Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BAU 2.5 179 KM] Urwany kołek sygnałowy czujnika G28

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
nivre
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:45
Imię: erwin
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie

[ BAU 2.5 179 KM] Urwany kołek sygnałowy czujnika G28

Post autor: nivre » 29 sie 2019, 08:52

Witam forumowiczów.
Allroad w tiptronicu po przyjęciu strzała przed przejściem dla pieszych w tylny zderzak wypluł błąd czujnika obrotów silnika 00513. Okazało się, że złamał się jeden z sześciu kołków sygnałowych z koła zamachowego. 2 kołki są skrzywione, czujnik uszkodzony.
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć dlaczego urwało kołek? Wieniec przykręcony jest do wału a czujnik jest w obudowie skrzyni. Ja widzę tylko jedną możliwość - musiało przesunąć skrzynię względem silnika tylko czy to możliwe?
AUDI A8 D3 3.0 V6 TDI quattro
AUDI A6 C5 Allroad 2.5 V6 TDI quattro
AUDI A4 B6 2.5 V6 TDI quattro
---
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI
AUDI A6 C5 2.8 quattro
VW PASSAT B5 TDI AWX
AUDI B4 1.9 TDI
VW GOLF III 2.0 GTI
VW PASSAT 1.8
OPEL KADETT GSI 16V

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 09 wrz 2019, 22:17

Nie możliwe bo jakim sposobem?
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

nivre
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 04 cze 2009, 23:45
Imię: erwin
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Sanok/Podkarpacie

Post autor: nivre » 29 mar 2020, 20:48

Dla potomnych, bo w końcu miałem czas zająć się allroad'em. Przyczyną urwania kołka była wykręcona śruba od kołnierza uszczelniającego - jedna wpadła pomiędzy obudowę silnika a tarczę zabierakową i tam sobie leżała, natomiast druga mieliła się w przestrzeni skrzyni z konwerterem. Podczas uderzenia musiała zostać podbita przez konwerter i fruwała sobie zadając mu liczne zadrapania aż spotkała się z czujnikiem i kołkiem. Temat do zamknięcia.
AUDI A8 D3 3.0 V6 TDI quattro
AUDI A6 C5 Allroad 2.5 V6 TDI quattro
AUDI A4 B6 2.5 V6 TDI quattro
---
SEAT LEON 4Cupra 1M 1.9 TDI ARL+ '02 163/342 -> 197/439 by Bartpol
VW PASSAT B5 VARIANT 1.9 TDI
AUDI A6 C5 2.8 quattro
VW PASSAT B5 TDI AWX
AUDI B4 1.9 TDI
VW GOLF III 2.0 GTI
VW PASSAT 1.8
OPEL KADETT GSI 16V

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga