:02
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: krzysztof_goo » 03 sie 2018, 13:42

piotras72, Witam. Byłaby szansa zerknąć na temat -vt94363.htm#901958
stan po czyszczeniu tyrbo, doloti i wiele innych..... cgyba brakuje mi weny a parę wskazówek dałoby kolejnego kopa żeby zrobić to na tip top. Z góry dziękuję. <rotfl>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl