Witam, mam ogromny problem. Mechanik też do końca nie umie sobie poradzić z tematem. Sprawa polega na tym, że auto bardzo mocno przeładowywuje. zadane załóżmy 2100 mbar a on 2700 mbar. Jak się wciśnie gaz mocniej to potrafiło wypierdzielić rurę do IC. Skąd takie przeładowania. Dodam tylko, że stało się tak po wymianie turbiny na nową.
Wymieniony N75, ciśnienie na vacum pompie 0.9 bar, wymieniony czujnik doładowania, Test na VAG pokazał, że sztanga działa tzn. podnosi sie i opada jeśli komputer tego sobie życzył.
POMOCY
o to log 11 dynamiczny. Sorki, że tak chamsko wklejony, ale wiecie mam nadzieje, która tabelka co oznacza.
2.24 1848 1968.6 1942.2 40.2
2.56 1932 1978.8 2024.1 43.8
2.89 1995 1978.8 2106.0 49.8
3.22 2058 1978.8 2176.2 54.2
3.53 2100 1999.2 2223.0 58.6
3.87 2184 1978.8 2293.2 61.8
4.19 2226 1968.6 2351.7 65.3
4.52 2310 2040.0 2421.9 67.3
4.84 2394 2111.4 2515.5 74.5
5.17 2457 2111.4 2632.5 82.5
5.50 2520 2101.2 2737.8 87.7
5.83 2604 2091.0 2784.6 92.8
6.16 2667 2070.6 2796.3 98.4
6.49 2730 1989.0 2808.0 98.4
6.82 2793 1938.0 2796.3 98.4
7.14 2688 1040.4 2691.0 45.8
7.47 1974 999.6 2012.4 39.8
7.80 1365 1173.0 1567.8 30.7
8.13 1617 1193.4 1345.5 33.9
8.45 1848 1213.8 1275.3 37.1
8.78 1827 1295.4 1298.7 36.7
9.11 1848 1356.6 1333.8 36.3