[C5 2.5TDI AFB] Odcina przy 3000 podczas jazdy
[C5 2.5TDI AFB] Odcina przy 3000 podczas jazdy
Witam,
mam problem z A6 2.5TDI 1998r, mianowicie silnik na biegu jałowym kręci się prawie do 5000 obrotów, natomiast po ruszeniu, podczas jazdy idzie tylko do 3000 i nie reaguje na pedał gazu. Jedyny błąd jaki pokazuje na VAGu to poduszka pod silnikiem (zablokowana na poziomie pierwszym).
Dodam że turbina ok, zapłon OK, EGR zaślepiony, odma czyszczona. Raz tylko pojawił się błąd czujnika początku wtrysku.
Bardzo proszę o pomoc.
mam problem z A6 2.5TDI 1998r, mianowicie silnik na biegu jałowym kręci się prawie do 5000 obrotów, natomiast po ruszeniu, podczas jazdy idzie tylko do 3000 i nie reaguje na pedał gazu. Jedyny błąd jaki pokazuje na VAGu to poduszka pod silnikiem (zablokowana na poziomie pierwszym).
Dodam że turbina ok, zapłon OK, EGR zaślepiony, odma czyszczona. Raz tylko pojawił się błąd czujnika początku wtrysku.
Bardzo proszę o pomoc.
Nie moment tylko ograniczenie momentu... wyraźnie widać gdzie się kończy a gdzie zaczyna.Rbt120 pisze: A gdzie się odczytuje moment? Bo w 008 mam tylko jakieś dawki.
Vag - diagnoza i wszystko będzie jasne.kolas pisze:Witam!
Mam chyba ten sam problem , podczas jazdy przy obrotach ok 3000 na 6 biegu rozpędza mi się tylko do 150km/h . Wygląda to tak jak by odcinało paliwo i nie da sie szybciej pojechać. Co to może być i jak się tego pozbyć?
Miałem tak samo w pracy... Miałem VW PASSATA B5 1,9TDI 101KM... Najpierw jezdził normalnie lecz straszliwie dymił nawet bez dodawania gazu... Pojechałem z szefem do ASO powiedzieli ,że trzeba coś tam wyregulować... Oddaliśmy Passka... Poregulowali coś tam no i przestało dymić... Ale potem jak wracaliśmy to Passek leciał max do 2800obr. potem nie reagował na nic... i powyżej 150km/h nie chciał jechać... Do tej pory nie wiem co to było gdyż autko zostało sprzedane...
Przepływki podkładałem już trzy, kupiłem nawet nową i nadal to samo... Wydaje mi się że podciśnienie jest trochę za słabe. Zastanawiam się nad wymianą vacumpompy.robaczek pisze:heyka
najprawdopodobniej masz i mieliscie problem z przeplywka.rbt...wymontuj ja i wymyj benzynka extrakcyjna.a pytanko jak zgasisz silnik i odpalisz ponownie jest lepiej na jakis moment??
Jak zgaszę silnik i odpalę to na luzie kręci się do końca, ale jak tylko ruszę to max 3000.
a jaką przepływkę kupiłeś?bo jeżeli nie org.to wcale się nie dziwię że nie chce chodzić tak jak powinien.Takie objawy były i u mnie.Kupiłem nową... ale niestety firmy krzak.Wyrzuciłem tylko pieniądze w błoto bo autko chodziło jeszcze gorzej.Wkręcała się max do 2300/2400obr/min.Posłuchałem rady kolegów, wyjąłem orginalną,przemyłem benz.ekstrak.i śmiga jak wcześniej.Od pół roku nie mam problemu z nią.Polecam spróbować
A tak na marginesie,jak masz w manualu,to po prostu odłącz wtyczkę od przepływki i przejedż się.Zaświeci Ci się tylko kontrolka od ASR,no i trochę dymka za sobą zostawisz
A tak na marginesie,jak masz w manualu,to po prostu odłącz wtyczkę od przepływki i przejedż się.Zaświeci Ci się tylko kontrolka od ASR,no i trochę dymka za sobą zostawisz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 lip 2008, 23:52
- Lokalizacja: bca
- MR.A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 962
- Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
- Imię: Robert
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Van
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zielona Góra
Poradziłem,he,he,i to juz 2 razy w mojej ponad 3letniej "karierze" z audi.Za pierwszym razem kupiłem używkę bez czujnika za grosze,żadnej różnicy w pracy silnika,może dlatego,że nie doczekała mrozów...bo znów urwałem i mam teraz z czujnikiem.Za każdym razem włączał mi się tryb awaryjny,po wymianie "ustępował",pozdrarturek2007 pisze:Słuchaj ja mam tosamo i tez mi w kompie wykazuje tą poduszke !!!! poradziłeś sobie z tym ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
- Lokalizacja: Bergen,szczecin
Re: [C5 2.5TDI AFB] Odcina przy 3000 podczas jazdy
Rbt120 pisze:Witam,
mam problem z A6 2.5TDI 1998r, mianowicie silnik na biegu jałowym kręci się prawie do 5000 obrotów, natomiast po ruszeniu, podczas jazdy idzie tylko do 3000 i nie reaguje na pedał gazu. Jedyny błąd jaki pokazuje na VAGu to poduszka pod silnikiem (zablokowana na poziomie pierwszym).
Dodam że turbina ok, zapłon OK, EGR zaślepiony, odma czyszczona. Raz tylko pojawił się błąd czujnika początku wtrysku.
Bardzo proszę o pomoc.
Sluchaj ja wiem co sie dzieje u ciebie mianowicie masz zapieczone lopatki w turbinie,szkoda ze jestes z malopolski bo bym ci to zrobil u siebie mialem to samo i naprawilem we wlasnym zakresie w jakies 3 godz
Pozrdo
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga