Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Nagły spadek mocy silnika

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

[ AKE 2.5 180 KM] Nagły spadek mocy silnika

Post autor: Jaro191 » 04 sie 2012, 15:24

witam właśnie wymieniłem rozrząd i po jakimś czasie jadąc pod górkę zauważyłem że auto kompletnie straciło moc zatrzymałem się wyłączyłem i ponownie zapaliłem problem minął dodam że mam niesprawny wtryskiwacz sterujący ale nigdy nie miałem takiego ubytku mocy podczas jazdy auto przyśpiesza dobrze dopiero powyżej 2000 obrotów zaraz podepnę waga i sprawdzę błędy
let the good times roll the power of A6 :-)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 04 sie 2012, 15:51

jak mozesz to i logi zapodaj.

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 04 sie 2012, 17:25

na razie mam tyle znowu pojawia się oprócz 572 (którego nie mogę skasować jest to walnięty wtryskiwacz sterujący) pojawia się błąd 575 "ciśnienie w przewodzie dolotowym nie osiągnięta wartość kontrolna" mogę go skasować ale kiedyś nie wiadomo kiedy znowu się pojawi Obrazek
Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek
let the good times roll the power of A6 :-)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 04 sie 2012, 19:12

z tego co pamietam to u mnie gdy mialem blad 575 to samochod nie mogl jechac powyzej 3500 tys obrotow...
Po usuniecu bledu i wyczyszczeniu przeplywki blad narazie nie powrocil.

Kolego, zapodaj logi z 004 i 011 statyczne i bs

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 04 sie 2012, 21:34

właśnie wróciłem z przejażdżki samochód zachowywał się całkiem inaczej żadnych problemów pod górkę normalnie ciągnął od 1400 bez problemów
tak że nie wiem co masz na myśli mówiąc wyczyścić przepływkę
let the good times roll the power of A6 :-)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 05 sie 2012, 02:07

po prostu mowie kolego, ze jak u mnie przeplywka swirowala to wlasnie mialem blad 575 i brak mocy...ale skoro wszystko u Ciebie jest ok to oby tak dalej :).

czemu nie ograniesz wtryskiwacza nr 3 ?

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 05 sie 2012, 09:51

właśnie zrobiłem logi nie wiem czy dobrze ale się okarze
Log (0 - 004,011)
Log (1 - 004)
proszę o analizę
let the good times roll the power of A6 :-)

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 05 sie 2012, 12:47

Jaro191 pisze:tak że nie wiem co masz na myśli mówiąc wyczyścić przepływkę
wymontuj przepływomierz i wymyj,najlepiej alkoholem izopropylowym w spreyu,a jak nie to benzyna ekstrakcyjną.owiĂą jedna stronę szczelnie jakimś workiem,nalej trochę benzyny do środka i wstrząśnij kilka razy. :]

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 05 sie 2012, 13:18

Kolego Jaro191, albo zle wykonales logi albo Twoj silnik nie jest w 100 % sprawny.
Czy podczas logowania gaz byl w podlodze ?

chyba VNT Ci lezy...u mnie tez lezy :D, ale nie tak jak u Ciebie...turbo wstaje dopiero od 2500 obrotow...
jak wykonasz caly zestaw logow to bedzie mozna cos powiedziec wiecej.
Loguj MAKSYMALNIE 2 Grupy...najlepiej jakbys logowal 1...ale czasami po prostu sie nie chce ;P

Wracajac do czyszczenia przeplywki...
jest do tego specjalny srodek CRC do przeplywomierzy ( na alledrogo 25 zl ). ja swoje obligatorujnie czyszcze raz na 2 miesiace.
Jak bedziesz chcial wyczyscic to przygotuj torxa m25 5 katnego ( 6 katnym rozwalisz srube ).

torxy 5 katne mozna za 26 zl w intercarsie kupic...

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 05 sie 2012, 22:52

mam AT jak mam wcisnąć w podłogę jak mi skrzynia przyredukuje zaraz na 2
let the good times roll the power of A6 :-)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 05 sie 2012, 23:26

Zabierasz kogos ze soba aby "wciskal start/stop"
Szukasz dlugiej prostej.
rozpedasz sie do powiedzmy 50-60 aby miec 1500 obrotow...
przerzucasz na tipa i blokujesz go na 3...
od 1500 ciagneisz do 3900.

p.s. co i jak:
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 07 sie 2012, 23:07

witam przeczyściłem przepływomierz oraz przejrzałem wężyki podciśnienia to co zobaczyłem to że jeden z nich jest nie podłączony zadzwoniłem do kumpla i okazało się że to ten który idzie do obudowy filtra powietrza czy to mogło mieć wpływ na zanik mocy (nie wiem gdzie za to idzie wąż który wchodzi za pojemnik z płynem do spryskiwaczy)
Obrazek
let the good times roll the power of A6 :-)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 08 sie 2012, 01:14

tutaj masz kolego caly schemat :
http://img651.imageshack.us/img651/4513/a210117.png

Kolego mi sie wydaje, ze tez waz nie idzie az za pojemnik od spryskiwaczy...
wydaje mi sie, ze to wezyk nr 6.
a mianowicie tutaj powinien byc podlaczony :
http://imageshack.us/photo/my-images/189/36275663.jpg/

Awatar użytkownika
Jaro191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 03 cze 2008, 10:08
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Jaro191 » 08 sie 2012, 22:26

tu mam nowe logi
Grupy: 004,011 - http://vaglog.rtnet.pl/murabud_93683.html
let the good times roll the power of A6 :-)

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 08 sie 2012, 23:38

Kolego....
czemu krecisz TDi do 4600 ?
niszczysz silnik i nic Ci to nie daje...
pisalem do 4000 MAX...

wg mnie lezy Ci VNT i sterowanie turbo...
Turbo zaczyna pompowac od 2500 ( zdecydowanie za pozno, od 2000 powinienes miec juz stale cisnienie ), poza tym turbo pompuje zdecydowanie za duzo ( 2400 )...
miales robiony jakis chip ?

p.s. zrob caly zestaw logow. wtedy bedzie wiadomo co jest nie tak.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja