Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] Problem z mocą silnika.

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
zawada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 18:03
Lokalizacja: łomża

[ AFB 2.5 150 KM] Problem z mocą

Post autor: zawada » 05 paź 2014, 12:38

A więc tak samochód wszedł w tryb awaryjny , okazało się że gruszka jest dziurawa , zmieniłem gruszkę, zawór n75, zawór n18 przeczyściłem sprawdziłem wszystkie wężyki i dalej brak mocy. Zrobiłem taki test otóż sztangę od gruchy podciągnąłem do góry i samochód odżył. Nie mogę sprawdzić vagiem bo nie mam. Co może być przyczyną?

tibu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:33
Imię: Tonny
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Tuchów

Post autor: tibu » 05 paź 2014, 15:37

przepływomierz, słabe podciśnienie

zawada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 18:03
Lokalizacja: łomża

Post autor: zawada » 05 paź 2014, 16:40

przepływomierz nowy czy stary nie ma żadnej różnicy, a może pompa vacum ale hamulce są dobre

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 05 paź 2014, 18:54

podłącz VAGa zrób logi, wrzuć na forum i bedziesz wiedział.
Chyba ze wolisz kombinować,a przyczyn moze byc sporo

zawada
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15
Rejestracja: 26 wrz 2009, 18:03
Lokalizacja: łomża

Post autor: zawada » 11 paź 2014, 21:52

Witam. Problem rozwiązany zawór od EGR był uszkodzony, włożyłem stary n75 i działa

krychap
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 17 lis 2010, 17:18
Lokalizacja: głogów
Kontakt:

[ AFB 2.5 150 KM] Problem z mocą silnika.

Post autor: krychap » 14 paź 2014, 19:13

Witam

Mam taki problem z mocą i prędkością silnika a mianowicie. Gdy ruszam na jedynce mogę kręcić go do 4 tysięcy wbijam dwójkę pokręcę go do 3-4 tysięcy a wbiję trójkę i koniec max. kręci do 2100 obrotów. i tak samo jest na 5 i 6 biegu. Mogę mieć pedał w podłodze i dalej tak będzie mulić.

A no i prędkość max. to 120-130km/h

Co może być nie tak?

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 14 paź 2014, 20:13

na początek podepnij VAG i odczytaj błedy z silnika

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja