Proszę o pomoc
[AKE 2,5 180 KM] Nie pali, Miga kontrolka świec żarowych
[AKE 2,5 180 KM] Nie pali, Miga kontrolka świec żarowych
Witam wszystkich. Mam pewien problem i za nic nie mogę sobie z nim poradzić. W sobotę zrobiłem z 20 km rano postawiłem samochód na 6 godzin. Po tych sześciu godzinach odpaliłem samochód przejechałem jakieś 500m po czym samochód nagle zgasł i już nie odpalił. W tej chwili cały czas po przekręceniu stacyjki cały czas miga kontrolka od świec żarowych. Samochód w ogóle nie załapuje. Samochód ma 3/4 baku ropy dolałem do pełna i dalej nic. Ropa za filtrem w wężyku jest. A kiedy odkręciłem nakrętkę wtryskiwacza też leciała ropa. Dodam że 5 świec wymieniałem niedawno.
Proszę o pomoc
gdzie leży problem?
Proszę o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 maja 2009, 07:40
- Lokalizacja: Toruń
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 38
- Rejestracja: 02 maja 2009, 07:40
- Lokalizacja: Toruń
przerobiłem to "na własnej skórze"no może to zapalanie nie będzie jednak tak bezproblemowe tu się zgodzę ale zapalić powinien przy temp poniżej -10, zresztą o takim fakcie poinformowało mnie to forum, więc nie będę się drugi raz nad tym zastanawiał...censored pisze:bartekbo,
Zanim dołączysz do klubu, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań
Marious_83,
:mrgreen: Doskonałe - to Ci wyszło :mrgreen:Marious_83 pisze:świece napewno nie są problemem 2,5 tdi ze zużytymi świecami spokojnie powinien zapalić nawet przy -15,
Tak na przyszłość to zastanów sie co piszesz.
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1993
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
ile miałeś kolego w tym czasie ON w baku ? i czy samochód stał na "równej" powierzchni ?bartekbo pisze:W sobotę zrobiłem z 20 km rano postawiłem samochód na 6 godzin.
Jeżeli odpowiedzi na moje 2 pytania w/w brzmią: w baku miałem blisko rezerwy i zaparkowałem na krawężniku to powinna zamrugać kontrolka świec żarowych. Co by się zgadzało czytając dalej Twoją wypowiedz.bartekbo pisze:Po tych sześciu godzinach odpaliłem samochód przejechałem jakieś 500m po czym samochód nagle zgasł i już nie odpalił

Wniosek:
Przypuszczam ze masz zapowietrzony układ paliwowy i błąd czujnika poziomu paliwa. Jeżeli mam racje (czego nie jestem w 100% pewny) , powinieneś zatankować do pełna, usunąć błąd i odpowietrzyć układ oraz pompę. Zatankowałeś 3/4 baku, sprawdź czy są błędy VAG-iem. Jeżeli jest czysto, przed toba procedura odpowietrzania podczas której należy "wykorzystać" kolegę, sąsiada itp.

wnioskuje że układ jest wciąż mocno zapowietrzonybartekbo pisze:A kiedy odkręciłem nakrętkę wtryskiwacza też leciała ropa

Proponuje zaczerpnąć "trochę wiedzy" : TUTAJ (klik)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Kolego Eldo paliwa miałem 3/4 baku i samochód stał na równej powierzchni. Chciałbym żeby układ był zapowietrzony ale to chyba nie to. Wczoraj kupiłem sobie Vag-a no i wyszedł błąd 00542 Czujnik uniesienia igły - G80, czy jest na to jakiś ratunek czy to już poprostu pompo wtryski?eldo pisze:ile miałeś kolego w tym czasie ON w baku ? i czy samochód stał na "równej" powierzchni ?bartekbo pisze:W sobotę zrobiłem z 20 km rano postawiłem samochód na 6 godzin.
Jeżeli odpowiedzi na moje 2 pytania w/w brzmią: w baku miałem blisko rezerwy i zaparkowałem na krawężniku to powinna zamrugać kontrolka świec żarowych. Co by się zgadzało czytając dalej Twoją wypowiedz.bartekbo pisze:Po tych sześciu godzinach odpaliłem samochód przejechałem jakieś 500m po czym samochód nagle zgasł i już nie odpalił![]()
Wniosek:
Przypuszczam ze masz zapowietrzony układ paliwowy i błąd czujnika poziomu paliwa. Jeżeli mam racje (czego nie jestem w 100% pewny) , powinieneś zatankować do pełna, usunąć błąd i odpowietrzyć układ oraz pompę. Zatankowałeś 3/4 baku, sprawdź czy są błędy VAG-iem. Jeżeli jest czysto, przed toba procedura odpowietrzania podczas której należy "wykorzystać" kolegę, sąsiada itp.Oczywiście należy sie uzbroić w cierpliwość :mrgreen: Bo po tym:
wnioskuje że układ jest wciąż mocno zapowietrzonybartekbo pisze:A kiedy odkręciłem nakrętkę wtryskiwacza też leciała ropa
Proponuje zaczerpnąć "trochę wiedzy" : TUTAJ (klik)
- jojo001
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 76
- Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
- Lokalizacja: Dolnoslaskie
- Kontakt:
Ja z tym błędem (00542 Czujnik uniesienia igły - G80) zrobiłem ponad 9kkm a nie wiem ile poprzedni właściciel jeździł z uszkodzonym czujnikiem. Nie wpływało to jakoś bardzo dramatycznie na osiągi i pracę silnika (po wymianie na sprawny różnica jest bardzo delikatna).
Tak więc uszkodzenie czujnika G80, który jest integralna częścią wtryskiwacza (cewka wewnątrz jest przerwana/spalona lub zwarta do masy) nie powinno skutkować niemożliwością pracy silnika. Jedyny objaw jaki był to w/w błąd i niemożność sprawdzenia kąta wtrysku za pomocą VAG-a

Tak więc uszkodzenie czujnika G80, który jest integralna częścią wtryskiwacza (cewka wewnątrz jest przerwana/spalona lub zwarta do masy) nie powinno skutkować niemożliwością pracy silnika. Jedyny objaw jaki był to w/w błąd i niemożność sprawdzenia kąta wtrysku za pomocą VAG-a

Po usterce
Uszkodzeniu uległa pompa. Po regeneracji wszystko ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 342
- Rejestracja: 03 gru 2010, 16:08
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: