[A6 C5] problem z silnikiem , kopci na biało i niema mocy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
- Lokalizacja: Szczekociny
[A6 C5] problem z silnikiem , kopci na biało i niema mocy
Witam.
Kupiłem audi a6 98 rok po wypadku i mam problem z motorem. Bardzo kopci mi na biało, jak dam gaz na 5 tyś obrotów i niema w ogóle siły. Komp nie pokazuje błędów nie wiem co jest nie tak... czy pompa czy rozrząd jest przestawiony ?
Kupiłem audi a6 98 rok po wypadku i mam problem z motorem. Bardzo kopci mi na biało, jak dam gaz na 5 tyś obrotów i niema w ogóle siły. Komp nie pokazuje błędów nie wiem co jest nie tak... czy pompa czy rozrząd jest przestawiony ?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2008, 22:49 przez nosferato_82, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
- Lokalizacja: Szczekociny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
- Lokalizacja: Szczekociny
- alukard
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1283
- Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
- Imię: Audi A6 Jacek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
od jakiego momentu zauwazasz ze ciagnie
i kiedy czujesz ze moc spada
kiedy jest nagly spadek
co do kopcenia kontroluj stan oleju i plynu chldzacego
zobacz czy przypadkiem nie masz galaretki pod korkiem wlewu oleju
jezeli lyknie ci litr na 10tys km oleju wszystko jeszcze jest ok
zalezy od stylu jazdy
kopcenie moze byc tez spowodowane zatankowaniem auta ropa z bio dodatkami
np bp ultimate
lub wtryski sa wyjechane
i kiedy czujesz ze moc spada
kiedy jest nagly spadek
co do kopcenia kontroluj stan oleju i plynu chldzacego
zobacz czy przypadkiem nie masz galaretki pod korkiem wlewu oleju
jezeli lyknie ci litr na 10tys km oleju wszystko jeszcze jest ok
zalezy od stylu jazdy
kopcenie moze byc tez spowodowane zatankowaniem auta ropa z bio dodatkami
np bp ultimate
lub wtryski sa wyjechane
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
- Lokalizacja: Szczekociny
alukard to auto jest jeszcze u lakiernika pisałem ze kupiłem je po wypadku i zanim je złozy przejechałem się po placu i jestem w szoku miałem juz kilka aut i jeszcze takiego muła nie miałem mocy niema wogule tak ze niema co mówioc kiedy spada bo niema jej wcale a kopci jak go przegazuje na luzie na postoju pszyczymam z 5 sek. na 5tys to w garazu jest biało a i silnik czepie jak pralka autko było bite z przodu i niewiem czy pasek nie pszeszkocyło ząb ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
- Lokalizacja: Szczekociny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
- Lokalizacja: Szczekociny
ja bym stawiał na turbo, ale jak ty mówisz ze odpaliłes w garazu, najlepiej byłoby gdybyś przejechał troche, do rozgrzania silnika, u mnie po odpaleniu to przydymi na bialo a po rozgrzaniu ciezko zeby pod pełnym obciazeniua zadymił. A co do "muła" to jak vag nie daje zadnych błedów to tylko logi. jak nie ma kto zrobic to najlepiej trzeba by sie z kims na forum umówic, napewno ktos by Ci pomógł. A moze autko normalnie jeżdzi tylko masz moze takie odczucie jak ja miałem jak sie przesiadlem z 1.9 na 2.5, tzn. w 1.9 turbo sie o wiele wczesnie załacza niz w 2.5, przy 1.9 przed 2 tys obrotów a w 2.5 gdzies przy 2.5- 3 tys czuć dopiero siłe ciagu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
- Lokalizacja: Szczekociny
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga