Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6C5]Piski turkot mielenie dziwne dzwieki z pod maski a6

Silniki wysokoprężne
DANIEL111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 201
Rejestracja: 05 kwie 2008, 08:24
Lokalizacja: warszawa

Post autor: DANIEL111 » 19 lip 2009, 13:19

Dzięki kolego i pozdrawiam

[ Dodano: 2009-07-31, 09:57 ]
Witam wszystko się wyjaśniło dokładnie taka sama usterka jak u kolegi wyżej. dziekuje i pozdrawiam

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 24 paź 2009, 20:35

Witam! Mam pytanie, czy równie bezproblemowo jak w 1,9 TDI da radę wymienić bez wyciągania alternatora w V6 2.4 ?? Dzisiaj po bezsilnych poszukiwaniach przyczyny jamrotania z przodu silnika wylałem kieliszek wody na pasek wielorowkowy! Jamrotanie ustąpiło momentalnie! Czy będzie to również koło pasowe na alternatorze??Jak myślicie??Z tego co widzę raczej tak.Przyznam że chciałem już wymieniać pompę wspomy ale ona wydaje inne dźwięki i nie wydawało mi się że to właśnie ona.
Powiedzcie co się w takim kole pasowym może posypać, a woda powoduje że jamrotanie zanika???
usunieto !!

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 25 paź 2009, 16:31

Najlepsze jest to że po polaniu wodą ona od razu się ulatnia/paruje i po prostu jej nie ma.Dzisiaj odpalam auto, wtedy kiedy jest najbardziej obciążone.......i nic-cisza.CHyba zrobię tak jak mówi Piotruś. Co do paska to wymieniałem razem z rozrządem w kwietniu tego roku, firma Dayco, więc chyba dobry.
Piotruś pisze:Myślę, że w takim przypadku wypadałoby przede wszystkim umyć wszystkie ;-) koła pasowe oraz wymienić pasek wielorowkowy. Tak na 89% "jamrotanie" ustąpi ... <ok>
Piotruś, w jaki sposób proponujesz umyć koła pasowe??
usunieto !!

Awatar użytkownika
stasiuszef
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 595
Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
Imię: Forum Audi
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
Kontakt:

Post autor: stasiuszef » 25 paź 2009, 19:35

Uważam że głównym winowajcą "jarmolenia" jest tylko i wyłącznie pasek.Skoro zwykła kranówa poradziła sobie z tematem jamrowania to podejrzewam iż solidne umycie paska i kół pasowych rozwiąże problem na dobre.Napinacza nie podejrzewam, jest nowy, a tak jak mówię minimalna ilość wody "pozamiatała" piski,turkot i mielenie.
usunieto !!

kamildom001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 26 lip 2012, 22:50
Lokalizacja: pomorze

Post autor: kamildom001 » 09 paź 2012, 17:49

witam, na 90 % mam to samo.
Czy trzeba to jak najszybciej wymienić czy można poczekać 1000 km ?
za jakiś czas wymieniam rozrząd

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja