Witam wszystkich.Jak w temacie po wymianie obudowy filtra oleju, i separatora oleju przy prędkości powyżej
130 olej dostaje się w dolot, po przejechaniu odcinka 200km z prędkością do 180 ubytek oleju 1l.
Macie jakieś sugestie odnośnie takich objaw? Zaznaczę że turbo nowe, nie regenerowane, i jestem pewny ze to nie ono puszcza olej.
[ AFB 2.5 150 KM] Olej w dolocie
Mnie po wymianie odmy w intercoolerze pojawił się olej. Nie było tego za duzo ale na wlocie do sprężarki było mokro a w najniższym punkcie na intercoolerze był olej. Ok. 20 kropli na minutę spływało na zimnym silniku.
Założyłem oryginalny i oleju brak.
Jak nie masz wycieku oleju to pewnie autko dymi i może to są jakieś uszczelniacze w głowicy
Założyłem oryginalny i oleju brak.
Jak nie masz wycieku oleju to pewnie autko dymi i może to są jakieś uszczelniacze w głowicy

- dawid77
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
- Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń
ÂŹle się zrozumieliśmy silnik po kapitalnym remoncie. Dla sprawdzenia przedłużyłem wąż od odmy i włożyłem do butelki z nawierconymi otworami i przy prędkości do 130 nic się nie dzieje powyżej 130 i wyżej olej jest w butelce.
A 20 kropli to nie 1litr zwłaszcza po przejechaniu 200km.Wiem że przy większej prędkości zwiększa się ciśnienie w skrzyni korbowej,ale że aż tak że wywala 1l oleju?
cnccad. jeżeli myślisz o separatorze oleju (odmie) to nie ma zamienników. I pisałem że jest nowy.
A 20 kropli to nie 1litr zwłaszcza po przejechaniu 200km.Wiem że przy większej prędkości zwiększa się ciśnienie w skrzyni korbowej,ale że aż tak że wywala 1l oleju?
cnccad. jeżeli myślisz o separatorze oleju (odmie) to nie ma zamienników. I pisałem że jest nowy.
być może nie ma zamiennika , ale miałem napis made in CHRL bez logo audi. Był nowy i przy 3 tysiącach obrotów turbina była z oleju.
Większość pewnie poszła z powietrzem do kolektorów a następnie do silnika a potem w atmosferę.
Po wymianie jest sucho.
Pewnie że 20 kropli to nie 1l . Jasna sprawa.
A to że po remoncie to nie znaczy że silnik jest ok.
Ale myślę że to jednak nie silnik. A tylko odma. Ale mogę się mylić.
A silnik dymi
Większość pewnie poszła z powietrzem do kolektorów a następnie do silnika a potem w atmosferę.
Po wymianie jest sucho.
Pewnie że 20 kropli to nie 1l . Jasna sprawa.
A to że po remoncie to nie znaczy że silnik jest ok.
Ale myślę że to jednak nie silnik. A tylko odma. Ale mogę się mylić.
A silnik dymi
