Witam! Oto moja historia.
Kupiłem A6 C5 2.5 TDI z 99r, które bardzo wolno przyspieszało. Prędkość maksymalna z jaką jechałem to 160 km/h. Po 3 tygodniach, jadąc autostradą auto nie mogło pokonać bariery 140km/h. Po dłuższej chwili silnik zgasł. Nie odpala, mruga lampka od świec.
Zholowałem auto do kolegi i po podpięciu komputera okazało się, że padł sterownik, a autko przy odpalaniu nawet nie puszcza dymku. Kupiłem używaną pompę z tymi samymi numerami (0470506006 059130106D). Po zamontowaniu i odpowietrzeniu auto dalej nie pali, błędów nie ma i okazało się, że nie zaciąga paliwa (ręczne podawanie ropy). Sprzedawca przysłał drugą pompę. Ta jednak paliwo zaciąga, auto puści dymek, ale dalej odpalić nie chce.
Czy mogło mi rozwalić wtryski?
Czy pompa zepsuta i słabo zaciąga?
Źle odpowietrzony układ?
Wcześniej wymieniałem filtr oleju - źródło lewego powietrza?
[ AFB 2.5 150 KM] Nie odpala po wymianie pompy wtryskowej
[ AFB 2.5 150 KM] Nie odpala po wymianie pompy wtryskowej
Ostatnio zmieniony 23 sty 2017, 17:34 przez Santrael, łącznie zmieniany 4 razy.
Równo pół baku.
[ Dodano: 2017-01-25, 18:47 ]
Rozmawiałem ze sprzedawcą i mówił, że reklamowana pompa okazała się sprawna. Załóżmy, że to prawda. Co w takim razie może być przyczyną? Majster zauważył, że to oznaczenie na wałku pod korkiem oleju nie jest idealnie równo co do ustawienia pompy. Czy ta mała różnica może mieć wpływ?
[ Dodano: 2017-01-25, 18:47 ]
Rozmawiałem ze sprzedawcą i mówił, że reklamowana pompa okazała się sprawna. Załóżmy, że to prawda. Co w takim razie może być przyczyną? Majster zauważył, że to oznaczenie na wałku pod korkiem oleju nie jest idealnie równo co do ustawienia pompy. Czy ta mała różnica może mieć wpływ?