Skaczące obroty , nie zrzuca gazu podczas hamowania ....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
nie wiem jak jest w 2.5 ale znam taki przypadek że w 1.9 samochód sam przyśpieszał i wariował właśnie po deszczu. Winowajcą tego była woda która poprzez złe uszczelnienie skrzynki komputera na podszybiu wlewała się tam niżej w te wszystkie bezpieczniki, kable itp i podczas hamowania z powodu bezwładności przemieszczała się po układach i samochód wariował. Ale tak jak mówię, to było w 1.9 a my w 1.9 komputer mamy na podszybiu po lewej stronie, nie wiem jak jest w 2.5 ale może coś w ten deseń
- Naprawa Audi A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1352
- Rejestracja: 18 paź 2009, 12:22
- Imię: Tomek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
owszem ale dodatkowo do tego wszystkiego dochodziło to że uszczelnienie które jest pod tą czarną skrzynką (między skrzynką komputera a karoserią) było już zmęczone i wpuszczało wodę do tych wszystkich przekaźników i kabli itptomekkk1 pisze:chelsea78, powodem był zatkany odpływ wody mieszczący się pod akumulatorem. Każde A6C5 ma sterownik w podszybiu obok akku. Zajrzeć tam i sprawdzić odpływ - jak najbardziej nie zaszkodzi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 252
- Rejestracja: 18 paź 2011, 15:06
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
właśnie o tej czarnej skrzynce mówię, jak ją otworzysz to w niej siedzi komputer który steruje silnikiem i ta czarna skrzynka jest połączona z karoserią dwoma nakrętkami dziesiątkami. i te kable które zaznaczyłem na biało na TYM zdjęciu (tymi czerwonymi strzałkami się nie przejmuj, po prostu takie zdjęcie znalazłem) wchodzą do karoserii tam niżej i ta skrzynka jest względem karoserii uszczelniona żeby właśnie się tam do środka woda nie lała tam gdzie te kable wchodzą i tak jak pisałem wyżej, u kolegi w passacie było tak że właśnie tam niżej gdzie te kable wchodzą woda się wlewała podczas deszczu bo to uszczelnienie wyzionęło ducha, trzeba było odkręcić tą czarną skrzynkę, oczyścić u z sylikonu zrobić uszczelnienie nowe.
ok fajnie dzięki za to wyjaśnienie jutro otworzę i zobaczęchelsea78 pisze:właśnie o tej czarnej skrzynce mówię, jak ją otworzysz to w niej siedzi komputer który steruje silnikiem i ta czarna skrzynka jest połączona z karoserią dwoma nakrętkami dziesiątkami. i te kable które zaznaczyłem na biało na TYM zdjęciu (tymi czerwonymi strzałkami się nie przejmuj, po prostu takie zdjęcie znalazłem) wchodzą do karoserii tam niżej i ta skrzynka jest względem karoserii uszczelniona żeby właśnie się tam do środka woda nie lała tam gdzie te kable wchodzą i tak jak pisałem wyżej, u kolegi w passacie było tak że właśnie tam niżej gdzie te kable wchodzą woda się wlewała podczas deszczu bo to uszczelnienie wyzionęło ducha, trzeba było odkręcić tą czarną skrzynkę, oczyścić u z sylikonu zrobić uszczelnienie nowe.