Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 AKE 2,5 tDi Q]Po 2 tyg znów nie pali! Który mechanik?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wiliam_hamlet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:47
Lokalizacja: Śląsk

[A6 C5 AKE 2,5 tDi Q]Po 2 tyg znów nie pali! Który mechanik?

Post autor: wiliam_hamlet » 21 sty 2010, 15:01

Niestety, tylko dwa tygodnie trwała moja radość z odpowietrzonego układu. Dziś rano, kiedy temperatura w nocy spadła poniżej - 10, znów nie odpalił. Zaskoczył na 2 sekundy, po czym zgasł i koniec. Mechanik twierdzi, że to wina pompy wtryskowej. Ale dlaczego pali, gdy jest ciepło, a gdy mróz, to odpalanie kończy się na dźwięku rozrusznika?
Macie jakieś pomysły, co dalej? Znacie dobrego mechanika w okolicach Mysłowic, Katowic? Czy to rzeczywiście usterka pompy?

Dzieki za pomoc!
Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, 12:35 przez wiliam_hamlet, łącznie zmieniany 1 raz.
Moja kareta z czterech pierścieni

kumangt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałcz
Kontakt:

Post autor: kumangt » 21 sty 2010, 16:05

witam ale kolego mi stracha robisz ja od tamtej pory leje werve i auto trzymam w garazu wymienilem filt wole nie ryzykowac w takie mrozy bo wczesniej zajezdzilem rozrusznik wszystko mnie kosztowalo 800zl mi powiedzieli ze bylo kiepskie paliwo a pompe robilem rok temu powiem tak pierwsze auta takie widze zeby mialy problemy mam stare t4 i przy -20 pali na dotyk
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 21 sty 2010, 16:10

Polecany warsztat w Piekarach sląskich Danecki ,podjedź popytaj gościa bo podobno dobry...


kumangt > nie trzeba lać vervy itp ;-) ja leje ropę "zwykłą " i przy -20 i staniu trzy dni na mrozie zapalił na dotyk,więc nie trzeba T4 ,wystarczy sprawne ake :lol:

Awatar użytkownika
wiliam_hamlet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wiliam_hamlet » 21 sty 2010, 19:55

Witaj Piotruś

Niestety, prócz ożywionej dyskusji na temat 1 zapowietrzenia, nie mówiliśmy nic na temat nastawy kąta wtrysku.
Moja kareta z czterech pierścieni

Awatar użytkownika
wiliam_hamlet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wiliam_hamlet » 21 sty 2010, 20:12

ostatnie badanie VAG wykonałem tydzień temu. ÂŻadnych błędów. Wiem, że można wejść z badaniem "głębiej". Co proponujesz, mam dostęp do kabelka?
Moja kareta z czterech pierścieni

Awatar użytkownika
wiliam_hamlet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wiliam_hamlet » 21 sty 2010, 20:50

aby to sprawdzić, trzeba odpalić auto. Poki co, nic z tego
Moja kareta z czterech pierścieni

Awatar użytkownika
wiliam_hamlet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 24 cze 2009, 22:47
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: wiliam_hamlet » 24 sty 2010, 09:01

Polecono mi dwóch mechaników:
1. Katowice - Dudy Gracza 9 - "G & K" S.C. Warsztat Samochodowy Krzysztof Wyrobek Andrzej Malajka

2. Chrzanów - Konopnickiej 18 - Naprawa Pomp Wtryskowych i Wtryskiwaczy Diesel Service. Andrzej Niemczyk

Macie rozeznanie??
Moja kareta z czterech pierścieni

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja