Witam. Podłączyłem ostatnio autko do komputerka bo ostatnio dosyć często wchodziło mi w tzw. tryb serwisowy, zwłaszcza jak cisnąłem pod górę na 4 lub 5 biegu.
Na kompie w diagnostyce turbiny w miejscu gdzie pokazane jest rzeczywiste ciśnienie doładowania i ciśnienie jakie żąda komputer były różnice rzędu 300 kPa np żądane ciśnienie 1500 kPa a rzeczywiste 1200 kPa, czyli turbina już niedomaga i chciałbym ją wymienić lub zregenerować. Napiszcie koledzy co Wy byście zrobili, wiadomo, że chciałbym wydać jak najmniej. Co sądzicie o regeneracji? a może poszukać jakiejś używki w dobrym stanie?
[a6 c5, AFN 1.9 TDI, 110 KM] turbina,wymiana czy regeneracja
a robiłeś logi dynamiczne czy ze statycznych to wywnioskowałeś? wstaw logi najpierw te statyczne i BS-y i jak masz dynamiczne to wtedy będzie wiadomo.aguamak pisze:Na kompie w diagnostyce turbiny w miejscu gdzie pokazane jest rzeczywiste ciśnienie doładowania i ciśnienie jakie żąda komputer były różnice rzędu 300 kPa np żądane ciśnienie 1500 kPa a rzeczywiste 1200 kPa, czyli turbina już niedomaga i chciałbym ją wymienić lub zregenerować.

Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt: