Witam jak w temacie mam prośbę jeśli ktoś posiada mapy a6 c5 AFN 1.9 tdi 110km orginlane i po chip-tuningu podzielenie się nimi albo informacje jak zmienić swoją oryginalna mapę spalania i jakim programem. Dla informacji będę swoją oryginalną mapkę wydobywał mmps-em, a jeśli już ktoś to robił to bym prosił o drobna instrukcje.
[ Dodano: 2014-01-09, 09:18 ]
Tak właśnie myślałem że nie uzyskam żadnej odp. może ktoś zna jakiś program do automatycznego przerabiania ?
[ Dodano: 2014-01-09, 18:34 ]
aha i mogłem się spodziewać tutaj takiej pomocy....
[ AFN 1.9 110 KM] Prośba o mapy
- Dami1602
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 49
- Rejestracja: 07 sty 2012, 18:33
- Lokalizacja: 78048 Villingen-Schwenningen
Map jest wiele na chomikuj. Wpisz galletto i masz. Po tuningu i org. Wymieniałem mapy ale chce ci tłumaczyć jak bo sam sie tego uczę ciągle a w błąd wprowadzić nie jest trudno. Ja szukam informacji na taki temat na stronie master tuning forum vag B-) ja sie bawie stacja lutownicza i programatorem bo po kablu nie wszystkie samochody pojda ewentualnie zabawa z bezpiecznikami zabezpieczenia poprzez licznik B-)
[ Dodano: 2014-01-09, 22:15 ]
Lepiej założyć tłoko-rozdzielacz 11mm do pompy i wtryski z 2.5tdi r5 (końcówki wtryskiwaczy 0.216 jak dobrze pamiętam) i wszystkie wozidla wymiekaja. Mam jeszcze starego golfa 2 z klekotem 1.6 gtd sb 80koni. Przerobiłem pompę na 11mm końcówki wtryskow od mercedesa 190 turbo garrett t2 1.65bar i duży Ic z bmw 1.7tds. Efekt taki że dochodząc do 6500-6700obrotów (nie wiem dokladnie bo skali brak:-D) mam na licznikt ponad 220km/h przy wwadze 960kg . Ile koni? Nie wiem ale moja A6 2.5TDI v6 nie ma podejścia do prędkości 170-180km/h waga 1595kg. Heh na razie w taki dość dynamiczny sposób golfem jeżdżę ponad miesiąc ile to zwykle 1.6gtd wytrzyma nie wiem. Ale w zapas mam 1.9TDI afn z golfa 3. Wstawie go uruchomie i wtedy pójdzie 12mm tłoko-rozdzielacz wtryski 0.216. Wtedy trzeba mocne turbo nie wiem z czego jeszcze ale to plany B-) aaa no i mapa tak do 200-220km i chociaż 400nm B-) hehe
[ Dodano: 2014-01-09, 22:18 ]
Map jest wiele na chomikuj. Wpisz galletto i masz. Po tuningu i org. Wymieniałem mapy ale chce ci tłumaczyć jak bo sam sie tego uczę ciągle a w błąd wprowadzić nie jest trudno. Ja szukam informacji na taki temat na stronie master tuning forum vag B-) ja sie bawie stacja lutownicza i programatorem bo po kablu nie wszystkie samochody pojda ewentualnie zabawa z bezpiecznikami zabezpieczenia poprzez licznik B-)
[ Dodano: 2014-01-09, 22:15 ]
Lepiej założyć tłoko-rozdzielacz 11mm do pompy i wtryski z 2.5tdi r5 (końcówki wtryskiwaczy 0.216 jak dobrze pamiętam) i wszystkie wozidla wymiekaja. Mam jeszcze starego golfa 2 z klekotem 1.6 gtd sb 80koni. Przerobiłem pompę na 11mm końcówki wtryskow od mercedesa 190 turbo garrett t2 1.65bar i duży Ic z bmw 1.7tds. Efekt taki że dochodząc do 6500-6700obrotów (nie wiem dokladnie bo skali brak:-D) mam na licznikt ponad 220km/h przy wwadze 960kg . Ile koni? Nie wiem ale moja A6 2.5TDI v6 nie ma podejścia do prędkości 170-180km/h waga 1595kg. Heh na razie w taki dość dynamiczny sposób golfem jeżdżę ponad miesiąc ile to zwykle 1.6gtd wytrzyma nie wiem. Ale w zapas mam 1.9TDI afn z golfa 3. Wstawie go uruchomie i wtedy pójdzie 12mm tłoko-rozdzielacz wtryski 0.216. Wtedy trzeba mocne turbo nie wiem z czego jeszcze ale to plany B-) aaa no i mapa tak do 200-220km i chociaż 400nm B-) hehe
[ Dodano: 2014-01-09, 22:18 ]
Map jest wiele na chomikuj. Wpisz galletto i masz. Po tuningu i org. Wymieniałem mapy ale chce ci tłumaczyć jak bo sam sie tego uczę ciągle a w błąd wprowadzić nie jest trudno. Ja szukam informacji na taki temat na stronie master tuning forum vag B-) ja sie bawie stacja lutownicza i programatorem bo po kablu nie wszystkie samochody pojda ewentualnie zabawa z bezpiecznikami zabezpieczenia poprzez licznik B-)
Moc jest bogiem, prędkość nałogiem, nitro zabawą a turbo podstawą!