Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[a6 c5 qattro] rano nie pali ,bo cofa paliwo. Plak daje rade

Silniki wysokoprężne
harbuz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 28 kwie 2010, 20:45
Lokalizacja: Dzierżoniów

[a6 c5 qattro] rano nie pali ,bo cofa paliwo. Plak daje rade

Post autor: harbuz » 23 gru 2010, 22:31

Witam.
Rano jak chcę odpalić to muszę zastosować opcje plaka. Dzieje się to już kilka dobrych dni. Jak już odpala to później chodzi. Wygląda na to, że nie daję paliwa. Jak zapalę to idzie jak rakieta. Auto stoji u fachowców, ale jakoś nic się nie dzieję. Wymyślili, że może to być pompa. Stoji do rana niech go wymrozi i wtedy spróbują odpalić na węże które wchodzą do bańki z ropą. Chodzi o to, że chcą wyeliminować, czy przewody paliwowę mają szczelność. Jeżeli ni pomoże ten patent to wychodzi na to, że pompa nie chodzi prawidłowo.
Jedno co mnie dziwi to to, że jak już zapali to jest wszystko luksus. Jak postoji już tak z 3 godziny to jest problem.
Może ktoś z kolegów ma jakiś pomysł?
Filtr wymieniony, zawór zwrotny założony. Błędów na vagu-brak.

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 23 gru 2010, 23:01

Mialem taki sam przypadek :-)
Wymienilem filtr paliwa i to cos co do niego wchodzi (nieznam fachowej nazwy)
i fura pali jak sie nalezy :)
kumpel mial tez taki objaw ajak mial malo ropy w baku
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

harbuz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 28 kwie 2010, 20:45
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: harbuz » 23 gru 2010, 23:09

:cry: Szkoda, że to nie będzie to. Filtr wymieniony, założone nowe to coś. O ile dobrze się orientuję to nazywa sie to zawór zwrotny. Zobaczymy rano,czy odpali na tym patencie z butelką. Szkoda, tylko, że mam w święta jechać w długą traskę i nie wiem, czy jak zapali to czy można jechać?

Awatar użytkownika
zaku75
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 07 paź 2010, 20:11
Lokalizacja: Czeladź CITY

Post autor: zaku75 » 23 gru 2010, 23:33

Przewody przelewowe zwrotne z wtrysków oraz główny do pompy dokładnie sprawdzić, ewentualnie wymienić koszt nijaki a efekt może być zaskakujący, gdyby zapowietrzało się koło filtra paliwa to wydaje mi się że autko powinno odpalić na chwilę i zaraz zgasnąć(doświadczenie z passata B5)

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 24 gru 2010, 07:10

harbuz pisze::cry: Szkoda, że to nie będzie to. Filtr wymieniony, założone nowe to coś. O ile dobrze się orientuję to nazywa sie to zawór zwrotny. Zobaczymy rano,czy odpali na tym patencie z butelką. Szkoda, tylko, że mam w święta jechać w długą traskę i nie wiem, czy jak zapali to czy można jechać?
A może masz mało paliwa , bo też lubi sie zapowietrzyć jak jest mało paliwa :-)
Ja przynajmniej tak mam , i nigdy nie jezdze do rezerwy

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 24 gru 2010, 09:21

miałem tak w A4 tdi . wymieniłem przewody przelewowe na wtryskach ( sttare i łamały sie ) i kupiłem taką Gruszke - pompke paliwa ( mają taką francuskie samochody ) . zamontowałem ją przed pompą paliwa , za filtrem paliwa . przeciołem przewód paliwowy i wpiołem tą gruszke . ma ona w sobie zawór zwrotny . sciska sie ją dłonią , zasysa ona paliwo z filtra i tłoczy do pompy . Nie rzeba krecic rozrusznikiem zeby ten efekt osiągnąc . przez zamontowany w gruszce zawór , paliwo nie cofa sie . powiem ze musiałem robic tak przez pare poranków i problem znikł . taka gruszka w sklepie motoryzacyjnym kosztowała ok 32 zł . plus 2 opaski zaciskowe na przewód paliwowy .

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 24 gru 2010, 10:32

a ja mialem tak samo 2 lata temu identycznie nie chcem cie załamywac ale u mnie pompa nie trzymala dawalem zaworki zwrotne i nic nie pomagalo zregenerowalem pompe i ponad 2 latka smigam
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 24 gru 2010, 14:47

kumangt pisze:a ja mialem tak samo 2 lata temu identycznie nie chcem cie załamywac ale u mnie pompa nie trzymala dawalem zaworki zwrotne i nic nie pomagalo zregenerowalem pompe i ponad 2 latka smigam
tak , pompa nie trzyma ON i pozwala sie na jego cofniecie . dlatego zastosowałem wyjscie opisane wyzej .

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 24 gru 2010, 14:52

rafal100, ja zamontowalem zaworki zwrotne na przewodzie ktory zasysa i powrocie i nic to nie dalo mam je do dzisiaj ale trzeba kiedy je sciagnac bo nie wiem jak to bedzie wplywac na pompe i nie wiem czy nieogranicza to na dostawanie paliwa do pompy moze ktos cos wie na ten temat
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 24 gru 2010, 14:58

ja zamontowałem tą gruszke i dało rade . takie rozwiązanie stosują francuzy ( reno ) i nie miało to wpływu na inną dawke paliwa . pompy nie ruszałem .

harbuz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 28 kwie 2010, 20:45
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: harbuz » 24 gru 2010, 15:06

Witam.
Nie wiem, czy się udało, ale myślę, że tak? Rano odpalił na butelce z pierwszego strzału. Pompa została wyeliminowana :lol: . Wyjąłem węże i wpiołem do filtra. Pojechałem do domu i zakupiłem nowe przewody do filtra i z filtra. Po wymianie nie było nawet jednego bombelka. Fakt, że się zapowietrzył, ale nalałem do węża i dało radę. Po oglądaniu starych węży zauważyłem, że na głównym, zasilającym jest wewnątrz pęknięcie.
Nie wiem, czy to było przyczyną, ale sprawdzę to później jak wszystko ostygnie.
Chyba na tyle. ÂŻyczę wszystkim spokojnych, wesołych ÂŚwiąt Bożego Narodzenia.

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 24 gru 2010, 15:15

to fajnie a mozesz powiedziec ile dawales zaprzewody z filtra do pompy bo ja mam nie oryginalne w tamtym roku przy duzym mrozie wymienialem filtr i ten przezroczysty pekl jak ze szkla rozsypal sie w drobny mak
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

harbuz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 28 kwie 2010, 20:45
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: harbuz » 24 gru 2010, 21:34

kumangt pisze:to fajnie a mozesz powiedziec ile dawales zaprzewody z filtra do pompy bo ja mam nie oryginalne w tamtym roku przy duzym mrozie wymienialem filtr i ten przezroczysty pekl jak ze szkla rozsypal sie w drobny mak
Szkoda, kolego, ale nie pomogę. Kupiłem wężę na metry. Zapłaciłem 25 zł. Orginalne nawet nie wiem ile kosztują, bo są na zamówienie. Tego przeźroczystego nie ruszałem. Wstawiłem tam łącznik i wymieniłem tylko do niego. Chodzi o to, że jadę po świętach w trasę i nie miałem czasu zorganizować orginału. Narazie jest dobrze. Jak coś to kupie firmowe przewody.
Pzdr.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2013
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 26 gru 2010, 11:15

jak dobrze jest to zostaw . fajnie ze to tylko przewody a nie pompa . pozdrawiam .

radiowppl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 30 sty 2012, 13:28
Lokalizacja: antwerpen

Post autor: radiowppl » 30 sty 2012, 14:45

witam mam audi a6 2,5 tdi v6 i co dzien rano mam problem z odpaleniem a mianowicie po sprawdzeniu filtra paliwa JEST PUSTY lub PRAWIE PUSTY jesli juz odpali to moza jechac w sina dal lecz na drugi dzien to samo Dodam ze filtr paliwa jest nowy orginalny i przez pierwszy miesiac nic wszystko ok a teraz cos jest nietak
prosze o odpowiedz
radziowppl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl