Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5TDI] Słabe zasysanie gruszki

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
arturn29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 12 lip 2008, 00:35
Lokalizacja: Podkarpackie

[A6 C5 2.5TDI] Słabe zasysanie gruszki

Post autor: arturn29 » 09 kwie 2010, 09:04

Witam


Panowie mam taki problem. Byl pewien okres gdzie rozpedzajac sie autem powstawaly 2 turbodziury ,jedna powyzej 2tys obrotow i druga po 3 tys. Kupilem nowa oryginalna gruszke i problem ustal. Auto ciagnie od samego dolu do konca bardzo rowno. Po wizycie u mechanika okazalo sie ze sztanga gruszki podnosi sie ,ale nie podnosi sie do samego konca wiec turbo nie ciagnie pelna moca.

Teraz pytanie ,co zrobic aby sztanga maksymalnie dochodzila do konca?

Dodam ze mam wymieniona hydraulike ,nowa przeplywke ,nowa gruszke.

Prosze o podpowiedz co jest odpowiedzialne za nie dociaganie sztangi do konca.


Pozdrawiam

arturn29

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 09 kwie 2010, 09:08

arturn29 pisze:Prosze o podpowiedz co jest odpowiedzialne za nie dociaganie sztangi do konca.
Zanieczyszczone kierownice turbiny.
Części samochodowe online - Motostacja pl

banki7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 11 mar 2010, 19:38
Lokalizacja: Wielkopolska / Krotoszyn

Post autor: banki7 » 09 kwie 2010, 09:39

Ja miałem to samo w moim 1,9 115km - elektronik powiedział że jest to robota dla mechanika . Musiał wyciągnąć turbinę i wyczyścić sztangę , był taki syf , że głowa boli. Też się do końca nie otwierała . Na zgaszonym silniku popychając dużym wkrętakiem otwierała się więcej . Czyszczenie w 100% pomogło. Teraz auto chodzi jak złoto. Mnie udało się to zamknąć w małych kosztach po b.dużym rabacie 200 zeta / chyba dlatego że wcześniej u gościa wymieniałem rozrząd i oleje/ . Pozdro .
prawiczek jeśli chodzi o AUDI, wcześniej gwiazda

Awatar użytkownika
arturn29
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 232
Rejestracja: 12 lip 2008, 00:35
Lokalizacja: Podkarpackie

Post autor: arturn29 » 12 kwie 2010, 09:37

Witam


Dodam jeszscze ze wspomniany efekt nie zasysania gruszki do konca czyli tracenia mocy ,wystepuje na ciepłym silniku. Zaraz po odpaleniu lub na letnim silniku nie ma tego problemu.

Nastepna rzecza jaka zauwazylem ,jest np dobra trasa gdzie auto zostanie dobrze przegonione. W wyniku czego wspomniany efekt tez minimalnie ustepuje.

Mysle ze rozwiazaniem tej sprawy jest czyszczenie turbiny ,przynajmniej wszystko na to wskazuje.

Czekam na wasze sugestie

mariooo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 18 paź 2009, 22:36
Lokalizacja: katowice

Post autor: mariooo » 13 kwie 2010, 22:46

Szczerze też bym stawiał na kierownice miałem takie przypadki w avf 1.9 tdi. Zainteresował bym się jeszcze stanem przewodów podciśnieniowych doprowadzających do owej gruszki raz tez taki przypadek miałem, możliwe jest przycinanie zaworka sterującego. Najlepiej zrób logi z doładowania turbo i zobaczysz jakie wartości osiąga.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja