iOdłączyłem już wcześniej i rzeczywiście było lepiej
To nie wina przepływkia na podłączonej przepławce ma dziury, raz idzie potem zamuli by po chwili wyrwać

pzdr.
moim zdaniem trzeba odwiercić taką dziurę żeby wskazania były prawidłowe a przynajmniej bardzo bliskie prawidłowych -po przewierceniu swojej prze pływki auto jest czulsze na pedał gazu a co do dymienia to jest ok żadnej chmurypiotras72 pisze:Spowoduje to większą ilość przepływającego powietrza ale tylko przez przepływkę- stąd to dymienie. ECU widzi dużo tlenu i podaje większą dawkę paliwa, a w rzeczywistości ilość powietrza jest taka sama (tyle).
Nic takiego nie miałem na myśli. Wczytaj się dobrze- chodzi o to że przepływka oszukuje ECU podając zawyżony wynik.mógłbyś mi podjaśnić w jaki sposób przepływomierz reguluje ilością powietrza zasilającego silnik
bo z twojej wypowiedzi tak to wynika