Witam!
Moje auto to 1,9 tdi 130 km AVF. Tuz po odpaleniu nie wlacza sie wcale turbina oraz twardy pedal hamulca. Po 30s jazdy turbo sie pojawia oraz hamulec. Do 2000 obrotow wcale nie ma mocy a przy 2000 nagle turbo wstaje. Poza tym gdy zalozmy jade na 3 biegu do 3500 obrotow i wrzuce na 4 bieg gdzie mam 2400 obrotow nie ciagnie od razu tylko po 3s jak pojawi sie podcisnienie w turbinie i pociagnie. Poza tym jak jade na 4 biegu 2500 obrotow i nagle wcisne gaz to przyspiesza od razu. Gdy przy 2500 obrotow puszcze na chwile gaz i znow wcisne to znow 3s nic sie nie dzieje i dopiero zaczyna ciagnac.
Szukac przyczyny w nieszczelnych podcisnieniach ? Czy moze pompa vacum nie nadaza ?
Auto jest po chipie. Powinien miec okolo 160 km. Na hamowni pokazalo 130 km. Czy brak mocy moze byc spowodowany nieszczelnymi podcisnieniami ?
Nowy zawor N75. Membrana klapy gaszacej jest rozerwana / polamana. Moze ona powodowac spadki cisnienia i takie objawy ?
Dziekuje za pomoc.
[ Dodano: 2019-03-24, 10:41 ]
Coraz gorzej z podcisnieniami. Jakies pomysly/ porady ? Moze tak wplywac uszkodzony/nieszczelna pompa vacum ? Nawet jak mam 3k obrotow i dam nagle gaz to przez 3s. nie ma turbiny i dopiero po chwili zaczyna ciagnac normalnie.
[ AVF 1.9 131 KM] Nieszczelne podcisnienia ???
- Krzysiek 84
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 05 kwie 2015, 18:26
- Imię: Krzysiek
- Rocznik: 1993
- Moje auto: 80 B4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI 1Z 90KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Olecko - Suwałki