Witam. Ostatnio miałem mały problem z moim audikiem, otóż zaczeło w pewnym zakresie obrotów przymulać mi autko. Na komputerze 2 błędy zawór N18 i N75, czyli popularne czujniki doładowania i egr. Wymieniłem oba, problem ustał, jednak któregoś dnia zabrałem się za czyszczenie EGR i okazało się że zawór nie reaguje na podciśnienie, to znaczy wciągając powietrze przez klapę zaworek nie rusza sie a mi ustami nie udało sie wytworzyć podciśnienia, zaślepiłem więc wężyk, ponieważ niesprawny EGR utrudnia pracę tych wymienionych czujników. I teraz moje pytanie.
Zostawić zaślepiony EGR z pękniętą membraną czy kupić 2 i założyć tak jak powinno być bez zaślepiania?
Bo autko teraz jeździ jak potrzeba, nic nie przymula, ciągnie w zasadzie już od 1200obr. Tylko nie wiem czy zaśleiony EGR nie wpływa w pewien sposób na te 2 czujniki.
[ AFB 2.5 150 KM] Pęknięta membrana EGR
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 22:34
- Lokalizacja: Warszawa