Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 tdi v6] Po raz kolejny problem dymienia...

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

[A6 C5 2.5 tdi v6] Po raz kolejny problem dymienia...

Post autor: thorgal7730 » 12 lip 2010, 17:09

Witam..
Mam nadzieję że ktoś podpowie mi w jakim kierunku mają iść poszukiwania powodu nadmiernego jak sądzę dymienia mojej a6...
...otóż niedawno miałem usterkę taka, ze turbina nie załączała sie...po konsultacjach u mechanika a następnie oględzinach w zakładzie regenerującym turbiny okazało sie ze do wymiany jest mambrana lub jak kto woli tak zwana gruszka podciśnieniowa...po wymianie okazało sie że problem zniknął...turbina załącza sie...
...obecnie turbina również załacza się ale od jakiegoś czasu coraz mocniej kopci auto...dzieje sie tak na każdym biegu, nie tylko przy ruszaniu ale kiedy normalnie jade ze stałą predkością również zbyt dużo spalin czarnych się pojawia...dym jest czarnego koloru...
...co może być przyczyną takich objawów??? dodam ze auto pali dobrze, równo pracuje...

thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 12 lip 2010, 18:57

no rozumiem...podobnie też mi powiedział kumpel któremu bmw 320d e46 zaczęła kopcić i okazało się ze miał pęknięty wąż w układzie...
...no a czy ten poprzedni problem z membraną może mieć coś wspólnego z tym dymieniem czy raczej nie?
...przeczytałem posty z linku jaki podałeś i z nich by wynikało z eopcje są w zasadzie dwie, czyli dziura w dolocie lub przepływka??
...aha...dodam ze mi na kompie wyskoczyła przepływka wówczas kiedy miałem problem z membraną, po naprawie już nie podpiąłem do kompa bo mój elektryk sie rozwalił na motorze i nie miałem dostępu...jednak wczejśniej elektryk zwalał ten bład na poczet tej membrany...czy miał racje czy nie?? czy faktycznie zabrać sie za przepływkę??

thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 13 lip 2010, 21:35

wszystko rozumiem kolego...cały jednak problem polega na tym ze jestem za granicą a konkretnie w Holandii a tutaj każda wizyta w warsztacie przyprawia o zawróc głowy bo ceny są niesamowicie wysokie za każdą duperele...np zacisk na tył plus klocki to koszł 320 euro...dlatego moje pytanie czy w takim stanie mogę jedzić i co ryzykuję, jakie mogą być ewentualne konsekwencje?? czy dam rade zrobić jeszcze 1700kilometrów w takim stanie rzeczy??? czy jednak nie ryzykowac i zabrać się za robienie tutaj??

thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 18 lip 2010, 09:58

no w tym właśnie problem że nic nie syczy...sprawdzałem kilkakrotnie jeźdząć wąskimi uliczkami i między balustradami i nic nie słychać...więc nie wiem teraz co dalej robić? na co stawiać?

thorgal7730
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 33
Rejestracja: 12 paź 2009, 13:02
Lokalizacja: Słupca/Tilburg(NL)

Post autor: thorgal7730 » 18 lip 2010, 21:14

nie o to biega ze boje sie pobrudzić ale o to że nie wiem czy dam radę to zrobić samemu:(

Jurek18
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 05 sie 2011, 19:18
Lokalizacja: Kętrzyn

Post autor: Jurek18 » 25 sie 2011, 19:09

witam mam problem z moją A6 dymi na postoju przy pracującym silniku na kolor szary,błękitny i jest duży problem z uruchomieniem rozgrzanego silnika bardzo proszę o pomoc

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja