Witam serdecznie wszystkich tych zadowolony jak i tych mniej zadowolonych posiadaczy A6.
Panie i Panowie, mam bardzo nietypowy problem, nie wiem co o tym myśleć, ani nikt nie dał Mi żadnych mądrych wskazówek co może być przyczyną, spieszę wytłumaczyć.
Wymieniałem filtr paliwa, oraz sterownik pompy wtryskowej VP44 po czym przystąpiłem do odpowietrzania, popuszczalem wtryski jak i odpowietrzalem układ tzw gruszką, ale do sedna.
Na prawej stronie ze środkowego wtrysku, leje Mi się nie mal ciurkiem, wymianialem podkladki pod przelewami juz 2 razy, sprawdzałem wezyki od przelewów są w bardzo dobrej kondycji, I nadal z tego wtrysku patrząc do lustereczka widać jak by lało się z pod uszczelniacza dziwne zjawisko, nie ma nawet jak tego nagrać a ze zdjęcia można wywnioskować tyle że po prostu jakby spod przelewu wycieka olej napędowy.
Z wtrysku numer 1 od strony wiatraka wisko czy też pasa przedniego(również prawa strona stojąc samochodem) również jest minimalny wyciek, ale to już na prawde nie wielki.
Czy jest to możliwe iż mial bym uszkodzone wtryski? I wyrzuca olej napędowy do góry? Sam nie wiem co o tym myśleć, bardzo proszę o jakieś sensowne rady i konkretne pytania.
P.S dodam że niestety pod wszystkim wtryskami jest oznaka "spocenia" na pokrywie zaworow, ale te 2 wtryski są wybitne.
Pozdrawiam
Nietypowy problem 2.5TDI AKE 180KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 lis 2021, 19:59
- Imię: Daniel
- Moje auto: A4 B6
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Złotów
Re: Nietypowy problem 2.5TDI AKE 180KM
Przerabiałem ten temat u klienta w pracy. Wymiana śrubek od przelewów razem z króćcami załatwiła sprawę. Śrubki wiele razy odkręcane przykręcane mogą się wyciągnąć tak jak w twoim przypadku. Dodam że u klienta było mikropęknięcie na króćcu przelewowym co jest przykręcany do wtryskiwacza.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 lis 2020, 12:56
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Nietypowy problem 2.5TDI AKE 180KM
A więc tak, mocne "lanie" zażegnane, przyczyną były rurki zasilajace wtryski, aczkolwiek tak jak Pan wyżej mowi, chyba śrubki od przelewów juz mają dość i dają "dupy" a co do króćców przelewów tez mam wątpliwości ponieważ są mikrowycieki, na razie nic nie ruszam wracam do Polski i tam będę działał dalej.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga