Witam mam takie pytanie związane z modelami silników 2.5 Tdi z 2004r. Czy w tym roku wsadzali do A6 C5 jakieś inne niż BDG 163km i BAU 180km? Sprawa jest pilna bo poszukuje głowic i wałków i znalazłem osobe z forum która posiada silnik z anglika 2004 roku 163 km ale nie ma możliwości sprawdzenia czy w środku są sa puste wałki? Ja mam do niego prawie 300 km i nie chce jechac na marne.
A i jeszcze jedno pytanie dlaczego tu w tematach jest BDG 169 km jak ja mam BDG i w dowodzie mam 120 kw
Dzieki za pomoc.
[ BDG 2.5 169 KM] Ogolne pytanie o 2.5 tdi z 2004r
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
znalezione na forum :
W produkcji RM'2004 znalazły się cztery dotychczas niespotykane, wręcz "rewolucyjne" jednostki silnikowe:
1. BCZ i BAU - spełniające normę spalin EURO3
2. BDG i BDH - spełniajace warunki normy spalin EURO4
Najważniejszą wspólną cechą wyrózniają wwym. silniki jest zupełnie nowa, inna konstrukcja "lekkich", wieloelementowych wałków rozrządu oraz ułożyskowanych dźwigni zaworowych.
W następstwie wprowadzonych zmian:
- wyeliminowano zupełnie problemy wadliwych rozrządów (wycierające się krzywki, spadające dźwignie zaworowe, etc. odeszły w niepamięć)
- uzyskano o ok. połowę mniejsze opory wewnętrzne silnika (mniejsze zużycie paliwa, inna łagodniejsza akustyka, mniejsze obciążenie paska rozrządu)
BGD ma 163 km/ 310 nm...pewnie jakis blad sie wkradl
W produkcji RM'2004 znalazły się cztery dotychczas niespotykane, wręcz "rewolucyjne" jednostki silnikowe:
1. BCZ i BAU - spełniające normę spalin EURO3
2. BDG i BDH - spełniajace warunki normy spalin EURO4
Najważniejszą wspólną cechą wyrózniają wwym. silniki jest zupełnie nowa, inna konstrukcja "lekkich", wieloelementowych wałków rozrządu oraz ułożyskowanych dźwigni zaworowych.
W następstwie wprowadzonych zmian:
- wyeliminowano zupełnie problemy wadliwych rozrządów (wycierające się krzywki, spadające dźwignie zaworowe, etc. odeszły w niepamięć)
- uzyskano o ok. połowę mniejsze opory wewnętrzne silnika (mniejsze zużycie paliwa, inna łagodniejsza akustyka, mniejsze obciążenie paska rozrządu)
BGD ma 163 km/ 310 nm...pewnie jakis blad sie wkradl

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
wg tego co napisal Piotrek, :
a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystkie-typy-k ... t13669.htm
to tak
.
p.s. Kolego przywitaj sie w dziale Powitan
a6-c5-silniki-25tdi-v6-wszystkie-typy-k ... t13669.htm
to tak

p.s. Kolego przywitaj sie w dziale Powitan
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Ogolne pytanie o 2.5 tdi z 2004r
WITAM SERDECZNIE
ZMIENIAM SILNIK 2.5 TDI O OZNACZENIU BDG Z 2005
NA SILNIK BCZ Z 2004 ROKU
PROBLEM TKWI W TYM ZE BDG MA WTRYSK STERUJÂĄCY
A BCZ NIEMA I DO TEGO W INSTALACJI SILNIKA IDÂĄCEJ DO PUSZKI KOMPUTERA POSIADA JEDNA KOSTKę WIęCEJ
CZY PO PRZEÂŁOÂŻENIU SAMEJ INSTALACJI SILNIKA WSZYSTKO BęDZIE OK
BO POMPA TEZ JUÂŻ SIEDZI A CHCIAÂŁBYM ZMIENIć CAÂŁY KOMPLET
PROSZę O JAKÂĄÂŚ PODPOWIEDZ JAKA RÓÂŻNICA JEST MIEDZY POMPAMI WTRYSKOWYMI W TYCH SILNIKACH
POZDRAWIAM
ZMIENIAM SILNIK 2.5 TDI O OZNACZENIU BDG Z 2005
NA SILNIK BCZ Z 2004 ROKU
PROBLEM TKWI W TYM ZE BDG MA WTRYSK STERUJÂĄCY
A BCZ NIEMA I DO TEGO W INSTALACJI SILNIKA IDÂĄCEJ DO PUSZKI KOMPUTERA POSIADA JEDNA KOSTKę WIęCEJ
CZY PO PRZEÂŁOÂŻENIU SAMEJ INSTALACJI SILNIKA WSZYSTKO BęDZIE OK
BO POMPA TEZ JUÂŻ SIEDZI A CHCIAÂŁBYM ZMIENIć CAÂŁY KOMPLET
PROSZę O JAKÂĄÂŚ PODPOWIEDZ JAKA RÓÂŻNICA JEST MIEDZY POMPAMI WTRYSKOWYMI W TYCH SILNIKACH
POZDRAWIAM
papi