Witam wszystkich serdecznie
Od miesiąca mam A6 2.5 tdi 163 km (BDG) 240 tyś.km. Chcę wymienić kompletny rozrząd i interesują mnie tylko oryginalne części.
Nie wiem jakiej firmy są one w audi. Jeśli ktoś mógłby mi pomóc i napisać co i jakiej firmy muszę kupić (tylko oryginalne żadne zamienniki proszę) bym był bardzo wdzięczny.
Z góry pozdrawiam
oryginalny rozrząd A6 2.5 163 km (BDG)
W aso płaci się za pudełko ze znaczkiem Audi : ). Pewnie pakują tam rolki INA lub Rouvilekryhawrc pisze:Jeśli zadne zamienniki cie nie interesuja to tylko w ASO-mysle że 3000zł powinno wystarczyć-choc z ich cennikiem mogę sie mylic
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion

A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
Co do oryginalnego rozrzadu to prawda co poprzednik pisze sa to paski DAYCO a rolki INA i ROUVILLE. Ja znalazlem ori rozrzad na allegro docelowo do passata b5 2.5 tdi ale jak wiadomo pasuje on do skody superb jak i do audi. Mnie udalo sie zakupic ten komplet rozrzadu rok temu za 600 zl byl zapakowany w oryginalne pudelka i posiada wybite oznaczenia audi. Dokupilem oczywiscie oryginalna pompe wody za 230 zl plus odma za podobna kwote. Wszystko ori i powiem ci ze wyszlo mi to taniej jak rozrzad do golfa 4 110 km na zamiennikach. Poszperaj troche na ukcjach niektorzy zle nazywaja aukcje badz nie w tym dziale umieszczaja. Jest wiele serwisow ASO ktore prowadza wyprzedaze. Ja uwazam ze jak kogos stac na takie autko to powinien pchac ori czesci.
Pamietaj aby przy wymianie rozrzadu sprawdzic napinacz paska wielorowkowego. U mnie te tuleje byly juz tak mocno wyrobione ze pasek plywal po rolkach takze polecial komplet rolki i pasek ori ASO natomiast napinacz udalo mi sie zakupic ori kompletny z lapa uzywany w stanie idealnym. Na pozor nie sa to jakies kosmiczne pieniadze a zakladanie tego to poprostu czysta przyjemnosc.
Pamietaj aby przy wymianie rozrzadu sprawdzic napinacz paska wielorowkowego. U mnie te tuleje byly juz tak mocno wyrobione ze pasek plywal po rolkach takze polecial komplet rolki i pasek ori ASO natomiast napinacz udalo mi sie zakupic ori kompletny z lapa uzywany w stanie idealnym. Na pozor nie sa to jakies kosmiczne pieniadze a zakladanie tego to poprostu czysta przyjemnosc.