[ AJM 1.9 115 KM] Termostat???
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 paź 2010, 21:45
- Lokalizacja: Misie
[ AJM 1.9 115 KM] Termostat???
Witam. Pisalem wczesniej ze mialem problem z wezem ale nadal nie wiem co jest. Dziejaj jechalem jakies z 10 km na autostradzie pretkosc 110 zlapal mi tempetature 90 po czym spadla do 70 i ponownie powrucila. Czy to moze byc wina termostatu. Dodam ze napocztku wialo przy 50 zimnym powietrzm w kabinie gdzie klimatronik byl na max, potem jak podskochyla tm bylo juz cieple.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 06 paź 2010, 21:45
- Lokalizacja: Misie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 gru 2010, 08:32
- Lokalizacja: łęczna
Mariusz przy takich teperaturach to norma dla tych silnikow.
Ja mam 130 kucy,i dzisiaj rano bylo -15 to temperature zalapal mi po 16 km z tym ze zaraz wyjechalem na autostrade, ale jak krece sie po miescie od swiatel do swiatel i dalej na autostrade to i 20km jest norma. Bo podczas jazdy od swiatel do swiatel tep. wogule sie nie podnosi. Jezeli dochodzi do tego mocny nadmuch to dodatkowo wytracasz tak cenna energie dla silnika jaka jest cieplo, czas rozgrzewania sie przedluza.
Ja mam 130 kucy,i dzisiaj rano bylo -15 to temperature zalapal mi po 16 km z tym ze zaraz wyjechalem na autostrade, ale jak krece sie po miescie od swiatel do swiatel i dalej na autostrade to i 20km jest norma. Bo podczas jazdy od swiatel do swiatel tep. wogule sie nie podnosi. Jezeli dochodzi do tego mocny nadmuch to dodatkowo wytracasz tak cenna energie dla silnika jaka jest cieplo, czas rozgrzewania sie przedluza.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 18 gru 2010, 08:32
- Lokalizacja: łęczna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 mar 2010, 19:38
- Lokalizacja: Wielkopolska / Krotoszyn
Witam, ja też miałem podobny problem. Ten silnik faktycznie dość długo się rozgrzewa w zimie. U mnie działo się coś takiego, że temp. przy prędkości 140 i więcej rosła do 120, tak z dwa razy a potem już stała na 90. Później zaczęło się tak robić przy mniejszych prędkościach. Podłączony komp. i okazało się, że nie widzi temp. silnika. Okazało się, że walnięty był czujnik, ten w głowicy montowany od strony pasażera, od kabiny. PO wymianie jest ok. Ale mam inny problem, ucieka mi płyn przez zaworek w zbiorniku. Teraz zaczęło lekko czuć spalinami po odkręceniu korka na zbiorniczku wyrównawczym. Byłem sprawdzić sprężanie i po wykręceniu świec żarowych okazało się, że jedna miała białą koĂącówkę. I na tym cylindrze jest słabsze sprężanie. Prawdopodobnie tam jest walnięta uszczelka i leci woda do cylindra. Czeka mnie wymiana może tylko uszczelki lub co gorsze może pęknięta głowica. Auto chodzi jak przeciąg. Przebieg 260 tyś. Mam nadzieję, ze to tylko uszczelka. Zobaczymy co będzie.
prawiczek jeśli chodzi o AUDI, wcześniej gwiazda
Jeżeli ciężko jest mu osiągnąć temperaturę 90 stopni to jest to termostat ja już miałem tak kilka razy że wymieniłem termostat na nowy i dalej nie mógł złapać temperatury dopiero po wymianie na następny trafił się dobry i temperaturę łapał szybko
Jeżeli chodzi o głowice to w tych autach bardzo rzadko pękały głowice... chyba że jakość mega mocno dałeś mu w kość z przegrzaniem ja stawiałbym na samą uszczelkę. Niestety taka wszystko ma swoje granice wytrzymałości nawet uszczelka ja robiłem to u siebie przy 230 tys. przebiegu i zapłaciłem 2,5 tys. a robiłem wszystko na oryginalnych częściach plus uszczelka pod klawiaturę i jeszcze kilka dupereli które wymieniłem przy okazji oczywiście bez rozrządu bo robiłem go 30 tys. temu
Jeżeli chodzi o głowice to w tych autach bardzo rzadko pękały głowice... chyba że jakość mega mocno dałeś mu w kość z przegrzaniem ja stawiałbym na samą uszczelkę. Niestety taka wszystko ma swoje granice wytrzymałości nawet uszczelka ja robiłem to u siebie przy 230 tys. przebiegu i zapłaciłem 2,5 tys. a robiłem wszystko na oryginalnych częściach plus uszczelka pod klawiaturę i jeszcze kilka dupereli które wymieniłem przy okazji oczywiście bez rozrządu bo robiłem go 30 tys. temu