[ AVG 1.9 110 KM] Przekładka 2.5 TDI na 1.9 TDI AVG - możliw
Ci co się nie znają to niech lepiej nie wtrącają się do tematu. Niech piszą Ci co na prawdę coś wnoszą do tematu. Sam się tym interesuję i szlag mnie trafia jak czytam i 90 % postów to zbędny bełkot.
Michu1002 jeśli można to prosiłbym o fotkę flanszy, a najlepiej jej grubość. Opisz jak rozwiązałeś problem elektryki, komputer silnika, jak z immobilizerem (jeśli ECU komunikuje się z zegarami)
Michu1002 jeśli można to prosiłbym o fotkę flanszy, a najlepiej jej grubość. Opisz jak rozwiązałeś problem elektryki, komputer silnika, jak z immobilizerem (jeśli ECU komunikuje się z zegarami)
Komunikacja z komputerem jest na tych samych pinach, z tego co się orientowałem, różnica najbardziej jest na kablu zasilającym świece żarowe, w 2.5 są 2 a w 1.9 jest jeden. Kwestie komputer to pikuś mozna to zrobić vagiem ale musisz mieć piny od licznika i od komputera od 1.9. jak nie masz to tez nie problem mozna to zgrać bez problemu tylko trzeba mieć can commandera. Jak byś mieszkał bliżej to bym ci to zrobił po koleżeĂąsku ale tak to ciężko będzie.
- mnichu
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 10 sty 2012, 13:53
- Lokalizacja: TKA - świetokrzyskie
kgracjank, tu w moim temacie w ostatnim poście są zdjęcia tego dystansu.
-manual-skrzynia-dqs-vt44535.htm
grubość wynosi 5,5 mm. ja do wymiany skrzyni na 6-cio biegową zakupiłem jeszcze dwie tulejki pasujące (kołki, rygle jak kto woli). Normalne tulejki mają wymiar 16x13,5mm a w zestawie gdzie występuje ten dystans to tulejka ma już16x18,8 (srednica X długość). Koszt jednej tulejki w ASO to 3,90 a przynajmniej skrzynia trafi tam gdzie powinna być.
-manual-skrzynia-dqs-vt44535.htm
grubość wynosi 5,5 mm. ja do wymiany skrzyni na 6-cio biegową zakupiłem jeszcze dwie tulejki pasujące (kołki, rygle jak kto woli). Normalne tulejki mają wymiar 16x13,5mm a w zestawie gdzie występuje ten dystans to tulejka ma już16x18,8 (srednica X długość). Koszt jednej tulejki w ASO to 3,90 a przynajmniej skrzynia trafi tam gdzie powinna być.
Passat 3BG 1.9 TDI 205KM / 467NM
Witam odgrzewam kotleta
rozbiłem moje wozidło AFN naprawa średnio opłacalna i chcę przełożyć silnik do A6 w którym siedział 2,5
mam takie auta
passat AFN zrobiony na ok 140KM - rozbity dawca częśći, silnika
a6 c5 1,9 AFN - całe oryginalne jeżdzące - auto ojca
a6 c5 2,5 afb/akn manual 6gang - z padniętym silnikiem
czy mógł by ktoś podpowiedzieć co muszę dokupić ?
wiem że dystans - jest taki w a4/a6/passat np z silnikami AVF i 6 bieg skrzynią
do 2004 - 5,5mm grubości
po 2004 5,7mm grubości
w serwisie kosztuje 470.77
jak to jest z rozrusznikiem ? i czy dwumas pasuje w końcu czy nie ? w 2,5 jak ktoś pisał jest mocowany na 8 śrub w 1,9 na 6
tu może kolejny dystans
czy przy zmianie dwumasu np na taki z silnika AVF można zostawić sprzęgło od 2,5
Przeróbki planuje dokonać sam. Od strony mechanicznej wierze że mi się uda i nie będzie z tym problemu od strony elektrycznej hmmm... mam kolege z VCDSem WinOLSem i kilkoma innymi narzędziami niezbędnymi do chiptuningu
mam też drugie takie audi a6 afn. Wszystkie 3 auta są z tego samego roku 1998
uda mi się ?
rozbiłem moje wozidło AFN naprawa średnio opłacalna i chcę przełożyć silnik do A6 w którym siedział 2,5
mam takie auta
passat AFN zrobiony na ok 140KM - rozbity dawca częśći, silnika
a6 c5 1,9 AFN - całe oryginalne jeżdzące - auto ojca
a6 c5 2,5 afb/akn manual 6gang - z padniętym silnikiem
czy mógł by ktoś podpowiedzieć co muszę dokupić ?
wiem że dystans - jest taki w a4/a6/passat np z silnikami AVF i 6 bieg skrzynią
do 2004 - 5,5mm grubości
po 2004 5,7mm grubości
w serwisie kosztuje 470.77

jak to jest z rozrusznikiem ? i czy dwumas pasuje w końcu czy nie ? w 2,5 jak ktoś pisał jest mocowany na 8 śrub w 1,9 na 6
tu może kolejny dystans
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
czy przy zmianie dwumasu np na taki z silnika AVF można zostawić sprzęgło od 2,5

Przeróbki planuje dokonać sam. Od strony mechanicznej wierze że mi się uda i nie będzie z tym problemu od strony elektrycznej hmmm... mam kolege z VCDSem WinOLSem i kilkoma innymi narzędziami niezbędnymi do chiptuningu
mam też drugie takie audi a6 afn. Wszystkie 3 auta są z tego samego roku 1998

uda mi się ?
wlasnie wlozylem silnik AFN do A6 w ktorym byl silnik AKN. I tak skrzynia pasuje bez zadnego dystansu tylko ja zalozylem jednomase od 90km. Nie wiem czy dwumasa od 2.5 sie nada bo zostala przy silniku, rozrusznik od 1.9 tez zalozylem od 2.5 jest inny jesli zmieniasz sprzeglo. Silnik pasuja na poduszki od 1.9 jesli masz manual 6 biegow. Przedni pas musi byc od 1.9 jesli nie chcesz miec problemow a z elektryka to zobacz najpierw czy kostki ktore ida do kabiny masz takie same w obu autach. Jakby co to smialo pytaj