[a6 c5 qattro] rano nie pali ,bo cofa paliwo. Plak daje rade
[a6 c5 qattro] rano nie pali ,bo cofa paliwo. Plak daje rade
Witam.
Rano jak chcę odpalić to muszę zastosować opcje plaka. Dzieje się to już kilka dobrych dni. Jak już odpala to później chodzi. Wygląda na to, że nie daję paliwa. Jak zapalę to idzie jak rakieta. Auto stoji u fachowców, ale jakoś nic się nie dzieję. Wymyślili, że może to być pompa. Stoji do rana niech go wymrozi i wtedy spróbują odpalić na węże które wchodzą do bańki z ropą. Chodzi o to, że chcą wyeliminować, czy przewody paliwowę mają szczelność. Jeżeli ni pomoże ten patent to wychodzi na to, że pompa nie chodzi prawidłowo.
Jedno co mnie dziwi to to, że jak już zapali to jest wszystko luksus. Jak postoji już tak z 3 godziny to jest problem.
Może ktoś z kolegów ma jakiś pomysł?
Filtr wymieniony, zawór zwrotny założony. Błędów na vagu-brak.
Rano jak chcę odpalić to muszę zastosować opcje plaka. Dzieje się to już kilka dobrych dni. Jak już odpala to później chodzi. Wygląda na to, że nie daję paliwa. Jak zapalę to idzie jak rakieta. Auto stoji u fachowców, ale jakoś nic się nie dzieję. Wymyślili, że może to być pompa. Stoji do rana niech go wymrozi i wtedy spróbują odpalić na węże które wchodzą do bańki z ropą. Chodzi o to, że chcą wyeliminować, czy przewody paliwowę mają szczelność. Jeżeli ni pomoże ten patent to wychodzi na to, że pompa nie chodzi prawidłowo.
Jedno co mnie dziwi to to, że jak już zapali to jest wszystko luksus. Jak postoji już tak z 3 godziny to jest problem.
Może ktoś z kolegów ma jakiś pomysł?
Filtr wymieniony, zawór zwrotny założony. Błędów na vagu-brak.
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
A może masz mało paliwa , bo też lubi sie zapowietrzyć jak jest mało paliwaharbuz pisze:Szkoda, że to nie będzie to. Filtr wymieniony, założone nowe to coś. O ile dobrze się orientuję to nazywa sie to zawór zwrotny. Zobaczymy rano,czy odpali na tym patencie z butelką. Szkoda, tylko, że mam w święta jechać w długą traskę i nie wiem, czy jak zapali to czy można jechać?

Ja przynajmniej tak mam , i nigdy nie jezdze do rezerwy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
miałem tak w A4 tdi . wymieniłem przewody przelewowe na wtryskach ( sttare i łamały sie ) i kupiłem taką Gruszke - pompke paliwa ( mają taką francuskie samochody ) . zamontowałem ją przed pompą paliwa , za filtrem paliwa . przeciołem przewód paliwowy i wpiołem tą gruszke . ma ona w sobie zawór zwrotny . sciska sie ją dłonią , zasysa ona paliwo z filtra i tłoczy do pompy . Nie rzeba krecic rozrusznikiem zeby ten efekt osiągnąc . przez zamontowany w gruszce zawór , paliwo nie cofa sie . powiem ze musiałem robic tak przez pare poranków i problem znikł . taka gruszka w sklepie motoryzacyjnym kosztowała ok 32 zł . plus 2 opaski zaciskowe na przewód paliwowy .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
a ja mialem tak samo 2 lata temu identycznie nie chcem cie załamywac ale u mnie pompa nie trzymala dawalem zaworki zwrotne i nic nie pomagalo zregenerowalem pompe i ponad 2 latka smigam
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1105
- Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
- Imię: Tadeusz
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: głogów DGL
- Kontakt:
tak , pompa nie trzyma ON i pozwala sie na jego cofniecie . dlatego zastosowałem wyjscie opisane wyzej .kumangt pisze:a ja mialem tak samo 2 lata temu identycznie nie chcem cie załamywac ale u mnie pompa nie trzymala dawalem zaworki zwrotne i nic nie pomagalo zregenerowalem pompe i ponad 2 latka smigam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
rafal100, ja zamontowalem zaworki zwrotne na przewodzie ktory zasysa i powrocie i nic to nie dalo mam je do dzisiaj ale trzeba kiedy je sciagnac bo nie wiem jak to bedzie wplywac na pompe i nie wiem czy nieogranicza to na dostawanie paliwa do pompy moze ktos cos wie na ten temat
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Witam.
Nie wiem, czy się udało, ale myślę, że tak? Rano odpalił na butelce z pierwszego strzału. Pompa została wyeliminowana :lol: . Wyjąłem węże i wpiołem do filtra. Pojechałem do domu i zakupiłem nowe przewody do filtra i z filtra. Po wymianie nie było nawet jednego bombelka. Fakt, że się zapowietrzył, ale nalałem do węża i dało radę. Po oglądaniu starych węży zauważyłem, że na głównym, zasilającym jest wewnątrz pęknięcie.
Nie wiem, czy to było przyczyną, ale sprawdzę to później jak wszystko ostygnie.
Chyba na tyle. ÂŻyczę wszystkim spokojnych, wesołych ÂŚwiąt Bożego Narodzenia.
Nie wiem, czy się udało, ale myślę, że tak? Rano odpalił na butelce z pierwszego strzału. Pompa została wyeliminowana :lol: . Wyjąłem węże i wpiołem do filtra. Pojechałem do domu i zakupiłem nowe przewody do filtra i z filtra. Po wymianie nie było nawet jednego bombelka. Fakt, że się zapowietrzył, ale nalałem do węża i dało radę. Po oglądaniu starych węży zauważyłem, że na głównym, zasilającym jest wewnątrz pęknięcie.
Nie wiem, czy to było przyczyną, ale sprawdzę to później jak wszystko ostygnie.
Chyba na tyle. ÂŻyczę wszystkim spokojnych, wesołych ÂŚwiąt Bożego Narodzenia.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
to fajnie a mozesz powiedziec ile dawales zaprzewody z filtra do pompy bo ja mam nie oryginalne w tamtym roku przy duzym mrozie wymienialem filtr i ten przezroczysty pekl jak ze szkla rozsypal sie w drobny mak
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
Szkoda, kolego, ale nie pomogę. Kupiłem wężę na metry. Zapłaciłem 25 zł. Orginalne nawet nie wiem ile kosztują, bo są na zamówienie. Tego przeźroczystego nie ruszałem. Wstawiłem tam łącznik i wymieniłem tylko do niego. Chodzi o to, że jadę po świętach w trasę i nie miałem czasu zorganizować orginału. Narazie jest dobrze. Jak coś to kupie firmowe przewody.kumangt pisze:to fajnie a mozesz powiedziec ile dawales zaprzewody z filtra do pompy bo ja mam nie oryginalne w tamtym roku przy duzym mrozie wymienialem filtr i ten przezroczysty pekl jak ze szkla rozsypal sie w drobny mak
Pzdr.
witam mam audi a6 2,5 tdi v6 i co dzien rano mam problem z odpaleniem a mianowicie po sprawdzeniu filtra paliwa JEST PUSTY lub PRAWIE PUSTY jesli juz odpali to moza jechac w sina dal lecz na drugi dzien to samo Dodam ze filtr paliwa jest nowy orginalny i przez pierwszy miesiac nic wszystko ok a teraz cos jest nietak
prosze o odpowiedz
prosze o odpowiedz
radziowppl