[ A6 C5 2.5 Tdi] turbina nie ciagnie
[ A6 C5 2.5 Tdi] turbina nie ciagnie
Witam tak jak w temacie. niecale pol roku temu regenerowalem turbine. Auto fajnie przyspieszalo przez ok 2 miesiace po wymianie turbiny. Teraz auto totalny mul, wymienilem przeplywke na nowa boscha, nowy filtr powietrza i zero efektu. Jezeli chodzi o bledy silnika to brak. Myslicie ze to moze byc wina turbiny? auto od samego poczatku po odpaleniu idzie jak maluch:( Brak jakiegokolwiek przyspieszenia. Przy kreceniu auta tka do 3-4 tys nie slychac wgl turbiny. Dzwonilem do firmy ktora regenerowala turbo i facet mi powiedzial zeby wymienic odme. Myslicie ze to cos pomoze?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
1. Spróbuj unieść sztangę do góry- zobacz czy w ogóle da się ją podnieść, czy chodzi bez zacięć.
2. Zdejmij wężyk z gruszki turbo i sprawdź czy jest podciśnienie (na pracującym silniku oczywiście). Jak jest- gruszka uwalona.
3. Zamień wtyczki na N75 i N18, oraz wężyki podciśnieniowe na gruszce turbo i EGR. Jak sztanga się podniesie- N75 umarł.
Na początku organoleptycznie sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe czy któryś nie jest uszkodzony- szczególnie kolanka
.
2. Zdejmij wężyk z gruszki turbo i sprawdź czy jest podciśnienie (na pracującym silniku oczywiście). Jak jest- gruszka uwalona.
3. Zamień wtyczki na N75 i N18, oraz wężyki podciśnieniowe na gruszce turbo i EGR. Jak sztanga się podniesie- N75 umarł.
Na początku organoleptycznie sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe czy któryś nie jest uszkodzony- szczególnie kolanka
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Witam.
Mam takie problem ze za pierwszym razem byl spadek mocy, auto nie ciagnelo do przodu i pojawiala sie chmura po przycisnieciu. Wymienilem zawór cisnienia w turbinie i wszystko wrocilo do normy
Ale po ok 4 miesiacach objawy powrocily i juz nie wiem czy to to samo i dlaczego tak szybko zawor sie zepsół.
Bardzo prosze o jakiekolwiek porady na temat.
Mam takie problem ze za pierwszym razem byl spadek mocy, auto nie ciagnelo do przodu i pojawiala sie chmura po przycisnieciu. Wymienilem zawór cisnienia w turbinie i wszystko wrocilo do normy

Bardzo prosze o jakiekolwiek porady na temat.
- metronomus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 138
- Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
- Lokalizacja: Kępno
- Kontakt:
podepnę się pod temat... Wcześniej pisalem w innym teamcie, że hamulce sa duużop lepsze na ciepłym silniku... skojarzyłem wszystkow końcu z podciśnieniem... Teraz odkryłem, że pomimo odłączenia calego układu podcisnienia od vacuum pompy, turbo dalej ciągnie, tzn. z dołu bierze słabiej, ale powyżej 100km/h idzie dobrze... wczesniej, gdy odłączałem uklad podcisnienia, auto było słabiutkie... czy to może wina n75? jakos to inaczej idzie sprawdzić?