Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5] przeplywomierz

Silniki wysokoprężne
Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 25 kwie 2011, 10:32

marcin290890
Odłączyłem już wcześniej i rzeczywiście było lepiej
i
a na podłączonej przepławce ma dziury, raz idzie potem zamuli by po chwili wyrwać
To nie wina przepływki ;p
pzdr.

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 25 kwie 2011, 19:12

piotras72, to skoro to nie wina przepławki to czego?? <uoee> P.S. gdzie tą dziurkę zrobić?? W samej puszcze czy gdzieś w środku w przepływomierzu??

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 25 kwie 2011, 19:31

piotrek1204opisał w twoim temacie jak i gdzie wykonać ten otwór. W puszce nie rób bo przepływka będzie jeszcze mniej tlenu widziała.
Dlaczego uważam że to nie przepływka? Hmm. To tylko moje domniemania- ale aby się upewnić przydałyby się logi.

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 25 kwie 2011, 19:43

w puszcze jest takie wystające coś, taka kostka z metalową blaszką no i co mam przewiercić?? Czytałem instrukcje i widziałem zdjęcia i nie mogę skojarzyć gdzie ta dziurka jest?? <uoee>

[ Dodano: 2011-04-25, 20:03 ]
Doczytałem się że taka dziurka może spowodować dymienie z auta? <uoee> Panowie to jak to w końcu jest??

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 26 kwie 2011, 15:33

Na siódmym zdjęciu idealnie widać gdzie należy wykonać otwór. Spowoduje to większą ilość przepływającego powietrza ale tylko przez przepływkę- stąd to dymienie. ECU widzi dużo tlenu i podaje większą dawkę paliwa, a w rzeczywistości ilość powietrza jest taka sama (tyle).
Sam też kiedyś robiłem taki eksperyment, ale trochę innym sposobem (sam wymyśliłem <lol> )
Od strony wlotu do przepływki na rurę z kratką nakleiłem po obu stronach taśmę tak, aby ukierunkować strumień powietrza centralnie na miernik. Efekt- przepływka ponad 1000, mocy nic więcej, a z tyłu BATORY że hej <rotfl> .

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 26 kwie 2011, 15:39

Czy to dymienie jest takie, że w wstecznym lusterku nic nie będę widział?? :) Panowie problem jest taki, że auto stało sie muliste, niby jedzie bo 100km/h osiąga ale jakby wolniej, ba nawet 180 leciałem... Ale skoro jest taki patent z dziurką to może warto?? <mysli>

piotrek1204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 03 maja 2010, 17:23
Lokalizacja: Hajnówka

Post autor: piotrek1204 » 26 kwie 2011, 18:36

piotras72,
mógłbyś mi podjaśnić w jaki sposób przepływomierz reguluje ilością powietrza zasilającego silnik
bo z twojej wypowiedzi tak to wynika
piotras72 pisze:Spowoduje to większą ilość przepływającego powietrza ale tylko przez przepływkę- stąd to dymienie. ECU widzi dużo tlenu i podaje większą dawkę paliwa, a w rzeczywistości ilość powietrza jest taka sama (tyle).
moim zdaniem trzeba odwiercić taką dziurę żeby wskazania były prawidłowe a przynajmniej bardzo bliskie prawidłowych -po przewierceniu swojej prze pływki auto jest czulsze na pedał gazu a co do dymienia to jest ok żadnej chmury <okok>
ja wiercąc wychodziłem z takiego założenia spie....e to kupie nowy i tak złom-ale odżył ;)

-wyżej dodałem prawidłowe logi przed i po wierceniu bo się zakręciłem i wstawiłem nie to co trzeba <luzik>

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 26 kwie 2011, 20:25

dobra dzięki panowie, póki co o dziwo lepiej się zbiera bez wiercenia, jedyne co to szpatułką z gazikiem czyściłem go benzyną... Jak się popieprzy to będę borował dziurę :)
Pozdrawiam <okok>

Multifonika A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 342
Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
Imię: Andrzej
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Multifonika A6 » 27 kwie 2011, 10:54

mógłbyś mi podjaśnić w jaki sposób przepływomierz reguluje ilością powietrza zasilającego silnik
bo z twojej wypowiedzi tak to wynika
Nic takiego nie miałem na myśli. Wczytaj się dobrze- chodzi o to że przepływka oszukuje ECU podając zawyżony wynik.
To tak jak przed trzydziestu laty w samochodach bez całego tego syfu elektronicznego ilość powietrza jaka zasilała silnik była taka jaką silnik se zassał, a ogranicznikiem dymienia było położenie pedału gazu (to kierowca był jak ECU- nie deptał nie dymił, depnął- BATORY) <okok> .
marcin290890
Jak już cię najdzie żeby borować to rób to z wyczuciem cobyś płytki pomiarowej nie przewiercił <lol> .pzdr.

marcin290890
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 259
Rejestracja: 16 mar 2009, 12:02
Lokalizacja: Płock

Post autor: marcin290890 » 24 cze 2011, 09:54

Panowie, wracając do tematu przepławki, moja jest nieco inna niż ta na fotkach. Jest to Bosch ale obudowę tej metalowej blaszki mam inną...

rafi1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 02 sie 2009, 20:41
Lokalizacja: Żagań

Post autor: rafi1982 » 27 cze 2011, 23:56

Kolego jak kupiłeś przepływkę za 99 zł to sfrajerzyłeś się tak jak ja. Te o niemiecko brzmiącej nazwie tylko tamtędy jechały przez port w Holandii. Moja działała aż 1 dzień. A pomogło (dzięki Ci Panie) to forum i zamoczenie wkładu w benzynie ekstrakcyjnej (stara przepływka). A co do ASO to jak zostawicie stara to ok 600zł nowa . A tak to ok 1200
Za kawałek plastyku układ el i tranzystor kuuuuurwa żenada.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl