[ AVF 1.9 131 KM] Rozrząd 1,9 TDI 130 KM, Co to za rolka?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
To sprzęgło elektromagnetyczne kompresora klimatyzacji warto zmienić albo samo łożysko albo całe sprzęgło bo może obrobić wałek kompresora klima jak ma luzy i wtedy trzeba szukać warsztatu od kompresorów
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
tak jak napisałem wyżej jeśli rozleciało się całe to może wyrobić wałek na kompresorze a jeśli rozleciało się tylko łożysko to będzie hałasowało lepiej wymienić całe i mieć spokój bo do włożenia nowego łożyska musisz mieć praskę
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

Dobra, już odkryłem co jest powodem tego "świergolenia". Po wewnętrznej stronie tego sprzęgła są trzy luźne śrubki. Wsadziłem tam magnes i normalnie latają luźno. Te trzy śrubki są umiejscowione w "trójkącie" w równych odległościach (no chyba, że są 4, ale jednej nie widać).
Trafiłem na podobny przypadek co ten facet. viewtopic.php?t=25361
Pytanie tylko czy to rzeczywiście uda się zrobić samemu? Bo te śrubki wyglądają trochę jak gwoździki, bo nie mają nacięć na śrubokręt.
Da się to naprawić? Bo same sprzęgło to ok. 350 zł. + wymiana.
Trafiłem na podobny przypadek co ten facet. viewtopic.php?t=25361
Pytanie tylko czy to rzeczywiście uda się zrobić samemu? Bo te śrubki wyglądają trochę jak gwoździki, bo nie mają nacięć na śrubokręt.
Da się to naprawić? Bo same sprzęgło to ok. 350 zł. + wymiana.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
roni77 to nie śrubki tylko zabezpieczenie to są kołeczki które w momencie zablokowania kompresora klimy ulegają zerwaniu i kolo pasowe obraca się luźno, obawiam się że czeka cię wybudowanie kompresora klimy i praca nad nim na stole, wiem przerabiałem to u siebie, inaczej nie odkręcisz centralnej śruby na wałku kompresora i nie zdejmiesz elektromagnetycznego sprzęgiełka klimy potrzebny do tego jest ściągacz
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.

Problem naprawiony. ÂŻeby w przyszłości ludzie mieli pożytek w całego posta opiszę w dwóch zdaniach co i jak. Otóż, kiedy 2 miesiące temu padła mi ta sama część (sprzęgło elektromagnetyczne), nieudolny mechanik naprawiając je, źle je zamontował. W wyniku stałych obrotów nity się pourywały i przytarły sprężarkę, która niestety musiała iść do regeneracji. Oczywiście sprzęgło zostało wymienione na nowe.
Za regenerację sprężarki ze sprzęgłem, montaż, sprawdzenie ciśnienia i nabicie klimatyzacji zapłaciłem 700 zł.
Czy wg Was kwota jest sensowna, czy mam się czuć oszukany?
Za regenerację sprężarki ze sprzęgłem, montaż, sprawdzenie ciśnienia i nabicie klimatyzacji zapłaciłem 700 zł.
Czy wg Was kwota jest sensowna, czy mam się czuć oszukany?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
zerknij na neta za sprężarkę płacisz około 500-600 wiec wydaje mi się że kwota oki
Cześć ekipa.
Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
