Witam jestem nieszczesliwym posiadaczem a6 2.5 tdi AFB tiptronik. Rzecz polega na tym ze auto chodzila bardzo dobrze do czasu, w pewien piekny dzien pojechalem nim do pracy, po 8 godzinach kiedy mialem odjezdzac samochod odpalim mniej wiecej na 3sekundy po czym zgasł. Odczułem to jakby zabrakło mi paliwa (a mialem pol baku paliwa),
na poczatku myslalem ze moze czujnik zle pokazuje stan paliwa, przywiozlem ze stacji 10l ale kreska jeszcze wyzej sie podniosla, czyli ok. po odkreceniu wtrysku i kreceniu zauwazylem ze bardzo slabo podaje paliwo na przewody paliwowe, kilka kropel na krecenie, po podlaczeniu pod vaga pokazalo ze uszkodzony jest sterownik pompy wtryskowej, bledu nie dalo sie usunac, wiec w allegro zauwazylem aukcje gdzie naprawiaja takie sterowniki, wyslalem zaplacilem 300pln i zalozylem spowrotem. problem jest nadal ten sam. Prosze o pomoc, co sprawdzic gdyz nie chce pchac pieniedzy w czesci ktore moga byc dobre. (po naprawieniu sterownika nie bylo podlaczane pod vaga).
[ AFB 2.5 150 KM] Nie podaje paliwa na wtryski. pomocy!!!!!!
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
tutaj poczytajorsen90 pisze:jak ja dobrze odpowietrzyc ''domowym'' sposobem?

A czy po wymianie sterownika odpowietrzyłes odpowiednio pompe przed odpaleniem (zalałes ja ropą) W tych pompach zdarz się że poddzas odpalenia bez paliwa potrafi się sterownik zrypac w taki sposób że nie ma paliwa to nie ma chłodzenia sterownika
Wczesniej tego błędu nie było?? dopiero po prubie odpalenia?
Wczesniej tego błędu nie było?? dopiero po prubie odpalenia?