[A6 Q C5 2.5 tdi 180KM AKE] problem z odpaleniem !
[A6 Q C5 2.5 tdi 180KM AKE] problem z odpaleniem !
Witam !
Mam taki temat.Wczoraj próbowałem odpalić samochód i na przekręconym kluczyku ( rozruszniku) silnik miał ochotę zapalić - tylko tak jak by nie mógł się wkręcić na obroty !
Tak próbowałem 2-3 razy i przestał w ogóle zaskakiwać aż rozładowałem akumulator.
Dzisiaj z naładowana baterią,rozrusznik kręci "jak szalony" a silnik nawet nie pryknie!
Przy próbie odpalenia z wydechów ulatnia się delikatny dymek.
Czy jest możliwość że go zalałem? Nie chce tak kręcić do bólu bo znów akumulator padnie.
Mam "Polskiego Vag-a" i na nim nie ma żadnych błędów !
Co mam zrobić proszę o pomoc !!! :-(
Mam taki temat.Wczoraj próbowałem odpalić samochód i na przekręconym kluczyku ( rozruszniku) silnik miał ochotę zapalić - tylko tak jak by nie mógł się wkręcić na obroty !
Tak próbowałem 2-3 razy i przestał w ogóle zaskakiwać aż rozładowałem akumulator.
Dzisiaj z naładowana baterią,rozrusznik kręci "jak szalony" a silnik nawet nie pryknie!
Przy próbie odpalenia z wydechów ulatnia się delikatny dymek.
Czy jest możliwość że go zalałem? Nie chce tak kręcić do bólu bo znów akumulator padnie.
Mam "Polskiego Vag-a" i na nim nie ma żadnych błędów !
Co mam zrobić proszę o pomoc !!! :-(
pozdrawiam Aciu
- Tdi B4 117Ps
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 06 sty 2009, 18:41
- Lokalizacja: Gdansk PL:)
Jezdził bez problemów.Palił zawsze.Jak były te wielkie mrozy ok. - 20 *C to rozgrzewałem go webasto i palił jak w lato. Fitr paliwa wymieniałem 2 miesiące temu jak robiłem rozrząd.
Tak jak już pisałem. Wróciłem wieczorem i wszystko było normalnie.A rano na początku próbował zapalić ale nie mógł się wkręcić na obroty,a potem już nic tylko rozrusznik kręci!
Raz na jakiś czas przy skanowaniu (Polski Vag 2.5) i przy teście silnika pokazał mi się błąd " 18057 nieznany kod błędu brak osprzętu/nie związany ze sprzętem"
Teraz przeskaowałem go jak nie chce zapalić i nie ma żadnego błędu!
W przewodach jest paliwo bo widac na tym co wychodzi z filtra.
Kontrolka od świec pokazuje prawidłowo.Dzisiaj jest +6 *C i dalej nie chce odpalić!
Pisali mi że może pompa padła,ale to chyba podstawowe błędy i komp powinien to pokazać nawet najgorszy Vag!
już nie mam pomysłów
! :-x
Tak jak już pisałem. Wróciłem wieczorem i wszystko było normalnie.A rano na początku próbował zapalić ale nie mógł się wkręcić na obroty,a potem już nic tylko rozrusznik kręci!
Raz na jakiś czas przy skanowaniu (Polski Vag 2.5) i przy teście silnika pokazał mi się błąd " 18057 nieznany kod błędu brak osprzętu/nie związany ze sprzętem"
Teraz przeskaowałem go jak nie chce zapalić i nie ma żadnego błędu!
W przewodach jest paliwo bo widac na tym co wychodzi z filtra.
Kontrolka od świec pokazuje prawidłowo.Dzisiaj jest +6 *C i dalej nie chce odpalić!
Pisali mi że może pompa padła,ale to chyba podstawowe błędy i komp powinien to pokazać nawet najgorszy Vag!
już nie mam pomysłów

pozdrawiam Aciu
- dorota-sz6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 sty 2009, 02:39
- Lokalizacja: legnica
Ja tez tak miałam kilka dni temu a wczoraj byłam na Vag okazało się, że komputer odciął silnik i nie mogłam zapalić i do tego była zapowietrzona mechanik dodał jeszcze, że mam za słaba pompę która chyba podciąga paliwo (nie ta pod pompą wtryskową tylko na zbiorniku), no ale skoro u ciebie komputer nie pokazuje :roll:
takiego auta podobno nie można zalać, ja tez myślałam, że pompa bo wszędzie pierwsze co pisze to pompa a może jeszcze sterownik pompy?To zawsze mniejszy koszt
aciu pisze:Czy jest możliwość że go zalałem?
takiego auta podobno nie można zalać, ja tez myślałam, że pompa bo wszędzie pierwsze co pisze to pompa a może jeszcze sterownik pompy?To zawsze mniejszy koszt
koszty związane z pompą od 2500 zł., sterownik ok. 600zł, życzę powodzenia wiem doskomale co to znaczy sama miałam takie nerwy na to auto ale odpukać teraz jest juz dobrze, na razie dobrzeaciu pisze:pompa paliwowa? jaki koszt?

[A6 Q C5 2.5 tdi 180KM AKE] nie można odpalić diesla !
jutro kolega wraca z trasy który "siedzi" w A6 i zobaczy !
jak będzie zrobiona to napiszę co było !
dzięki za odpowiedz
jak będzie zrobiona to napiszę co było !
dzięki za odpowiedz

pozdrawiam Aciu
- dorota-sz6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 20 sty 2009, 02:39
- Lokalizacja: legnica
Sprawdź na przewodach czy masz paliwo. Bo jeżeli jest, to pompa działa. A jeżeli jest zapowietrzony, to najprostsza metoda sprawdzenia pompy, to włączenie zapłonu i nasłuchiwanie czy pracuje, lub wyjęcie jej i podłączenie do akumulatora na krótko. Ja miałem taki przypadek, że przestawała działać na chwilę, po czym pracowała dalej. Ale to wystarczało by zapowietrzyć moje Bubu. Wkurzyłem się po którymś razie i rozwierciłem kosz na paliwo i teraz pompa jest mi zbędna.
Witam !
Przepraszam że tak długo z odpowiedzią zwlekałem ale miałem pilny wyjazd !
Ten problem u mnie to zapowietrzenie układu ale bardzo,że nawet przy odpalaniu nie próbował zapalić.
Układ odpowietrzony i pali ładnie !
Teraz jest inna sprawa. Jak jest odpalony do w tym przezroczystym przewodzie paliwowym dochodzącym do pompy widać jak przelatuje powietrze.
Spróbuje wymienić nowe opaski i wszystko ładnie skręcić.
Co to jest na filtrze taki czarny wciskany zaworek zabezpieczony zawleczką ?
mam wrażenie że jak nim ruszam na boki-dociskam to tego powietrza przelatuje więcej.
jak to ogarnąć żeby było dobrze?
Przepraszam że tak długo z odpowiedzią zwlekałem ale miałem pilny wyjazd !
Ten problem u mnie to zapowietrzenie układu ale bardzo,że nawet przy odpalaniu nie próbował zapalić.
Układ odpowietrzony i pali ładnie !
Teraz jest inna sprawa. Jak jest odpalony do w tym przezroczystym przewodzie paliwowym dochodzącym do pompy widać jak przelatuje powietrze.
Spróbuje wymienić nowe opaski i wszystko ładnie skręcić.
Co to jest na filtrze taki czarny wciskany zaworek zabezpieczony zawleczką ?
mam wrażenie że jak nim ruszam na boki-dociskam to tego powietrza przelatuje więcej.
jak to ogarnąć żeby było dobrze?
pozdrawiam Aciu
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
Często piszecie że przy wymianie "Zaworu zwrotnego" wymieniacie uszczelkę... Ale jaką uszczelkę? Tam jest tylko jedna która siedzi na stałe na filtrze paliwa. W Etce też tej uszczelki nie ma? O co chodzi?
Pozdrawiam
Pozdrawiam

A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
ja sie meczylem z tym dlugo robilem co przeczytalem okazalo sie ze pompa siadla mialem auto niecaly miesiac jak kupilem z niemiec koszt pompy wyniusl mnie z robota 3tys myslalem ze bedzie jeszce gorzej :-D
[ Dodano: 2009-02-03, 17:34 ]
dodam jeszcze ze tez mialem paliwo w przewodach i zapowietrzalo mi sie w pompie sprobuj czy odpali ci na samostarcie jak ci odpali to znaczy ze pompa siadla tylko nie mecz go dlugo bo ponoc to szkodzi silnikowi powodzenia
[ Dodano: 2009-02-03, 17:34 ]
dodam jeszcze ze tez mialem paliwo w przewodach i zapowietrzalo mi sie w pompie sprobuj czy odpali ci na samostarcie jak ci odpali to znaczy ze pompa siadla tylko nie mecz go dlugo bo ponoc to szkodzi silnikowi powodzenia
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.