Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 2,5 TDI 150KM Q] Szarpie i gaśnie na ciepłym silniku

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
marcinokv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 06 paź 2008, 15:42
Lokalizacja: Kraków

[A6 C5 2,5 TDI 150KM Q] Szarpie i gaśnie na ciepłym silniku

Post autor: marcinokv » 18 gru 2009, 16:34

Witam!
Od jakiegoś czasu mam problem ze swoją audica. Szarpie(przy tym załącza się żółta kontrolka świec żarowych i po chwili wyłącza się) i niespodziewanie gaśnie jak silnik się nagrzeje. Dopóki jest zimny wszystko jest w porządku. Gdy zgaśnie nie ma żadnych problemów z ponownym odpaleniem. Jednak po jakimś odstępie czasu ponownie gaśnie..I tak w kółko. Jakieś 2 miesiące temu zdarzało mi się to tylko jeśli miałem w baku poniżej 1/4. Jeśli dolałem więcej, ponad połowę to te objawy mijały. Niestety teraz nawet gdy w baku jest dość dużo paliwa auto szarpie i gaśnie.. Czy to może mieć jakieś znaczenie?? Proszę o jakąś pomoc bo dość niebezpiecznie się teraz jeździ tym autem, nie wiadomo kiedy zgaśnie.. :(

marcinokv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 06 paź 2008, 15:42
Lokalizacja: Kraków

Post autor: marcinokv » 18 gru 2009, 17:08

Byłem u gościa podłączyć pod kompa i nic nie wykazało odnośnie tego..

marcinokv
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 06 paź 2008, 15:42
Lokalizacja: Kraków

Post autor: marcinokv » 18 gru 2009, 17:31

Hmm.. Ale jak byłem kiedyś to wykazywało mi jakieś błędy o czujniku poziomu paliwa czy coś ale wtedy nie miałem takich objawów jak teraz że mi gaśnie i szarpie..

[ Dodano: 2009-12-18, 17:55 ]
Acha.. chciałem sprostować podczas szarpania kontrolka tylko mignie raz przez mniej niż sekundę, nie zapala się np na kilka sekund czy tam na minutę.

ogon1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2012, 20:35
Lokalizacja: polkowice

Post autor: ogon1 » 22 kwie 2012, 14:07

witam mam problem z moją kuleczką auto zaczęło gasnąć pare dni temu ale nie mam problemu z jej ponownym odpaleniem pali na dotyk, w koĂącu zaczęło przerywać i gasnąć na zimnym i na ciepłym, wymieniłem filtr paliwa i dolałem do paliwa środek do czyszczenia układu myślałem że pomogło ale po przejechaniu 20 km zaczęło znowu gasnąć i szarpać w każdym przedziale obrotów i co jakiś czas brakuje jej mocy kręci do 3 tyś turbo gwiżdże jak szalone ale ona nie chce jechać po kilkuset metrach znowu zaskakuje i jest normalenie. silnik nie kopci rónitko pracuje aż w koĂącu zaczyna się szarpanie i znowu spokój. Jutro zobacze może vag mi coś pokaże. Może koledzy moglibyście coś bliżej powiedzieć. Auto ma 317 tyś jest już po wymianie całej góry. Dodam jeszcze że jak jest rozgrzana to na niskich obrotach np na 3 całą budą telepie w sumie tak już było wcześniej Z góry dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 23 kwie 2012, 06:31

ogon1 Przypadek podobny do mojego prawdopodobnie czujnik położenia wału korbowego się koĂączy.

PolKus.A6.2.5TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 18 mar 2012, 08:13
Lokalizacja: Grabów nad Prosną

Post autor: PolKus.A6.2.5TDI » 23 kwie 2012, 06:38

Ja kolego też tak miałem że telepało całym samochodem obroty falowały itp. później się pojawił problem z odpalaniem i samochód strasznie zaczął kopcić, wszyscy mechanicy mówili że wałki są do wymiany jakiś się znalazł że jeszcze któryś wtrysk, a jak się okazało to pasek rozrządu był bardzo luźny, winą był napinacz i rozrząd przeskoczył. Po wymianie rozrządu to nie ten sam samochód… :)

ogon1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 10 lut 2012, 20:35
Lokalizacja: polkowice

Post autor: ogon1 » 23 kwie 2012, 21:54

Witam dzisiaj właśnie zrobiłem auto podpiąłem vaga pokazał mi 00550, 17583, wymieniałem filtr paliwa więc myślę że ten 550 mógł być od niego al nie mam pewności wiem że to zły kąt wtrysku tylko z tym drugim mam problem ale wydaje mi się że to coś od podciśnieĂą albo egr, ale przyczyną szarpania okazała się taka mała pompka podciśnieniowa przy kolektorze dolotowym steruje jakąś przepustnicą w dolocie w ETCE to rysunek 131-20 nr części 37 tylko nie jest opisana. ułamał się króciec w niej i wężyk latał swobodnie po komorze. A więc tymczasowo pospawałem ten plastik skasowałem błędy przejechałem 40 km i jest gitarka chodzi równo i cichutko kręci się wysoko. Pozdrwaiam i dzięki

[ Dodano: 2012-04-23, 21:57 ]
spisałem nr z tej pompki PA66F30 tylko nigdzie nie mogę tego znaleźć

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl