Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5 TDI] - nie wkręca się na obroty nowe logi do ocen

Silniki wysokoprężne
anlisi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 15 cze 2010, 18:06
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: anlisi » 28 lip 2010, 09:52

Dobra, już po akcji. Krótko opiszę:
1. Wczoraj przekonałem lokalnego mechanika (taki trochę kowal :lol: ) do wpuszczenia mnie na kanał o 21.
2. Wyciek oleju był spod zaślepki na dole silnika (tam gdzie się blokuje wał przy akcjach z pompą / rozrządem)
3. Dzisiaj rano do Boscha z reklamacją - usunęli wyciek (z wielką łaską).

Zbierając do kupy moją przygodę z serwisem Bosch Trzebniak ze ÂŚwiebodzina:
1. Auto oddane do weryfikacji pompy i później decyzja o montażu dostarczonej przeze mnie sztuki
2. Oczywiście nie dogadaliśmy się co do cen - moja wina, bo ja ufam ludziom z natury, a w firmie lekki bałagan - bo w sumie rozmawiałem telefonicznie z trzema osobami z serwisu - więc oficjalnie pretensji nie mam.
3. Po odbiorze auta stwierdziłem trzy usterki
a) wyciek ropy - pęknięty przewód przelewowy idący od pompy do wtrysku
b) wyciek oleju - opisany na początku posta
c) pęknięta szyba czołowa (przy oddaniu auta szyba była cała co serwis potwierdza. Przy odbiorze oczywiście nie patrzyłem - bo mi się spieszyło i padał deszcz).
4. Reakcja serwisu:
a) wyciek ropy -Oczywiście Pan twierdzi że było OK i poprostu pękło w ciągu 24H od wyjazdu. Z wielką łaską mogą wymienić przewód (póki co odciąłem pęknięty kawałek) - Pan właściciel stwierdził, że stać go na 5 zł - podziękowałem - mnie też stać 8-)
b) wyciek oleju - z łaską poprawili, musiałem się prosić żeby wjechali na kanał - chciałem osobiście sprawdzić czy jest OK. Oczywiście zwrot kosztów za wylany olej nie wchodzi w grę (mimo dostarczonego paragonu na 1l opakowanie i chęci zwrotu niewykorzystanej przeze mnie połowy butelki). Na moje żądanie łaskiewie obmyli spód (auto usyfione do samego końca)
c) pęknięta szyba - to chyba jasne że się nie poczuwają - Pan twierdzi że znowu miałem pecha i usterka nastąpiła w ciągu 24H po odbiorze auta.

Podsumowując:
Ja bym zrozumiał jedną usterkę (olej lub ropa) - na zasadzie mechanik miał gorszy dzień. Nawet jestem gotów przyjąć, że miałem mega pecha z szybą (bo nie mogę udowodnić nic niestety).
Ale dwie usterki + potencjalnie zniszczona szyba - to według mnie jest efekt niechlujstwa i niskiej jakości usług, która nie idzie w parze z wysokimi cenami i renomą jaką w teorii daje autoryzacja.
Dodatkowo postawa właściciela dramatyczna (rozumiem, że poniosłeś koszty wylanego oleju i ropy ale nic ci nie oddam) - zero chęci porozumienia. Wogóle gościowi nie zależy, żebym był chociaż w minimalnym stopniu zadowolony jako klient (nawet na zwykłe "przepraszamy" nie zasłużyłem :shock: ).

Ja tam więcej nie pojadę :!:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja