Witam wszystkich.
Po dłuższym okresie bezawaryjnej eksploatacji,moja niunia się zbuntowała.
Po przyjeżdzie z pracy ,usłyszałem ciche cykanie wydobywajace się z przodu auta,które po delikatnym dodaniu gazu zmieniło się w rytmiczne uderzenia.
Po zdjęciu osłon rozrządu i odpaleniu od razu zobaczyłem winowajcę-10 cm strzęp paska wielorowkowego,który tłukł o osłonę.
Z tego co widać na kole pasowym pompy wspomagania pasek jest przesunięty o jeden rowek w kierunku silnika-i to pewnie spowodowało rozwarstwienie.
Wszystkie paski zmieniałem przy wymianie wałków rozrzadu w marcu ( mają 10 tyś.przebiegu) natomiast kompletny rozrząd był wymieniany 2 lata wcześniej.
Wiem,że bez wymiany się nie obejdzie i zrobię to jak najszybciej.
Co mogło spowodować zniszczenie paska-na co zwrócić uwagę przy wymianie.
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
[a6c5 2,5tdi]postrzępiony pasek wielorowkowy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt: