Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[A6 C5 1.9TDI AFN] Nowe Turbo Przeładowuje Pomocy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
bieniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana

[A6 C5 1.9TDI AFN] Nowe Turbo Przeładowuje Pomocy

Post autor: bieniu » 23 mar 2009, 11:20

Witam wszystkich jestem po regeneracji turbiny oraz wymianie węży podciśnieniowych i N75, wszystko fajnie chodziło na ciepłym silniku kręciłem 3500 obrotów i nawet nie nie zakasłał, niestety mineły 3 miesiące i wczoraj jadac pod górkę na 2 biegu do 50km/h przeładowało mi turbinę, co wczesniej sie nie zdażało.
Oczywiście wyłączyłem silnik i włączyłem spowrotem już było ok, dopuki na prostej znowu nie dałem mu troszke wiecej na 2 biegu, jeszcze raz zgasiłem i odpaliłem na nowo teraz dałem mu wiecej na 3 i 4 biegu i to samo, przeładowuje bez przerwy, nie mam pojęcia co może być przyczyną dlatego prosze o pomoc bo moja adelcia już za dużo pieniedzy zaczyna mnie kosztować a skandynawskie warsztaty troche ciągną po kieszeni :-D

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 23 mar 2009, 12:35

logi

bieniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana

Post autor: bieniu » 23 mar 2009, 12:43

Niestety nie mam dostępu do VAG-a dopiero w maju będę miał swojego a dzisiaj jak zaglądałem pod maskę zobaczyłem że pod zaworem N75 znajduje się plastikowa kula, która rusza się na wszystkie strony, może ona coś miesza, nawet nie wiem co to jest :-D

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 23 mar 2009, 13:07

bieniu pisze:Niestety nie mam dostępu do VAG-a dopiero w maju będę miał swojego a dzisiaj jak zaglądałem pod maskę zobaczyłem że pod zaworem N75 znajduje się plastikowa kula, która rusza się na wszystkie strony, może ona coś miesza, nawet nie wiem co to jest :-D

odlacz calkiem n75
jak masz z nim problemy i po klopocie

bieniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana

Post autor: bieniu » 23 mar 2009, 18:04

Andi 2.5 tdi, moze masz racje jutro podjade do mechanika i powiem mu zeby sprawdzil egr, on napewno bedzie wiecej wiedziec na ten temat niz ja..

.. ale jesli ktos ma jeszcze jakies sugestie to prosze pisac..

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2010
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 23 mar 2009, 18:20

alukard pisze:

odlacz calkiem n75
jak masz z nim problemy i po klopocie
Po jakim kłopocie? Bo na pewno to nie rozwiaze problemu przeładowań a na pewno efket będzie taki, że turbo w ogóle nie będzie dawało odczuwalnej mocy czyli będzie SDI wiec odłączenie N75 nic nie da.

U mnie jak spadł wężyk podciśnienia przy N75 to turbo w ogóle nie dawało mocy niezależnie od obrotów wiec odpięcie N75 nic nie da chyba, że miałes na myśli, żeby w ogóle zrobić na stałe totalne SDI :mrgreen:
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

Awatar użytkownika
alukard
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1283
Rejestracja: 24 lut 2008, 20:39
Imię: Audi A6 Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: alukard » 23 mar 2009, 19:47

eneron pisze:
alukard pisze:

odlacz calkiem n75
jak masz z nim problemy i po klopocie
Po jakim kłopocie? Bo na pewno to nie rozwiaze problemu przeładowań a na pewno efket będzie taki, że turbo w ogóle nie będzie dawało odczuwalnej mocy czyli będzie SDI wiec odłączenie N75 nic nie da.

U mnie jak spadł wężyk podciśnienia przy N75 to turbo w ogóle nie dawało mocy niezależnie od obrotów wiec odpięcie N75 nic nie da chyba, że miałes na myśli, żeby w ogóle zrobić na stałe totalne SDI :mrgreen:
sorrry
pomylilo mi sie z egr :)
ehh moj blad
zeczywiscie jak odlaczysz to bedzie a6 na rope <ok>

spanky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 108
Rejestracja: 18 mar 2009, 22:17
Lokalizacja: Otwock

Re: [A6 C5 1.9TDI AFN] Nowe Turbo Przeładowuje Pomocy

Post autor: spanky » 23 mar 2009, 20:18

bieniu pisze:Witam wszystkich jestem po regeneracji turbiny oraz wymianie węży podciśnieniowych i N75, wszystko fajnie chodziło na ciepłym silniku kręciłem 3500 obrotów i nawet nie nie zakasłał
za nisko kreciles .... :mrgreen:

pewnie kiepsko ktos wyczyscil turbo .. podjedz i kaz poprawic ...
197PS/400Nm - powered by edc-tuning.pl

bieniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana

Post autor: bieniu » 23 mar 2009, 21:17

spanky, do tego gościa co mi turbo robił mam 2.000 km wiec odpada..

Awatar użytkownika
Hantaro2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 24 mar 2009, 22:21
Lokalizacja: Bochnia \ Irlandia

Post autor: Hantaro2 » 24 mar 2009, 22:46

mam pytanie czy po wymianie turbiny na nową trzeba podpiąć auto do komputera czy nie jest to konieczne <ok>
Hantaro2

bieniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana

Post autor: bieniu » 29 mar 2009, 20:35

panowie mam jeszcze gdzies swój stary N75, czy moge go podmienic z N18 od EGR zeby sprawdzic czy bede miec te same objawy?

Awatar użytkownika
kali113
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 22 maja 2008, 16:41
Lokalizacja: mazury

egr

Post autor: kali113 » 23 maja 2009, 23:40

ja mam w tej chwili inny problem(za małe ciśnienie)po odłączeniu wtyczki elektr.turbina ma dobre ciśnienie do ok.2.5 tyś.
Spróbuj odłączyć wtyczkę tą czarną od n75 może przejdzie w tryb awaryjny i będzie różnica jeśli oczywiście masz czym wykasować błedy...
mazury

Awatar użytkownika
Kristo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 23 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Kristo » 26 maja 2009, 01:39

Witam. ja mam dokładny objaw. panowie a jest możliwość żeby turbina przeładowywała ale nie spadała potem poniżej normu tylko żeby caly czas trzymała ponad normę?
A8 D4 4.2TDI 400KM

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl