Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ A6 C5 2.5 Tdi] turbina nie ciagnie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
puniu1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 27 lis 2010, 09:22
Lokalizacja: Brzeg

[ A6 C5 2.5 Tdi] turbina nie ciagnie

Post autor: puniu1 » 02 cze 2011, 17:18

Witam tak jak w temacie. niecale pol roku temu regenerowalem turbine. Auto fajnie przyspieszalo przez ok 2 miesiace po wymianie turbiny. Teraz auto totalny mul, wymienilem przeplywke na nowa boscha, nowy filtr powietrza i zero efektu. Jezeli chodzi o bledy silnika to brak. Myslicie ze to moze byc wina turbiny? auto od samego poczatku po odpaleniu idzie jak maluch:( Brak jakiegokolwiek przyspieszenia. Przy kreceniu auta tka do 3-4 tys nie slychac wgl turbiny. Dzwonilem do firmy ktora regenerowala turbo i facet mi powiedzial zeby wymienic odme. Myslicie ze to cos pomoze?

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 02 cze 2011, 18:59

Sprawdź czy masz w ogóle podciśnienie na gruszce turbo i czy na pracującym silniku sztanga jest uniesiona do góry :] (to tak na szybko).
Odmę zostaw w spokoju- chociaż sprawdzić warto.

Awatar użytkownika
puniu1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 27 lis 2010, 09:22
Lokalizacja: Brzeg

Post autor: puniu1 » 02 cze 2011, 19:28

Sztanga nie jest uniesiona do gory:(

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 03 cze 2011, 08:44

1. Spróbuj unieść sztangę do góry- zobacz czy w ogóle da się ją podnieść, czy chodzi bez zacięć.
2. Zdejmij wężyk z gruszki turbo i sprawdź czy jest podciśnienie (na pracującym silniku oczywiście). Jak jest- gruszka uwalona.
3. Zamień wtyczki na N75 i N18, oraz wężyki podciśnieniowe na gruszce turbo i EGR. Jak sztanga się podniesie- N75 umarł.

Na początku organoleptycznie sprawdź wszystkie wężyki podciśnieniowe czy któryś nie jest uszkodzony- szczególnie kolanka :] .

kylu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 cze 2011, 19:03
Lokalizacja: KRAKÓW

Post autor: kylu » 10 cze 2011, 19:19

Witam.
Mam takie problem ze za pierwszym razem byl spadek mocy, auto nie ciagnelo do przodu i pojawiala sie chmura po przycisnieciu. Wymienilem zawór cisnienia w turbinie i wszystko wrocilo do normy :) Ale po ok 4 miesiacach objawy powrocily i juz nie wiem czy to to samo i dlaczego tak szybko zawor sie zepsół.
Bardzo prosze o jakiekolwiek porady na temat.

Awatar użytkownika
skorup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 03 lis 2008, 21:53
Lokalizacja: legionowo

Post autor: skorup » 11 cze 2011, 18:16

zdejmij wężyk z gruszki i zobacz czy jest podciśnienie "czyli przytkaj go palcem" jeśli to nie trzyma Ci sama grucha na allegro jakieś 150 zł kosztuje:) też tak miałem po prostu ta membrana w środku się
rozeszła :(

Awatar użytkownika
metronomus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 31 sty 2010, 21:14
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

Post autor: metronomus » 28 cze 2011, 00:28

podepnę się pod temat... Wcześniej pisalem w innym teamcie, że hamulce sa duużop lepsze na ciepłym silniku... skojarzyłem wszystkow końcu z podciśnieniem... Teraz odkryłem, że pomimo odłączenia calego układu podcisnienia od vacuum pompy, turbo dalej ciągnie, tzn. z dołu bierze słabiej, ale powyżej 100km/h idzie dobrze... wczesniej, gdy odłączałem uklad podcisnienia, auto było słabiutkie... czy to może wina n75? jakos to inaczej idzie sprawdzić?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja