czestym przypadkiem tez jest uszkodzona wiazka zasilania pompowtryskiwaczyMario123 pisze:Przy wymianie oleju mechanik stwierdzil że są wycieki i doradzil wymiane uszczelek, simeringów itp....chociaż moim zdaniem silnik sie poci jak każdy:)
Co do błędu, jutro kupie uszczelke pod pokrywe i zobacze co z tą wtyczką...oby to było to.
[a6 c5 1,9 131km] Przerywa, nie pali na wszystkie gary"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 743
- Rejestracja: 13 paź 2008, 19:58
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Trójmiasto
--
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
Pełne ambiente QQ2
HeadUp KS1
Fotochrom 5SJ
Homelink VC1
Elektryczna pokrywa 4E7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 13 wrz 2008, 14:02
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmia
Witam
Trochę odświeżę temat
Miałem ostatnio podobną sytuację jak opisywana wyżej tzn. po odpaleniu silnika (nieważne, czy zimny, czy ciepły) po kilku km zapalała się kontrolka ESP i wtedy zaczynały sie drgania. Auto nie miało tego zrywu (powera), i więcej paliło - średnio ok. 1,5 - 2,0 litra/100km. Vag wskazał niesprawne wtryski 3 i 4, tyle ze nie przyjrzałem się co dokładnie było napisane. Byłem z tym u dwóch różnych "fachmanów" i to samo stwierdzili - wtryski do wymiany tym drugim fachmanem był sermis "Mądry" w Olsztynie - tam miałem nadzieję zregenerować wtryski, lub dostac zregenerowane w zamian za swoje. Niestety dostałem jakieś używki, tyle że typ ten sam - z literką "R" na końcu nazwy, czyli ze do silników firmowo wzmocnionych do 150 KM (mnie zostało ich jeszcze 144 ) Ale po jeÂździe testowej nadal pokazało, ze jeden daje złe dawki paliwa i trzęsło dalej, tyle że ESP się zapaliło dopiero po ok 30 minutach jazdy. Teraz czekam na nowego dawce organów, czyli wtrysków ( tak się umówiłem z serwisem), a przez ten czas zrobiłem samochodem już ok 250 km i ESP zapalało się za 2 -3 razem. Wczoraj wymieniłem olej (jak zawsze EDGE 5w40) i filtry: paliwa, oleju i powietrza (straszny syf w nim był) i od tej pory silnik duuuuużo lepiej pracuje i nic się nie zapala.
Mam zatem pytanie - czy te objawy niedomagania mogły być wynikiem brudnych filtrów??? Czy tacy fachowcy (znani na okolicę ) nie zajarzyli by, ze to może być przyczyną lub te zaśniedziałe wtyczki, o których też tu pisaliście???
Jak komuś się co nasunie proszę o madre uwagi
Trochę odświeżę temat
Miałem ostatnio podobną sytuację jak opisywana wyżej tzn. po odpaleniu silnika (nieważne, czy zimny, czy ciepły) po kilku km zapalała się kontrolka ESP i wtedy zaczynały sie drgania. Auto nie miało tego zrywu (powera), i więcej paliło - średnio ok. 1,5 - 2,0 litra/100km. Vag wskazał niesprawne wtryski 3 i 4, tyle ze nie przyjrzałem się co dokładnie było napisane. Byłem z tym u dwóch różnych "fachmanów" i to samo stwierdzili - wtryski do wymiany tym drugim fachmanem był sermis "Mądry" w Olsztynie - tam miałem nadzieję zregenerować wtryski, lub dostac zregenerowane w zamian za swoje. Niestety dostałem jakieś używki, tyle że typ ten sam - z literką "R" na końcu nazwy, czyli ze do silników firmowo wzmocnionych do 150 KM (mnie zostało ich jeszcze 144 ) Ale po jeÂździe testowej nadal pokazało, ze jeden daje złe dawki paliwa i trzęsło dalej, tyle że ESP się zapaliło dopiero po ok 30 minutach jazdy. Teraz czekam na nowego dawce organów, czyli wtrysków ( tak się umówiłem z serwisem), a przez ten czas zrobiłem samochodem już ok 250 km i ESP zapalało się za 2 -3 razem. Wczoraj wymieniłem olej (jak zawsze EDGE 5w40) i filtry: paliwa, oleju i powietrza (straszny syf w nim był) i od tej pory silnik duuuuużo lepiej pracuje i nic się nie zapala.
Mam zatem pytanie - czy te objawy niedomagania mogły być wynikiem brudnych filtrów??? Czy tacy fachowcy (znani na okolicę ) nie zajarzyli by, ze to może być przyczyną lub te zaśniedziałe wtyczki, o których też tu pisaliście???
Jak komuś się co nasunie proszę o madre uwagi
gwizdek
Ja miałem bardzo podobnie a na dodatek miałem problem w zimie by zapalić auto. Okazało się, że padły dwa wtryski a samochód nie chciał palić bo trzeba było wymienić świece żarowe. Może akurat będziesz miał szczęście i jakaś wtyczka zaśniedziała lub się zsunęła?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga