Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 1,9 131km] Przerywa, nie pali na wszystkie gary"

Silniki wysokoprężne
axe
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 743
Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
Imię: Robert
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: axe » 03 sty 2011, 08:36

Mario123 pisze:Przy wymianie oleju mechanik stwierdzil że są wycieki i doradzil wymiane uszczelek, simeringów itp....chociaż moim zdaniem silnik sie poci jak każdy:)

Co do błędu, jutro kupie uszczelke pod pokrywe i zobacze co z tą wtyczką...oby to było to.
czestym przypadkiem tez jest uszkodzona wiazka zasilania pompowtryskiwaczy
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7

Mario123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 11 cze 2009, 11:30
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Mario123 » 05 sty 2011, 17:43

I już po kłopocie. Przeczyszczenie wtyczki prowadzącej do wtrysku nr 1 pomogło. Dzięki za wszystkie wskazówki.

pozdrawiam

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 05 sty 2011, 17:46

Mario123 pisze:I już po kłopocie. Przeczyszczenie wtyczki prowadzącej do wtrysku nr 1 pomogło. Dzięki za wszystkie wskazówki.

pozdrawiam
czysciłes mechanicznie czy jakims srodkiem ?

Mario123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 11 cze 2009, 11:30
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Mario123 » 06 sty 2011, 15:32

Zwyczajnie, bez żadnych środków.

rafal100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1105
Rejestracja: 12 gru 2009, 16:51
Imię: Tadeusz
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: głogów DGL
Kontakt:

Post autor: rafal100 » 06 sty 2011, 15:37

czyli wypiołes wtyczke , dmuchnołes w nią i wpiołes . obeszło sie bez wymiany pompowtrysku . dmuchniecie czyni cuda /?

Mario123
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 11 cze 2009, 11:30
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: Mario123 » 06 sty 2011, 21:00

Wypięcie wtyczki, przeczyszczenie szmatką, przycisnięcie blaszek (styków) śrubokrętem...i to wszystko. DZIAÂŁA!

gwizdek50
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 111
Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmia

Post autor: gwizdek50 » 02 cze 2013, 00:17

Witam
Trochę odświeżę temat
Miałem ostatnio podobną sytuację jak opisywana wyżej tzn. po odpaleniu silnika (nieważne, czy zimny, czy ciepły) po kilku km zapalała się kontrolka ESP i wtedy zaczynały sie drgania. Auto nie miało tego zrywu (powera), i więcej paliło - średnio ok. 1,5 - 2,0 litra/100km. Vag wskazał niesprawne wtryski 3 i 4, tyle ze nie przyjrzałem się co dokładnie było napisane. Byłem z tym u dwóch różnych "fachmanów" i to samo stwierdzili - wtryski do wymiany :( tym drugim fachmanem był sermis "Mądry" w Olsztynie - tam miałem nadzieję zregenerować wtryski, lub dostac zregenerowane w zamian za swoje. Niestety dostałem jakieś używki, tyle że typ ten sam - z literką "R" na końcu nazwy, czyli ze do silników firmowo wzmocnionych do 150 KM (mnie zostało ich jeszcze 144 <uoee> ) Ale po jeÂździe testowej nadal pokazało, ze jeden daje złe dawki paliwa i trzęsło dalej, tyle że ESP się zapaliło dopiero po ok 30 minutach jazdy. Teraz czekam na nowego dawce organów, czyli wtrysków ( tak się umówiłem z serwisem), a przez ten czas zrobiłem samochodem już ok 250 km i ESP zapalało się za 2 -3 razem. Wczoraj wymieniłem olej (jak zawsze EDGE 5w40) i filtry: paliwa, oleju i powietrza (straszny syf w nim był) i od tej pory silnik duuuuużo lepiej pracuje i nic się nie zapala.
Mam zatem pytanie - czy te objawy niedomagania mogły być wynikiem brudnych filtrów??? Czy tacy fachowcy (znani na okolicę :p ) nie zajarzyli by, ze to może być przyczyną lub te zaśniedziałe wtyczki, o których też tu pisaliście???
Jak komuś się co nasunie proszę o madre uwagi <mysli>
gwizdek

uukkll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 10 cze 2013, 08:43
Lokalizacja: Katowice

Post autor: uukkll » 10 cze 2013, 08:48

Ja miałem bardzo podobnie a na dodatek miałem problem w zimie by zapalić auto. Okazało się, że padły dwa wtryski a samochód nie chciał palić bo trzeba było wymienić świece żarowe. Może akurat będziesz miał szczęście i jakaś wtyczka zaśniedziała lub się zsunęła?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga