rozrzad mialem ustawiony na znaki wiec tzn zaznaczylem sobie wszystko i tak samo zamontowałem nic się nie zmieniło przed i po. Co do odpowietrzania podładuje dobrze aku i dam znać bo chce bardzo dobrze wtryski odpowietrzyć bo teraz to tak średnio.
właśnie używałem tego manuala i robiłem tak jak piszą wszystkie bombelki zostały wyssane została sama ropa w zółtym wężyku też 0 bombelków spróbuje jeszcze raz i jeszcze raz wtryski odpowietrzyć.
[ Dodano: 2014-03-15, 13:52 ]
powiem tak. Auto zapowietrzone w 3 dup. Starałem się je odpowietrzyć wczoraj cały dzień calutki do 2 w nocy kombinowałem. Do odsysania użyłem kompresora lodówko-zamrażarki ssie niezawodnie. Teraz tak węże od powrotu przed filtrem i za filtrem zacisniętę podwójnie po 2 zaciski. Pompka spiętrzająca włączone. podłączam ssak do wężyka powrotu po stronie pasażera jak w manualu. i ssie i ssie pół na pół takie piana też w sumie 50% tego to piana była i 5 litrów ropy sciągnąłem i dupa nie odpowietrzony.
- Teraz tak myślałem że jest nieszczelność więc zacząłem od zbiornika pompka spiętrzająca idealnie napełnia zbiorniczek 0.5litra.
- Wąż od pompki do fitra paliwa szczelny sprawdzałem we 2 osoby.
- filtr sprawdzałem szczelny (kupiłem nowy z nowym podgrzewaczem i uszczelkami)
- zaciski na powrocie trzymają szczelnie też sprawdzałem
- pompa szczelna sprawdzałem własnoręcznie
- auto nie pali nawet na plaka nie załapie nawet kręci rozrusznik i kręci aku naładowane na max (wiem że nie powinienem ale muszę go uruchomić)
- pompa po regeneracji tak jak wyżej pisałem
- sprawdzałem wtryski to podaje tylko wiadomo jak to będzie jak nie jest odpowietrzony to chociaż silnik powinien coś zaskoczyć raz chociaż
- może jest coś przestawione ale pompe wsadzałem własnoręcznie na znaki które sam zrobiłem jeden pasek 0 jakiś kombinacji
- świece grzeją idealnie
- nie wiem co może być nie tak kąt dawka nie wiem
POMOCY!!!
full scan
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,34,35,36,37,45,55,56,57,67,75,76,77
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 401 H
Component: 2,5l/4VT EDC G00SG D33
Coding: 01002
Shop #: WSC 00011
2 Faults Found:
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00539 - Fuel Temperature Sensor (G81)
37-10 - Faulty - Intermittent
Readiness: N/A
Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 8E0 614 111 H
Component: ABS/ASR 5.3 FRONT D10
Coding: 00012
Shop #: WSC 06435
No fault code found.
Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 820 043 G
Component: A6-Klimavollautomat D55
Coding: 00063
Shop #: WSC 02324
4 Faults Found:
00779 - Outside Air Temp Sensor (G17)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
00756 - Left Vent Temp Sensor (G150)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap: Left (V158)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap: Right (V159)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 919 880
Component: C5-KOMBIINSTR. VDO D11
Coding: 22060
Shop #: WSC 00000
IMMO-IDENTNR: AUZ7Z0V0229811
1 Fault Found:
00667 - Ambient Temperature Signal
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
Address 55 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 357
Component: LEUCHTWEITEREGLER D000
Coding: 00005
Shop #: WSC 02324
2 Faults Found:
01538 - Motors for Headlight Range Adjustment (V48) / (V49)
28-00 - Short to B+
00776 - Level Control System Sensor: Left Front (G78)
31-00 - Open or Short to Ground
End -------------------------------------------------------
no tak tylko powinien chociaż łapać a nie rozrusznik kręci a on nic moim zdaniem coś z imobilajzerem jest nie tak lecz takim vagiem nic nie sprawdze w tygodniu pojadę do profesjonalnego zakładu
[ Dodano: 2014-03-16, 16:52 ]
apropo jakieś rady jak to ustawić jak ma być właściwie ?
[ Dodano: 2014-03-16, 18:17 ]
Sprawdzałem jeszcze raz błędy i nic żadnego. masakra nie wiem co robić
WROISŁAW pisze:Masz żle ustawiony kąt wtrysku.Pozostawienie własnych znaków przy demontażu pompy wtryskowej nic nie daje.Rozrząd ustawiamy VAGIEM.
Tylko musimy mieć rozgrzany silnik do min.87 st. Więc co tu koledze po ustawianiu vag-iem jak nie może odpalić. Na stare znaki albo w środkowym położeniu powinien raczej "chwycić".
Musisz porządnie odpowietrzyć układ, bo nie odpali. Abo nie wszystkie powietrze odessane, albo gdzieś łapie powietrze.
[ Dodano: 2014-03-18, 21:30 ]
Kup kawałek węża zbrojonego przezroczystego i wymień ten stary pomiędzy filtrem
a pompą z opaskami zaciskowymi bo to jest najbardziej podejrzane miejsce , ja wymieniłem i jak ręką odjął a koszt niewielki