[A6 C5 2.5 TDI] szczotki alternatora
[A6 C5 2.5 TDI] szczotki alternatora
Witam serdecznie,
po jakim przebiegu powinienem wymienić szczotki alternatora? Gdzie mogę kupić nowe i oryginalne takie części?
z góry dzięki za odpowiedź
po jakim przebiegu powinienem wymienić szczotki alternatora? Gdzie mogę kupić nowe i oryginalne takie części?
z góry dzięki za odpowiedź
- piotrekkawa
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 240
- Rejestracja: 30 cze 2008, 14:42
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 16 maja 2008, 23:43
- Imię: Robert
- Rocznik: 2003
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dolnośląskie/UK
- Kontakt:
Podlacze sie pod temat.
Nie mam ladowania i mysle ze to szczotki.
Czy trzeba wyciagac alternator zeby zmienic szczotki?
Czy wie ktos jakie to maja byc szczotki?, bo pytalem tutaj w Uk w sklepach i te gamonie o szczotkach nie slyszeli i chca mi wcisnac nowy alternator. :-x
A inny ma ale mi nie sprzeda bo nie wie jakie, mowil zebym mu przyniusl alternator on zobaczy jakie tam pasuja. :roll:
[ Dodano: 2009-06-30, 20:36 ]
Pol dnia grzebalem przy alternatorze, nie wyciagnelem go bo jedna srube trzymal wiatrak i nie moglem jej wyciagnac.
Juz wiem ze mozna wymontowac regulator bez wyciagania alternatora.
Cos szumi ten alternator i od czasu do czasu cos puknie jakby cos tam latalo w srodku i teraz niewiem czy kupic tylo ten regulator czy caly alternator :?:
Jutro do roboty a tu nie ma czym jechac, a najgorzej to wkurzaja mnie te angliki tepaki co nie wiedza co do czego :evil:
[ Dodano: 2009-06-30, 21:56 ]
Wymyslilem ze kupie nowy altelnator, ale jak wyjac stary???
Jak wyjac to srube co trzyma ja witrak?
Tylko nie piszcie ze trzeba zderzak i chlodnice odsowac :roll:
Nie mam ladowania i mysle ze to szczotki.
Czy trzeba wyciagac alternator zeby zmienic szczotki?
Czy wie ktos jakie to maja byc szczotki?, bo pytalem tutaj w Uk w sklepach i te gamonie o szczotkach nie slyszeli i chca mi wcisnac nowy alternator. :-x
A inny ma ale mi nie sprzeda bo nie wie jakie, mowil zebym mu przyniusl alternator on zobaczy jakie tam pasuja. :roll:
[ Dodano: 2009-06-30, 20:36 ]
Pol dnia grzebalem przy alternatorze, nie wyciagnelem go bo jedna srube trzymal wiatrak i nie moglem jej wyciagnac.
Juz wiem ze mozna wymontowac regulator bez wyciagania alternatora.
Cos szumi ten alternator i od czasu do czasu cos puknie jakby cos tam latalo w srodku i teraz niewiem czy kupic tylo ten regulator czy caly alternator :?:
Jutro do roboty a tu nie ma czym jechac, a najgorzej to wkurzaja mnie te angliki tepaki co nie wiedza co do czego :evil:
[ Dodano: 2009-06-30, 21:56 ]
Wymyslilem ze kupie nowy altelnator, ale jak wyjac stary???
Jak wyjac to srube co trzyma ja witrak?
Tylko nie piszcie ze trzeba zderzak i chlodnice odsowac :roll:
Full Led i Full Led Matrix A6Klub.PL / A7Klub.PL
- tolondo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 195
- Rejestracja: 07 maja 2008, 09:56
- Imię: Dawid
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: seroczyn/gdansk
w 2.5 tdi sprawa alternatora wyglada nieco gorzej,jak juz sie wezmiesz za alternator to zrob mu cala regeneracje lozyska stabilizator itd.nie warto za kazdym razem zciagac calego przodu zciagac,odrazu wymien termostat ta sama robota.jak sie sam wezmiesz za to to koszt okolo 300 zl jak w warsztacie to kilka razy wiecej 600-1000 zl . a przy termostacie wystarczy troche odgiac pasek rozrzadu nie trzeba go zciagac.ja rozbieralem przod 2 razy pierwszy alternator i za 2 miech termostat(okolo 70 zl orginal)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 gru 2009, 10:46
- Lokalizacja: Norwegia/ Tonsberg
Witam.
Może mi ktoś powiedzieć co może być nie tak jeśli po uruchomienia silnika alternator nie ładuje. Dopiero po wciśnięciu gazu na ok 2500 obrotów ładuje do 13.8-14.2V. Ostatnio zapaliła mi się chwilowo kontrolka ASP na suchej nawierzchni wydało mi się to dość dziwne,ale po chwili zgasła, i zaczęła migać kontrolka akumulatora. ÂŁadowanie jest, wiec czemu miga? Teraz nie wiem co jest grane, czy to alternator, szczotki, czy może jakieś zwarcie instalacji. Komputer pokazuje że wszystko jest ok. Jeśli ktoś miał taki przypadek i wie jaka może być przyczyna to proszę o poradę. Z góry wielkie dzięki :-D
Może mi ktoś powiedzieć co może być nie tak jeśli po uruchomienia silnika alternator nie ładuje. Dopiero po wciśnięciu gazu na ok 2500 obrotów ładuje do 13.8-14.2V. Ostatnio zapaliła mi się chwilowo kontrolka ASP na suchej nawierzchni wydało mi się to dość dziwne,ale po chwili zgasła, i zaczęła migać kontrolka akumulatora. ÂŁadowanie jest, wiec czemu miga? Teraz nie wiem co jest grane, czy to alternator, szczotki, czy może jakieś zwarcie instalacji. Komputer pokazuje że wszystko jest ok. Jeśli ktoś miał taki przypadek i wie jaka może być przyczyna to proszę o poradę. Z góry wielkie dzięki :-D