Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

Pompowtrysk 1,9 AJM

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
darekt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 26 mar 2012, 20:38
Lokalizacja: Białystok

Pompowtrysk 1,9 AJM

Post autor: darekt » 03 kwie 2014, 20:21

Witam. Zmieniałem uszczelkę pod głowicą u mechanika i po demontażu pompowtrysków okazało się że jeden jest zblokowany tzn ma wciśnięta sprężynę i nie reaguje natomiast trzy pozostałe mają te sprężyny luźne i można wyjąć tłoczek. Fachowcy od diesla tłumaczą że wszystkie są uszkodzone i trzeba regenerować. JA wcześniej jeździłem i było ok. Palił od pierwszego strzału, spalał 6 litrów w cyklu mieszanym i jest po czipie na 140km mniej więcej. Czy mogę założyć z powrotem te pompowstryski luźne a zregenerować ten jeden zblokowany czy może coś się uszkodzić w silniku? Dodam że oryginalny przebieg to 380 tyś a na zegarach 240tyś. Ktoś cofną przed sprzedażą. Pozdrawiam

grzechhh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 11 mar 2012, 20:32
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: grzechhh » 07 kwie 2014, 10:50

Twój problem to zerwane zabezpieczenie wtrysku, taka tulejka z zatrzaskiem która rantem trzyma całość w kupie. Przechodziłem ostatnio to samo w silniku ATJ 116km przy zdejmowaniu głowicy jeden wtrysk był rozpięty.
Z informacji jakie ustaliłem wynika że przy normalnej pracy nie ma to wpływu na działanie wtrysku jednak ja zdecydowałem się kupić takie zabezpieczenie i założyć.
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... ms-3359584
Można też go pozyskać z innego używanego/uszkodzonego wtrysku.
Zwróć uwagę na stan tych popychaczy/dzwigienek. U mnie były to te dłuższe bolce i były bardzo wytarte, wymieniłem je na ten nowszy model razem ze śrubami regulacyjnymi WHT 000 530. Podstawa to wymienić wszystkie oringi przed ponownym montażem.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=522179

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl