Witam,
Zmienialem przeplywomierz i zauwazylem ze po sciagnieciu rury od przeplywomierza w turbince przy watraczkach byl sobie olej...
Ponadto rura ktora laczy przeplywomierz i turbine ma odejscie w rurce w strone kabiny i tam tez byl taki szlam olejowy... jakby plulo olejem...
Co to moze byc?
[ AFB 2.5 150 KM] Olej w turbinie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
[ AFB 2.5 150 KM] Olej w turbinie
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Olej w turbinie
ta rurka 'w strone kabiny' to rurka odpowietrzania skrzyni korbowej dochodzaca do filtra odmy - jezeli jest 'zawilgocona' od oleju to jest absolutnie normalne - czy przypomina to Twoj 'szlam olejowy' to juz sam musisz ocenic...philiphser pisze:Witam,
Zmienialem przeplywomierz i zauwazylem ze po sciagnieciu rury od przeplywomierza w turbince przy watraczkach byl sobie olej...
Ponadto rura ktora laczy przeplywomierz i turbine ma odejscie w rurce w strone kabiny i tam tez byl taki szlam olejowy... jakby plulo olejem...
Co to moze byc?
Odma ma swoje 'filtrujace ubranko'

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
tx-didi ok idze ta rurka do dolotu powietrza przy turno zaraz i turbo jest dleikatnie mokre od oleju... i to jest normalne?
na tej rurce ktora dochodzi do tej rury powietrznej od turbo ona jest fabrycznie podzielona na 2 czesci i tam na laczeniu ja mam zwykla rurke miedziana... tam nie powinien byc filterek zadny?
na tej rurce ktora dochodzi do tej rury powietrznej od turbo ona jest fabrycznie podzielona na 2 czesci i tam na laczeniu ja mam zwykla rurke miedziana... tam nie powinien byc filterek zadny?
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
philiphser
zakladam ze myslimy o tym samym....
filterek jest owszem, ale nie w samej rurce. Jak 'pojdziesz' za nia do drugiego konca (pod wlotem powietrza do turbiny) to wprost 'zaprowadzi' Cie do tego wlasnie filtra - 'slynnej' odmy. Rurka jest 'jednoczesciowa' gumowa, z dolotem laczy sie przez plastikowy 'lacznik' - nie ma tam nic matalowego - chyba ze rurke gumowa miales peknieta i ktos ja 'zalatal' tym sposobem, albo, co chyba gorsze, ktos 'wyprul' orginalny filtr odmy i zamontowal na wezu 'cos w zamian' ?
w kazdym razie ta rurka ma delikatny 'nalot' mgielki olejowej, wyraznie czuc 'pod palcem' ta mgielke (na wewnetrznych sciankach rury oczywiscie). Wg mnie to jest normalne - nawet przy fabrycznie nowej odmie mgieleczka olejowa jest - i 'idzie' wprost na wirnik turbo. Ale umowmy sie - nic tam nie 'plywa'
zakladam ze myslimy o tym samym....
filterek jest owszem, ale nie w samej rurce. Jak 'pojdziesz' za nia do drugiego konca (pod wlotem powietrza do turbiny) to wprost 'zaprowadzi' Cie do tego wlasnie filtra - 'slynnej' odmy. Rurka jest 'jednoczesciowa' gumowa, z dolotem laczy sie przez plastikowy 'lacznik' - nie ma tam nic matalowego - chyba ze rurke gumowa miales peknieta i ktos ja 'zalatal' tym sposobem, albo, co chyba gorsze, ktos 'wyprul' orginalny filtr odmy i zamontowal na wezu 'cos w zamian' ?
w kazdym razie ta rurka ma delikatny 'nalot' mgielki olejowej, wyraznie czuc 'pod palcem' ta mgielke (na wewnetrznych sciankach rury oczywiscie). Wg mnie to jest normalne - nawet przy fabrycznie nowej odmie mgieleczka olejowa jest - i 'idzie' wprost na wirnik turbo. Ale umowmy sie - nic tam nie 'plywa'

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow