[ AKE 2.5 180 KM] Nagły spadek mocy silnika
[ AKE 2.5 180 KM] Nagły spadek mocy silnika
witam właśnie wymieniłem rozrząd i po jakimś czasie jadąc pod górkę zauważyłem że auto kompletnie straciło moc zatrzymałem się wyłączyłem i ponownie zapaliłem problem minął dodam że mam niesprawny wtryskiwacz sterujący ale nigdy nie miałem takiego ubytku mocy podczas jazdy auto przyśpiesza dobrze dopiero powyżej 2000 obrotów zaraz podepnę waga i sprawdzę błędy
let the good times roll the power of A6 

na razie mam tyle znowu pojawia się oprócz 572 (którego nie mogę skasować jest to walnięty wtryskiwacz sterujący) pojawia się błąd 575 "ciśnienie w przewodzie dolotowym nie osiągnięta wartość kontrolna" mogę go skasować ale kiedyś nie wiadomo kiedy znowu się pojawi ![Obrazek]()
![Obrazek]()
![Obrazek]()
let the good times roll the power of A6 

właśnie zrobiłem logi nie wiem czy dobrze ale się okarze
Log (0 - 004,011)
Log (1 - 004)
proszę o analizę
Log (0 - 004,011)
Log (1 - 004)
proszę o analizę
let the good times roll the power of A6 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego Jaro191, albo zle wykonales logi albo Twoj silnik nie jest w 100 % sprawny.
Czy podczas logowania gaz byl w podlodze ?
chyba VNT Ci lezy...u mnie tez lezy :D, ale nie tak jak u Ciebie...turbo wstaje dopiero od 2500 obrotow...
jak wykonasz caly zestaw logow to bedzie mozna cos powiedziec wiecej.
Loguj MAKSYMALNIE 2 Grupy...najlepiej jakbys logowal 1...ale czasami po prostu sie nie chce ;P
Wracajac do czyszczenia przeplywki...
jest do tego specjalny srodek CRC do przeplywomierzy ( na alledrogo 25 zl ). ja swoje obligatorujnie czyszcze raz na 2 miesiace.
Jak bedziesz chcial wyczyscic to przygotuj torxa m25 5 katnego ( 6 katnym rozwalisz srube ).
torxy 5 katne mozna za 26 zl w intercarsie kupic...
Czy podczas logowania gaz byl w podlodze ?
chyba VNT Ci lezy...u mnie tez lezy :D, ale nie tak jak u Ciebie...turbo wstaje dopiero od 2500 obrotow...
jak wykonasz caly zestaw logow to bedzie mozna cos powiedziec wiecej.
Loguj MAKSYMALNIE 2 Grupy...najlepiej jakbys logowal 1...ale czasami po prostu sie nie chce ;P
Wracajac do czyszczenia przeplywki...
jest do tego specjalny srodek CRC do przeplywomierzy ( na alledrogo 25 zl ). ja swoje obligatorujnie czyszcze raz na 2 miesiace.
Jak bedziesz chcial wyczyscic to przygotuj torxa m25 5 katnego ( 6 katnym rozwalisz srube ).
torxy 5 katne mozna za 26 zl w intercarsie kupic...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Zabierasz kogos ze soba aby "wciskal start/stop"
Szukasz dlugiej prostej.
rozpedasz sie do powiedzmy 50-60 aby miec 1500 obrotow...
przerzucasz na tipa i blokujesz go na 3...
od 1500 ciagneisz do 3900.
p.s. co i jak:
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
Szukasz dlugiej prostej.
rozpedasz sie do powiedzmy 50-60 aby miec 1500 obrotow...
przerzucasz na tipa i blokujesz go na 3...
od 1500 ciagneisz do 3900.
p.s. co i jak:
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
witam przeczyściłem przepływomierz oraz przejrzałem wężyki podciśnienia to co zobaczyłem to że jeden z nich jest nie podłączony zadzwoniłem do kumpla i okazało się że to ten który idzie do obudowy filtra powietrza czy to mogło mieć wpływ na zanik mocy (nie wiem gdzie za to idzie wąż który wchodzi za pojemnik z płynem do spryskiwaczy)
![Obrazek]()
let the good times roll the power of A6 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
tutaj masz kolego caly schemat :
http://img651.imageshack.us/img651/4513/a210117.png
Kolego mi sie wydaje, ze tez waz nie idzie az za pojemnik od spryskiwaczy...
wydaje mi sie, ze to wezyk nr 6.
a mianowicie tutaj powinien byc podlaczony :
http://imageshack.us/photo/my-images/189/36275663.jpg/
http://img651.imageshack.us/img651/4513/a210117.png
Kolego mi sie wydaje, ze tez waz nie idzie az za pojemnik od spryskiwaczy...
wydaje mi sie, ze to wezyk nr 6.
a mianowicie tutaj powinien byc podlaczony :
http://imageshack.us/photo/my-images/189/36275663.jpg/
tu mam nowe logi
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/murabud_93683.html
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/murabud_93683.html
let the good times roll the power of A6 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
- Imię: Robert
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 290KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa/Terespol
Kolego....
czemu krecisz TDi do 4600 ?
niszczysz silnik i nic Ci to nie daje...
pisalem do 4000 MAX...
wg mnie lezy Ci VNT i sterowanie turbo...
Turbo zaczyna pompowac od 2500 ( zdecydowanie za pozno, od 2000 powinienes miec juz stale cisnienie ), poza tym turbo pompuje zdecydowanie za duzo ( 2400 )...
miales robiony jakis chip ?
p.s. zrob caly zestaw logow. wtedy bedzie wiadomo co jest nie tak.
czemu krecisz TDi do 4600 ?
niszczysz silnik i nic Ci to nie daje...
pisalem do 4000 MAX...
wg mnie lezy Ci VNT i sterowanie turbo...
Turbo zaczyna pompowac od 2500 ( zdecydowanie za pozno, od 2000 powinienes miec juz stale cisnienie ), poza tym turbo pompuje zdecydowanie za duzo ( 2400 )...
miales robiony jakis chip ?
p.s. zrob caly zestaw logow. wtedy bedzie wiadomo co jest nie tak.