[AWX] układ podciśninia.
[AWX] układ podciśninia.
Czołem.Potrzebuję porady odnośnie układu podciśnienia w c5 awx.
1)Wiem,że są dwie średnice-3,5x2 oraz 5x3.Ile muszę zakupić wężyka,żeby wymienić całość w układzie?A może stosował ktoś jedną średnicę na cały układ?
2)Wystarczy zdemontować tylko rurę filtr powietrza-turbo i będę miał dojście do elektrozaworów?
Z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam.
1)Wiem,że są dwie średnice-3,5x2 oraz 5x3.Ile muszę zakupić wężyka,żeby wymienić całość w układzie?A może stosował ktoś jedną średnicę na cały układ?
2)Wystarczy zdemontować tylko rurę filtr powietrza-turbo i będę miał dojście do elektrozaworów?
Z góry dzięki za pomoc,pozdrawiam.
Witam
1)Linki z forum a4, ale to jest to samo. Tam masz schematy i opis co i jak.
https://a4-klub.pl/index.php?/topic/194 ... b-awx-avf/
https://a4-klub.pl/index.php?/topic/300 ... ia-porada/
2) Najlepiej zdemontuj całą puchę filtra powietrza i będziesz miał bardzo dobry dostęp
Myślę,że się przyda i pomoże
Pozdrawiam

1)Linki z forum a4, ale to jest to samo. Tam masz schematy i opis co i jak.

https://a4-klub.pl/index.php?/topic/194 ... b-awx-avf/
https://a4-klub.pl/index.php?/topic/300 ... ia-porada/
2) Najlepiej zdemontuj całą puchę filtra powietrza i będziesz miał bardzo dobry dostęp

Myślę,że się przyda i pomoże

Pozdrawiam
Jak samochód, to tylko Audi;)
Kup sobie po 2m jednej i drugiej średnicy i zakładaj, a jak będzie za mało to sobie dokupisz, w każdym sklepie motoryzacyjnym dostaniesz te przewody. Jeżeli coś Ci zostanie z nich to będziesz miał na zapas
Tutaj masz na trzech fotkach schemat podciśnienia, jego oznaczenia i podane długości

Tutaj masz na trzech fotkach schemat podciśnienia, jego oznaczenia i podane długości

Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak samochód, to tylko Audi;)
Damolka89, dzięki za pomoc,po świętach wymienię te wężyki.Dlaczego chcę to zrobić?
Ostatnio miałem 2 razy taką sytuację,że wychodzę z pracy odpalam autko,ruszam a tu lipa.Uczucie takie jakbym ciągnął 2tony na haku.Muł konkretny.Po kilku metrach audi zaczęło normalnie reagować na gaz.Dodam,że żadnego błędu na desce nie wyświetliło,ani nie ma błędu zapisanego w pamięci komputera.Znajomy mechanik polecił zacząć od wymiany wężyków,tak też uczynię.
Pozdrawiam
Ostatnio miałem 2 razy taką sytuację,że wychodzę z pracy odpalam autko,ruszam a tu lipa.Uczucie takie jakbym ciągnął 2tony na haku.Muł konkretny.Po kilku metrach audi zaczęło normalnie reagować na gaz.Dodam,że żadnego błędu na desce nie wyświetliło,ani nie ma błędu zapisanego w pamięci komputera.Znajomy mechanik polecił zacząć od wymiany wężyków,tak też uczynię.
Pozdrawiam

177km/367nm
Czołem.Najprawdopodobniej problem pojawiającego się nieregularnie spadku mocy namierzony.Wczoraj przejrzałem cały układ podciśnienia.Podejrzenie padło na pompę podciśnieniową a dokładnie jej króciec.Jak wiadomo w pompach LUK-a króciec wychodzący na serwo hamulcowe jest zaklepywany.Z biegiem czasu od wibracji króciec się luzuje i powstaje nieszczelność.Tak jest w moim przypadku.W poniedziałek będę próbował zaklepać go ponownie,żeby zlikwidować ''wyciek''podciśnienia.Dam znać jakie efekty tego zabiegu.Temat wałkowany na wielu forach vw/audi/seat/skoda.
177km/367nm
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 286
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
brałem z tej firmy, polecam, mają jeszcze wiele innych ciekawych rzeczy...miłej lektury http://fmic.pl/przewody-podcisnienia/19 ... m-4mm.html