Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] problem z silnikiem , kopci na biało i niema mocy

Silniki wysokoprężne
nosferato_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
Lokalizacja: Szczekociny

[A6 C5] problem z silnikiem , kopci na biało i niema mocy

Post autor: nosferato_82 » 19 paź 2008, 19:23

Witam.
Kupiłem audi a6 98 rok po wypadku i mam problem z motorem. Bardzo kopci mi na biało, jak dam gaz na 5 tyś obrotów i niema w ogóle siły. Komp nie pokazuje błędów nie wiem co jest nie tak... czy pompa czy rozrząd jest przestawiony ?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2008, 22:49 przez nosferato_82, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 19 paź 2008, 19:34

przeciez to TDI !!!!
gdzie ty chcesz miec moc przy 5 tys obr ?? :shock:
przeciez TDI ciagnie gdzies do 4200obr pozniej jest obcinka i moc calkowice spada
chyba ze zrobisz czip i wtedy ci bedzie ciagnal do 5tys/obr ale to katorga dla silnika

z takim przekonaniem ten silnik dlugo nie posmiga

masz logi ??

nosferato_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
Lokalizacja: Szczekociny

Post autor: nosferato_82 » 19 paź 2008, 19:47

czy pociągnie czy nie to juz moja sprawa a czip jest bo ma 180 koni czemu kopci i niema mocy :-P

Awatar użytkownika
robsyl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 10 cze 2008, 19:37
Lokalizacja: Graz/Österreich

Post autor: robsyl » 19 paź 2008, 19:49

Przy 5tys obr :mrgreen: :lol: :shock: dokladnie tak jak alukard pisze to jest TDI normalne ze niema mocy
A bialy dym rzeczywiscie jest nienormalny :!: Jezeli auto niema ciagu to byc moze turbo padlo,widzialem cos takiego w Oplu kopcil na bialo i zero mocy bo turbawka sie rozsypala.

nosferato_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
Lokalizacja: Szczekociny

Post autor: nosferato_82 » 19 paź 2008, 19:53

panowie miałem astre i nie kopciła tak jak ta a6 a mocy nie było jak mi pszepływomiesz padł

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 19 paź 2008, 19:54

od jakiego momentu zauwazasz ze ciagnie ??
i kiedy czujesz ze moc spada ??
kiedy jest nagly spadek ??

co do kopcenia kontroluj stan oleju i plynu chldzacego
zobacz czy przypadkiem nie masz galaretki pod korkiem wlewu oleju
jezeli lyknie ci litr na 10tys km oleju wszystko jeszcze jest ok
zalezy od stylu jazdy

kopcenie moze byc tez spowodowane zatankowaniem auta ropa z bio dodatkami
np bp ultimate

lub wtryski sa wyjechane

nosferato_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
Lokalizacja: Szczekociny

Post autor: nosferato_82 » 19 paź 2008, 20:07

alukard to auto jest jeszcze u lakiernika pisałem ze kupiłem je po wypadku i zanim je złozy przejechałem się po placu i jestem w szoku miałem juz kilka aut i jeszcze takiego muła nie miałem mocy niema wogule tak ze niema co mówioc kiedy spada bo niema jej wcale a kopci jak go przegazuje na luzie na postoju pszyczymam z 5 sek. na 5tys to w garazu jest biało a i silnik czepie jak pralka autko było bite z przodu i niewiem czy pasek nie pszeszkocyło ząb ???

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 19 paź 2008, 20:11

v6 nie powinno telepac
ciezka sprawa moze jakis przewod od podcisnienia sie odlaczyl

jedyna rada to pojechac do kogos kumatego albo zrobic logi silnika

nosferato_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
Lokalizacja: Szczekociny

Post autor: nosferato_82 » 19 paź 2008, 20:14

iogi silnika ??? o co chodzi ?? mechanik kompa podpioł i jest ok

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 19 paź 2008, 20:18

po czym stwierdzil ze jest ok ??
ze bledy nie wyskoczoly ?? :mrgreen:

trzeba zrobic logi statyczne dynamiczne I BS jezli nie jezdzil autem z podpietym kompem to nic nie zrobil :evil:

zobacz temat diagnoza w tym dziale

przyczyn moze byc okropnie duzo

poczawszy od swiec po vp44

nosferato_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
Lokalizacja: Szczekociny

Post autor: nosferato_82 » 19 paź 2008, 20:21

ok cos jeszcze mozesz mi podpowiedzec ??? oco chodz logi silnika ??

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 19 paź 2008, 20:59

musisz miec laptopa :) kabelek ze zlaczem obd II i program vag com

za pomoca tego robisz logi poszczegolnych blokow
przezytaj watek o diagnostyce w tym dziale bedziesz wiedzial wiecej za duzo pisania sam zobaczysz :-D

Awatar użytkownika
AIRWOLF
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 21 kwie 2008, 15:15
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AIRWOLF » 19 paź 2008, 22:39

ja bym stawiał na turbo, ale jak ty mówisz ze odpaliłes w garazu, najlepiej byłoby gdybyś przejechał troche, do rozgrzania silnika, u mnie po odpaleniu to przydymi na bialo a po rozgrzaniu ciezko zeby pod pełnym obciazeniua zadymił. A co do "muła" to jak vag nie daje zadnych błedów to tylko logi. jak nie ma kto zrobic to najlepiej trzeba by sie z kims na forum umówic, napewno ktos by Ci pomógł. A moze autko normalnie jeżdzi tylko masz moze takie odczucie jak ja miałem jak sie przesiadlem z 1.9 na 2.5, tzn. w 1.9 turbo sie o wiele wczesnie załacza niz w 2.5, przy 1.9 przed 2 tys obrotów a w 2.5 gdzies przy 2.5- 3 tys czuć dopiero siłe ciagu.

nosferato_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 15 lip 2008, 19:27
Lokalizacja: Szczekociny

Post autor: nosferato_82 » 19 paź 2008, 23:13

AIRWOLF MOZE WCZESNIEJ JEZDZIÂŁEM 1. <ok> 9 TDI :?: :roll: :cry:

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 20 paź 2008, 12:14

a6 150Ps
2,5 tdi 9,7s do 100
2,5 tdi Q 9,9s do 100
2,5 Avant 9.9s do 100
2.5 Avant Q 10,2s do 100

dla porownania :)
moj AFN AVant 12,8s do 100
po czipie smiga jak kazdy 2,5 150Ps wiec po co kupowac tak drogi w utrzymaniu silnik ?? :-P

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga