Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6Q C5 2.5 180KM AKE] umiera VP44 ??

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

[A6Q C5 2.5 180KM AKE] umiera VP44 ??

Post autor: Voytec » 29 wrz 2008, 22:01

Pare dni temu zaczely sie problemy..problemy z odpaleniem rano :shock:

Ale na pocztek powiem cos z historii auta:
Przed wakacjami bylem u pompiarza na ustawieniu kata wtrysku i sprawdzeniu rozrzadu.
Wszystko OK uslyszalem.
Auto ma przebieg w tej chwili 163tys i nie bylo krecone itp..wiem to na bank!

Mimo iz mialo byc tak pieknie to zdarzalo sie ze po rozgrzaniu silnika i pozniejszym wychlodzeniu do temp ok 60 st musialem troche dluzej pokrecic zanim odpalil :-|
Kat i pompa ustawione perfekt (podobno) :-P

Na zimnym rano bez problemu i tak samo na cieplym tez,az do czwartku :-/
Rano nie chcial zapalic i bez pomocy Plaka wacle by nie odpalil....pomslalem ze zatankowalem jakies szajs pewnie (dzien wczesniej bylem na wybrzezu),ale nic z tego ,po wlaniu V-power nic sie nie zmienilo.
Po ostygnieciu nadal bez Plaka nie odpalal i wrazenie takie bylo jak by potrzebowal chwili az zaciagnie rope.
Dzis rano zawiozlem do mechanika i po poludniu uslyszalem ze ropa wraca z pompy i trzeba do pompiarza zawiesc..nic nie wiem jakie bledy wyswietla bo nie mialem jak porozmawiac dokladnie z mechanikiem.

Wczesniej nie bylo zadnych bledow na Vagu.Nie wiem czy teraz cos pokazalo,jutro sie dowiem to napisze.

Mam pytanie czy to moze byc nadchodzacy zgon VP44 (dziwi mnie to ze na cieplym chodzi i odpala bez zarzutu i kopyto niesamowite) a jak postoi troche to koniec :-(

Czy poprostu gdzies trzeba zaworek zalozyc i bedzie po problemie ??

Dzis sie dowiedzialem ze nie wyswietla nic na Vagu...co mnie dziwi i ze trzeba wtrysk sterujacy wyczyscic :-|

02.10.08-
Nie wiem czy to mozliwe ale dzis odebralem auto,zaplacilem 500 zl za rzekome wyczyszczenie pompy i podregulowanie jakiejs krzywki i samochod nie do poznania,
chodzi super :mrgreen: a mialem takie obawy <ok>

ittmk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 06 lis 2008, 09:15
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: ittmk » 07 lis 2008, 23:13

Zobacz czy w okolicy przewodów paliwowych - przelewowych, koło wtrysków nie masz plam po ropie..
Jeśli tam gdzięs jest wyciek, to zapowietrza ci się pompa...

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 08 lis 2008, 00:50

ittmk, mozliwe ze mialo to jakis wplyw bo plamy byly ,nie za duze gdzie nie gdzie wieksze ale byly :lol:

[ Dodano: 2009-07-05, 23:45 ]
Skończyło się na wymianie sterownika pompy a furka chodzi juz 40 tys :mrgreen:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga