Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[ AWX 1.9 130 KM] Nieszczelny Dolot ?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DiMateo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 wrz 2014, 10:49
Lokalizacja: Będzin

[ AWX 1.9 130 KM] Nieszczelny Dolot ?

Post autor: DiMateo » 09 wrz 2014, 18:55

Witam, od strzała powiem, że jestem tu nowy. Audi z silnikiem jak w temacie poddałem Virusowi. Auto na hamowni pokazało 139 KM, i 330 NM (a powinno być 285 NM ). W drugiej rundzie z nową mapą, hamownia powiedziała nam, że jest 162 KM i 379NM. Pan Tuner powiedział, że coś mało i docelowo miało być około 170 koni i 400 NM. Następnie zaczął szukać problemu. Pokazał mi IC, który był u spodu jak by delikatnie mokry i powiedział, że to jest wina IC i mam go wymienić. Ja osobiście naczytałem się różnych rzeczy na różnych forach... o wnioskach pisać nie będe. Ale co w y o tym sądzicie. Dodam, że auto przy odpalaniu puści bąka z dymu czarnego, oraz przy mocnym przyspieszaniu (przed chipem i po). Gdzie szukać nieszczelności jak to sprawdzić czy to IC ? Jak go wyciągnąć najprostszą drogą.

harnasm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 158
Rejestracja: 28 kwie 2013, 21:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: harnasm » 09 wrz 2014, 19:46

zrob komplet logow dynamicznych i Ci powiemy co jest grane

Awatar użytkownika
DiMateo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 04 wrz 2014, 10:49
Lokalizacja: Będzin

Post autor: DiMateo » 09 wrz 2014, 20:04

No okej, ale to muszę do kogoś podjechać co to ogarnia. Ja mam ELM 327 na bluetooth. Kasuję błędy i inne pierdoły robi. Ale VAG-COM to raczej nie pójdzie z tym OBD bluetooth. Bo w programie tylko COM do wyboru, ale mimo wszystko postaram się takie coś załatwić i wrzucę do posta.

juniorexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 134
Rejestracja: 24 gru 2009, 08:27
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: juniorexx » 03 paź 2014, 20:51

Możesz we własnym zakresie powymieniać wszystkie wężyki podciśnienia. Uwierz mi, że one wszystkie ładnie wyglądają "z wierzchu". Ja przy wymianie rozrządu znalazłem przetarty przewód od gruchy turbo.
Śpiesz się powoli- zawsze zdążysz się spóźnić!

Awatar użytkownika
pawelx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 06 mar 2010, 10:21
Lokalizacja: Białystok-Podlaskie

Post autor: pawelx » 05 paź 2014, 22:11

DiMateo pisze:Gdzie szukać nieszczelności jak to sprawdzić czy to IC ?
witam jeżeli jest nieszczelność na dolocie a w tym przypadku na IC wystąpi spadek mocy i to napewno a jezeli okolice IC są przypocone to napewno jest nieszczelność i tu tkwi problem

to że okolice IC są przypocone wcalnie nie znaczy ze trzeba go odrazu wymianiac, moze problem jest w rurze dolotowej lub wylotowej do IC

u mnie IC był pękniety na gorze przy wylocie, na szerokości okolo 10cm spadki mocy były praktycznie nie wyczuwalne ale przy okazji czyszczenia calego dolotu znalazlem usterke i wymienilem IC
DiMateo pisze: Jak go wyciągnąć najprostszą drogą.
wyjęcie IC jest bardzo proste, należy zdjąć zderzak przedni, nie ma innej możliwości wyjecia IC, jak to zrobić znajdziesz na forum, nastepnie zdejmujesz tunel prowadzący powietrze na IC i sam IC ktory zawieszony jest u gory na wieszakach, oczywiście wczesniej odkręcasz opaski na rurach dolotowej i wylotowej z IC i zdejmujesz owe rury

zwróc uwagę na mocowenie tego plastikowego tunelu ktory chlodzi IC jeżeli nie będzie zamocowany na sztywno będziesz słyszał niepotrzebne drgania, powodem tego jest wyrobienie sie tego elementu, wystarczy podlozyc gume pomiedzy ten tunel a IC tak by bylo sztywno, czasmi owy tunem potrafi wyrezac w IC dziure jezeli naprawde jest tam za luźno

pozdro :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl