Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9Tdi AVF]skaczacy korek wlewu oleju i buczenie

Silniki wysokoprężne
AndreCh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 09 paź 2008, 21:07
Lokalizacja: Monki/Bruksela

Post autor: AndreCh » 31 sty 2012, 21:27

Walek , szklanki , i te inne duperele funfel nowka i to ori , stary walek jest tez jak nowka , jedna szklanka delikatnie przyrysowana i tyle .
Mialo sie Pare aut i znowu Audi

Awatar użytkownika
mnichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie

Post autor: mnichu » 07 cze 2013, 21:33

[ Wysłano: 2012-02-02, 22:44 ]


AndreCh, no szkoda że nie udało sie tego pokonać. Ja jeszcze nie zaglądałem do swojego bo jak widzę cięzko z tym walczyć. Mogłoby coś paść całkiem.... wtedy wymiana i po problemie. A to buczenie jest tak wkurzające że czasami to nie da się rozmawiać wewnątrz. Znalazłem tez sposób na to... zamontowałem sobie małe car-audio <rotfl>

pozdrawiam... jak coś wymyślę to napewno dam znać.

[ Dodano: 2012-06-10, 12:23 ]
Siemano :) dwa dni temu wymieniałem skrzynię w passacie na 6-cio biegową i przy okazji wywaliłem katalizator. EFEKT : jest cicho w samochodzie i nie ma buczenia !! Wcześniejszy reznonans oraz buczenie w przedziale 1700-2000 obr znikneło całkowicie :D Kata wyciąłem całkowicie a na jego miejsce wspawałem rurę 55mm. A katalizator sprzedałem dziś za 150 zł (giełada samochodowa Kraków - Rybitwy) . Dodam że silnik zrobił się jeszcze żywszy... zwłaszcza w górnym zakresie obrotów :)

Jak narazie same plusy ;) Pozdro mniszek.

[ Dodano: 2013-06-07, 21:28 ]
Od ostatniego mojego postu minęło jakieś pare miesięcy i buczenie znowu wróciło :(

Dziś.... czyli rok póÂźniej, mój 1.9 TDI ma już przelatane blisko 260 tys. To 40 tys od ostatniego mojego posta tutaj. I szczerze miałem nadzieję że się ten silnik poprostu.... wysra :[

Do dziś.... nie bierze oleju - a wymieniam go co 10 tys i nie potrzebuję żadnych dolewek.
Silnik odpala bardzo lekko. Nie kopci.... nie rozrabia i moc ma ;) Jedynie co... to dwumasa się zaczęła odzywać ale to już niedługo zmienię.

Mam tego silnika serdecznie dosyć. A żeby było jeszcze weselej to w silniku lata NOWY ORI wałek rozrządu. Nowe półpanewki, i niestety co było chyba błedem.... popychacze hydrauliczne Federal Mogul (czy jakoś tak... płaciłem 27 zł za sztukę - koloru czarnego). Jutro odbieram popychacze INA po 69 zł /szt :(

Ale do końca..... nie wiem co robić. Otóż silnik będzie niedługo poddany tuningowi mechanicznemu. Zostaną założone:

> turbosprężarka GTB1756VK
> pompowtryski "AL-ki"
> wydajniejszy intercooler (fmic)
> mocniejsze sprzęgło na jednomasie VALEO 240mm.

Cel oczywiście 200 koni i 400 niutków.


Wstawiać nowy silnik ? Ale tylko z powodu buczenia i podskakującego korka ? Dodam że u brata w A6 ( silnik BDG z osprzętem AKE) to korek po odkręceniu leży jakby leżał na stole. Nawet u Taty w Audi 80 1.9 TD korek robi tylko minimalne ruchy. A u mnie jak ten diabeł....

[ Dodano: 2013-06-18, 21:55 ]
Problem poniekąd się rozwiązał sam..... silnik się rozleciał.
Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga