rysiek19 pisze:spróbuj najpierw odpowietrzyć pompę jeśli paliwo będzie dochodziło do wtrysków a nie odpali to szukaj przyczyny w pompie elektronika
Ok, dzięki. Jutro spróbuję odpowietrzyć. Dam znać czy coś z tego wyszło
[ Dodano: 2015-01-04, 01:11 ]
Pompa odpowietrzona, a samochód wcale nie gada. Myślicie że lepiej oddać pompę do naprawy czy próbować samemu wymienić czujnik obrotów?
W grupie 018 ostania wartość to 0101, więc wskazuje na niepoprawne działanie czujnika obrotów pompy.
[ Dodano: 2015-01-04, 02:15 ]
Wie ktoś może czy da się sprawdzić przez vag aktualną prędkość obrotów pompy? Jeśli tak, w którym miejscu i jakim programem?
[ Dodano: 2015-01-07, 20:52 ]
Czujnik obrotów w pompie został wymieniony i ostatnia wartość w grupie 018 zmieniła się na 0000 czyli jest już OK. Niestety problem z odpaleniem nadal pozostał.
Jakichkolwiek błędów w silniku brak, a wciąż nie chce zapalić. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Chyba jednak trzeba będzie zapakować Audi na lawetę...
[ Dodano: 2015-01-08, 11:06 ]
Paliwo na wtryskach strzyka aż miło, a samochód kręci i wcale nie łapie. Co jeszcze mogę zrobić?
[ Dodano: 2015-01-09, 13:33 ]
Być może udało mi się znależć przyczynę dalszych problemów z odpalaniem.
Podłączyłem komputer do samochodu i zauważyłem że w grupach 007 w silniku i 003 w instruments wszystkie temperatury mają wartość -20 stopni Celsiusa. Samochód stoi w garażu więc coś jest chyba nie tak. Czy możliwe jest, źe na raz zepsuły się wszystkie czujniki?
[ Dodano: 2015-01-09, 14:34 ]
Przepraszam za mój monolog. Poruszałem trochę wiązką kabli idących bezpośrednio przy pompie wtryskowej i temperatury wyświetlają się już poprawnie. Niestety samochód wciąż nie odpala.
Dziękuję za pomoc. Audi w poniedziałek trafi na lawetę
