Witam wszystkich moja walka nadal trwa z ustalaniem numerów jednakże teraz mam problem z ustaleniem nr pompy wtryskowej z auta mojego wyciągnąłem pompe o numerze
0470506033
059130106L
18686 005
BT 6010
PROSIÂŁBYM O SPRAWDZENIE JAKA POWINNA SIEDZIEC POMPA W MOIM AUCIE
moj vin WAUZZZ4B92N118581
mam 2 inne pompy teraz pytanie czy od 180 km silnika pompa powinna mieć 3 tłoczki tworzące ciśnienie czy 2 od czego to zależy co ma na to wpływ
to włąśnie drugi watek tego tematu czym tak naprawdę rozni sie pompa od 150 km a 180 km do czego odnosi sie literowe oznaczenie na koncu numeru L
[ AKE 2.5 180 KM] numer pompy wtryskowej
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2012, 08:13
- Lokalizacja: Grabów nad Prosną
niedawno rozmawiałem z gościem który robi pompy i mi powiedział że robił pompy od 180 konnych i kazda miała 3 tłoczkowy rozdzielacz( tworzacy ciśnienie wewnatrz pompy) mam ta pompe posiada ona oznaczenie 106E i sie zastanawiam jakbym przełożył sterownik z mojej do tej pompy 106E jakby to działało
Gość twierdzi że 3 tłoczkowa tworzy większe ciśnienie i duzo szybciej w związku z tym lepiej zapala???większa moc???mozemy tylko sie domyslać
moja 106L 2 tłoczkowa wczoraj rozbierałem wymieniałem tłok przyśpieszacza troszke juz był delikatnie przytarty przebieg 240 tys książki itp
A powodem sa drgawki na wolych szczególnie jak sie rozgrzewa
a przy delikatnym muśnięciem gazu jak schodzi z obrotów to go zatrzęsie jakby nie pracował na wszystkie
Uprzedzam wtryski mam nowe symbol G 6-otworowe korekcje bliskie 0 hydraulika rok temu kompletna na dzis stan idealny
Zostaje mi pompa jeszcze spróbuje podmienic zawór dawkowania paliwa w pompie moze cos sie zmieni
Kolego Polkus rozbierałeś kiedys swoja pompe
ile tłoczków posiada 
Cin dzieki za sprawdzenie numeru
Gość twierdzi że 3 tłoczkowa tworzy większe ciśnienie i duzo szybciej w związku z tym lepiej zapala???większa moc???mozemy tylko sie domyslać
moja 106L 2 tłoczkowa wczoraj rozbierałem wymieniałem tłok przyśpieszacza troszke juz był delikatnie przytarty przebieg 240 tys książki itp
A powodem sa drgawki na wolych szczególnie jak sie rozgrzewa

Uprzedzam wtryski mam nowe symbol G 6-otworowe korekcje bliskie 0 hydraulika rok temu kompletna na dzis stan idealny
Zostaje mi pompa jeszcze spróbuje podmienic zawór dawkowania paliwa w pompie moze cos sie zmieni
Kolego Polkus rozbierałeś kiedys swoja pompe


Cin dzieki za sprawdzenie numeru

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 42
- Rejestracja: 18 mar 2012, 08:13
- Lokalizacja: Grabów nad Prosną
Nie rozbierałem nigdy pompy bo nie jestem mechanikiem nie znam się na takich rzeczach wiem tylko że moje auto mnie wkurwia, po 20 tys. pasek rozrządu jest wyciągnięty jak łaĂącuch w starej damce... przeskoczył mi dzisiaj chyba rozrząd i auto nie zapala a dwa dni temu odebrałem ze serwisu i nie zdążyłem dojechać do mechanika na wymianę.
ÂŻyczę powodzenia z autem…
ÂŻyczę powodzenia z autem…