Jestem posiadaczem Audi A6 19 TDI, Posiadam auto od kilku miesiecy, auto ma przejechane 200 tysiecy kilometrow dla swojej pewnosci wymienilem rozrzad, wszystkie filtry oleje, standardowy serwis po kupnie samochodu... wszystko bylo by ok ale od pewnego czasu zauwazylem , gdy postawie auto wieczorem przodem pod gorke rano juz nie jestem w stanie go odpalic. wyglada na to jakby paliwo cofalo sie albo nie dochodzilo ale niewiem jaka jest tego przyczyna czy jest to spowodowane zlym serwisem, wymienilem tez zaworek zwrotny na filtrze paliwa ale nic to nie dalo. dodatkowym problemem ktory teraz sie pojawil jest to ze podczas jazdy auto dostaje silnych wyczuwalnych drgawek na wolnych obrotach , wyglada to jakby uklad byl zapowietrzony, niewiem jaka jest przyczyna prosze o pomoc, czy ktos spotkal sie z Was z takim przypadkiem i jak temu zaradzil. dodatkowo kiedy auto stoi rowno lub przodem z gorki pali bez zarzutu. Dzieki i czekam na odpowiedzi. M
[A6 C5 1.9 Tdi] Problem z rozruchem , drganie silnika podcza
[A6 C5 1.9 Tdi] Problem z rozruchem , drganie silnika podcza
witam wszystkich klubowiczow
Jestem posiadaczem Audi A6 19 TDI, Posiadam auto od kilku miesiecy, auto ma przejechane 200 tysiecy kilometrow dla swojej pewnosci wymienilem rozrzad, wszystkie filtry oleje, standardowy serwis po kupnie samochodu... wszystko bylo by ok ale od pewnego czasu zauwazylem , gdy postawie auto wieczorem przodem pod gorke rano juz nie jestem w stanie go odpalic. wyglada na to jakby paliwo cofalo sie albo nie dochodzilo ale niewiem jaka jest tego przyczyna czy jest to spowodowane zlym serwisem, wymienilem tez zaworek zwrotny na filtrze paliwa ale nic to nie dalo. dodatkowym problemem ktory teraz sie pojawil jest to ze podczas jazdy auto dostaje silnych wyczuwalnych drgawek na wolnych obrotach , wyglada to jakby uklad byl zapowietrzony, niewiem jaka jest przyczyna prosze o pomoc, czy ktos spotkal sie z Was z takim przypadkiem i jak temu zaradzil. dodatkowo kiedy auto stoi rowno lub przodem z gorki pali bez zarzutu. Dzieki i czekam na odpowiedzi. M
Jestem posiadaczem Audi A6 19 TDI, Posiadam auto od kilku miesiecy, auto ma przejechane 200 tysiecy kilometrow dla swojej pewnosci wymienilem rozrzad, wszystkie filtry oleje, standardowy serwis po kupnie samochodu... wszystko bylo by ok ale od pewnego czasu zauwazylem , gdy postawie auto wieczorem przodem pod gorke rano juz nie jestem w stanie go odpalic. wyglada na to jakby paliwo cofalo sie albo nie dochodzilo ale niewiem jaka jest tego przyczyna czy jest to spowodowane zlym serwisem, wymienilem tez zaworek zwrotny na filtrze paliwa ale nic to nie dalo. dodatkowym problemem ktory teraz sie pojawil jest to ze podczas jazdy auto dostaje silnych wyczuwalnych drgawek na wolnych obrotach , wyglada to jakby uklad byl zapowietrzony, niewiem jaka jest przyczyna prosze o pomoc, czy ktos spotkal sie z Was z takim przypadkiem i jak temu zaradzil. dodatkowo kiedy auto stoi rowno lub przodem z gorki pali bez zarzutu. Dzieki i czekam na odpowiedzi. M
-
Jurek85
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Faktycznie problemem może być cofające się paliwo.
U mnie w 1,9 był podobny problem z paliwem, ale ja nie wymieniałem zaworka zwrotnego. Próbowałem się do niego dostać, żeby to zrobić musiałem rozerwać ori opaski (auto ma 12 lat) zaworek okazał się dobry więc go zostawiłem. Zamontowałem nowe opaski (takie co się śrubokrętem dokręca) i problem znikł.
Po prostu stare opaski już z okazji 12 urodzin powiedziały do widzenia. Mi usterka u ciebie wygląda na podobną. Poszukaj nieszczelności na przewodach. Jedyna opcja to wymieniać oringi na przewodach bo żadnego wycieku nie znajdziesz (jeśli będzie wyciek no to masakra - oring do wymiany).
U mnie w 1,9 był podobny problem z paliwem, ale ja nie wymieniałem zaworka zwrotnego. Próbowałem się do niego dostać, żeby to zrobić musiałem rozerwać ori opaski (auto ma 12 lat) zaworek okazał się dobry więc go zostawiłem. Zamontowałem nowe opaski (takie co się śrubokrętem dokręca) i problem znikł.
Po prostu stare opaski już z okazji 12 urodzin powiedziały do widzenia. Mi usterka u ciebie wygląda na podobną. Poszukaj nieszczelności na przewodach. Jedyna opcja to wymieniać oringi na przewodach bo żadnego wycieku nie znajdziesz (jeśli będzie wyciek no to masakra - oring do wymiany).
Wielkie dzieki za odpowiedz, ale czy Tobie tez paliwo cofalo sie gdy auto stalo pod gorke? czy nie mialo to znaczenia jak i gdzie stal samochod?
Auto pracuje tak jakby nie palilo na wszystkie gary, telepie nim calym- silnikiem, na deske nie wywala zadnego bledu a po podpieciu pod komputer pokazuje ze wtryski sa jeszcze wporzadku i nie pokazuje zadnego bledu. dzisiaj wlalem plyn do czyszczenia wtryskow i przestalo nim telepac, wczesniej wlalem ten plyn moze jakis miesiac temu i na dlugo nie pomoglo. plyn dziala tylko jakis czas i problem powraca...
Auto pracuje tak jakby nie palilo na wszystkie gary, telepie nim calym- silnikiem, na deske nie wywala zadnego bledu a po podpieciu pod komputer pokazuje ze wtryski sa jeszcze wporzadku i nie pokazuje zadnego bledu. dzisiaj wlalem plyn do czyszczenia wtryskow i przestalo nim telepac, wczesniej wlalem ten plyn moze jakis miesiac temu i na dlugo nie pomoglo. plyn dziala tylko jakis czas i problem powraca...
-
Jurek85
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Rocznik: 2002
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
u mnie nie miało to znaczenia jak stało auto. Nawet jak stało idealnie poziomo to trzeba było kręcić.
Może filtr paliwa niedawno wymieniałeś i jakiś przewód podczas wymiany został uszkodzony lub źle przykręcili filtr paliwa lub ostatnia najgorsza opcja - kupiłeś walnięty filtr paliwa - a6klub widział takie przypadki
Może filtr paliwa niedawno wymieniałeś i jakiś przewód podczas wymiany został uszkodzony lub źle przykręcili filtr paliwa lub ostatnia najgorsza opcja - kupiłeś walnięty filtr paliwa - a6klub widział takie przypadki









