[AC C5 1.9TDI AFN] Ponownie 575 - przepływomierz
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
[AC C5 1.9TDI AFN] Ponownie 575 - przepływomierz
Witam!
Ponownie mam błąd w silniku tj:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Prawdopodobnie padł mi przepływomierz i chciałbym się Was zapytać (ponieważ nie jestem pewny w 100%) jak go sprawdzić za pomocą VAG-COM?? Ewentualnie czy da się go jakoś wyczyścić? Czy pozostaje tylko kupno nowego bądź regeneracja??
Ponownie mam błąd w silniku tj:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Prawdopodobnie padł mi przepływomierz i chciałbym się Was zapytać (ponieważ nie jestem pewny w 100%) jak go sprawdzić za pomocą VAG-COM?? Ewentualnie czy da się go jakoś wyczyścić? Czy pozostaje tylko kupno nowego bądź regeneracja??
Ostatnio zmieniony 12 paź 2009, 23:07 przez K@MiL, łącznie zmieniany 1 raz.
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
A co jeszcze należało by zrobić??Piotruś pisze:o niestety żadna gwarancja sukcesu ... .
Ojć... Dawno mnie nie było na forum i całkiem o tym zapomniałemPiotruś pisze:Oj, to popraw temat zanim poleci do kosza ...

[ Dodano: 2009-10-12, 23:10 ]
A mógłbyś jeszcze coś więcej na ten temat, najlepiej jakieś zdjęcie, bo ogólnie chyba wiem o co chodzi ale zawsze foto najlepiej obrazujePiotruś pisze:wężyk na gruszce sterującej sztangą ... .

I może to się wydawać głupie co teraz napiszę ale czasem wydaje mi się, że auto lepiej przyspiesza a raz gorzej. I też czasem chodzi ciszej a czasem głośniej (na rozgrzanym silniku).
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Zaworek owy mam, to jest ten prawdopodobnie z białą główką. I nie zauważyłem różnicy w zamianie jego. Początkowo też go obstawiałem dlatego nowy nabyłem...Znaleźć uczynnego Kolegę, który zechce Ci chwilowo (na próbę) pożyczyć zaworek N75 ze swojego auta. Po założeniu oczywiście trzeba sprawdzić VAGiem czy zaistniały róznice ...
I kiedyś pamiętam był też taki temat, że jednemu koledze z forum wydawało się, że silnik raz lepiej chodzi a raz gorzej... Tylko za chiny nie mogę znaleźć tego tematu...
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Posłucham radyPiotruś pisze:To już niczego narazie nie kupuj tylko zacznij od sprawdzenia szczelności ... .

- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Logi były zapisane w Office 2007 może temu były problemy z odczytem. Zamieszczam screen:
http://img43.imageshack.us/i/beztytuutkj.jpg/
[ Dodano: 2009-10-18, 22:12 ]
I jeszcze takie pytanie: bo silnik mi przechodzi w czasie logów w tryb awaryjny. To jeżeli np. wchodzi mi w awaryjny po 3tys to na awaryjnym dalej go ciągnąć aż do 4tys...
:shock:
http://img43.imageshack.us/i/beztytuutkj.jpg/
[ Dodano: 2009-10-18, 22:12 ]
I jeszcze takie pytanie: bo silnik mi przechodzi w czasie logów w tryb awaryjny. To jeżeli np. wchodzi mi w awaryjny po 3tys to na awaryjnym dalej go ciągnąć aż do 4tys...
