Witam
Troche chaotycznie sprawdzam moje autko ale to wszystko powodowane jest brakiem czasu wiec z gory przepraszam za szczatkowe czesto informacje ktore poddaje waszym opiniom.
wczoraj otworzylem prawa glowice strona pasazera,zeby sprawdzic wzrokowo walki gdyz ciagle zmagam sie z brakiem mocy na dolnym przedziale obrotow i tym powodowanym,jak sadze po zapoznaniu sie z wieloma opisami na forum,wadliwym dzilaniem tipa.walki sa lekko "podjechane" ale nie ma tragedii lecz przy okazji sprawdzilem dolot do turbiny i wylot do interkulera...niemila niespodzianka...olej i niestety odrobiny metalu jak mi sie wydaje.zdjalem rowniez rure z dolotu do kolektorow i tam maz olejowa..
nie robie na razie ponownych logow gdyz mam rowniez problem z dogrzaniem silnika o czym pisalem w inny temacie...logi po usunieciu tej usterki
prosilbym o wskazanie kierunku gdzie szukac przyczyny pojawienia sie oleju i ewentualnych opilkow w ukladzie dolotowym..
[c5,2.5tdi tip´99]olej w dolocie,prosze o opinie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sie 2010, 15:15
- Lokalizacja: Dziwnowek
- spinacz2100
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
- Imię: Szubert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 27 sie 2010, 15:15
- Lokalizacja: Dziwnowek
Jest lekki luz osiowy bo poruszałem wirnikiem od zimnej strony turbiny i wyczulem lekkie ruchy wiec mysle ze turbo tak jak pisales do wymiany lub regeneracji..oli80 pisze:jeśli są luzy osiowe na wirniku to turbo do wymiany
jezeli moglbys wskazac mi jak sprawdzic katalizator...?jedynie demontaz i proba bez wydechu czy sa inne patenty?spinacz2100 pisze:wszystko przerobił a okazało że katalizator jak korek!