Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nietypowy problem 2.5TDI AKE 180KM

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
RFZecik_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2020, 12:56
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów

Nietypowy problem 2.5TDI AKE 180KM

Post autor: RFZecik_ » 22 lis 2021, 18:38

Witam serdecznie wszystkich tych zadowolony jak i tych mniej zadowolonych posiadaczy A6.

Panie i Panowie, mam bardzo nietypowy problem, nie wiem co o tym myśleć, ani nikt nie dał Mi żadnych mądrych wskazówek co może być przyczyną, spieszę wytłumaczyć.

Wymieniałem filtr paliwa, oraz sterownik pompy wtryskowej VP44 po czym przystąpiłem do odpowietrzania, popuszczalem wtryski jak i odpowietrzalem układ tzw gruszką, ale do sedna.

Na prawej stronie ze środkowego wtrysku, leje Mi się nie mal ciurkiem, wymianialem podkladki pod przelewami juz 2 razy, sprawdzałem wezyki od przelewów są w bardzo dobrej kondycji, I nadal z tego wtrysku patrząc do lustereczka widać jak by lało się z pod uszczelniacza dziwne zjawisko, nie ma nawet jak tego nagrać a ze zdjęcia można wywnioskować tyle że po prostu jakby spod przelewu wycieka olej napędowy.
Z wtrysku numer 1 od strony wiatraka wisko czy też pasa przedniego(również prawa strona stojąc samochodem) również jest minimalny wyciek, ale to już na prawde nie wielki.

Czy jest to możliwe iż mial bym uszkodzone wtryski? I wyrzuca olej napędowy do góry? Sam nie wiem co o tym myśleć, bardzo proszę o jakieś sensowne rady i konkretne pytania.

P.S dodam że niestety pod wszystkim wtryskami jest oznaka "spocenia" na pokrywie zaworow, ale te 2 wtryski są wybitne.

Pozdrawiam

TimeBandit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2021, 19:59
Imię: Daniel
Moje auto: A4 B6
Rocznik: 2003
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Złotów

Re: Nietypowy problem 2.5TDI AKE 180KM

Post autor: TimeBandit » 22 lis 2021, 20:40

Przerabiałem ten temat u klienta w pracy. Wymiana śrubek od przelewów razem z króćcami załatwiła sprawę. Śrubki wiele razy odkręcane przykręcane mogą się wyciągnąć tak jak w twoim przypadku. Dodam że u klienta było mikropęknięcie na króćcu przelewowym co jest przykręcany do wtryskiwacza.

RFZecik_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 29 lis 2020, 12:56
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Nietypowy problem 2.5TDI AKE 180KM

Post autor: RFZecik_ » 01 gru 2021, 12:23

A więc tak, mocne "lanie" zażegnane, przyczyną były rurki zasilajace wtryski, aczkolwiek tak jak Pan wyżej mowi, chyba śrubki od przelewów juz mają dość i dają "dupy" a co do króćców przelewów tez mam wątpliwości ponieważ są mikrowycieki, na razie nic nie ruszam wracam do Polski i tam będę działał dalej.
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga